Britteke, ik ben vorig jaar naar een buiten concert/optreden geweest van Dirk Scheele en dat was echt super leuk! Zonnetje erbij en de kindjes zingend en dansend voor het podium. Oh en wat een spuugdrama gisteren met Roan. Zie het wel voor me hoe jullie allemaal onder zaten en heel gefrustreerd alles moesten schoonmaken... Nelly, dat is het voordeel van bij je ouders in de zaak werken...ze houden misschien toch al meer rekening met je tijdens je zwangerschap! Salapio, die T. is echt een snelle jelle! Staan in de box, wauw! Nu moet ´ie nog bedenken dat hij van eten ook groot en sterk wordt!
Britteke, leuke foto´s! Roan is veel bleker en blonder dan Sam volgens mij? En Sam krijgt echt een wijs gezichtje zeg. Het peuterige gaat helemaal weg. Ik merk dat ook als ik naar andere peuters kijk. Bijvoorbeeld mijn nichtje van drie...zij is opeens ook al zo wijs. Bij Senna zie ik het eigenlijk niet niet, maar dat komt misschien omdat het mijn eigen kind is. Dee, fijn dat je lekker hebt kunnen bijslapen! Salapio, leuk dat je naar Woezel en Pip geweest bent. Wat vond Mirre er van? En zijn er nog plasjes op het potje gekomen vandaag?
Hier een pittige dag op het werk. Sta al twee weken met invallers door ziekte en vakantie. We waren allebei pas laat thuis en zaten dus om half 7 eindelijk te eten. Senna heeft de hele dag bij oma op de bank gehangen en wat gespeeld en tv gekeken en geslapen. Na 12 uur stortte hij weer helemaal in. Eind van de middag toch nog 39,0 koorts en hij heeft steeds rode plekken met een soort witte bultjes erin over zijn lichaam. De plekken verplaatsen zich steeds en worden meer en dan weer minder, echt heel gek. Misschien een 5e of 6e ziekte? Hij had al wel weer meer praatjes en heeft vanavond wat mee gegeten. Morgen zou ik eigenlijk met mijn zusje en nichtje en Senna naar Zandkasteel theater gaan. Maar mijn nichtje had keelontsteking en ook al een paar dagen koorts dus we moeten nog even kijken wat we gaan doen.
Olga, Ik zag net dat Dirk Scheele zondag komt en dan gaan we al naar Plop in het theater. Wel jammer, had het graag gedaan met hem. Ga zo eens kijken of hij misschien nog ergens in de buurt komt binnenkort. Zandkasteel is ook leuk... daar gaan we in december heen. Wel sneu dat Senna zo hangerig is... gelukkig dat ie dan toch meer praatjes krijgt. Roan is idd wat lichter als Sam. Hoewel Sam op die leeftijd ook wel bleek en blond was dus... zegt nog niet zoveel denk ik. hihi. Ga nu GLEE kijken
FF snel: Woezel en Pip was zo geweldig. Heb meerdere malen bijna of gewoon helemaal zitten huilen om M's blije hoofd. In feb komt het Zandkasteel naar de schouwburg, dus die ga ik ook bestellen! En kijken of er in de buurt niet een klein poppentheater is.
Salapio, oh wat zul je genoten hebben van je meisje vanmiddag! Britteke, ik zal vertellen hoe het zandkasteel was! Als Senna morgen te spreken is, ga ik gewoon naar het Zandkasteel toe. Eventueel toch maar een zetpil geven...Vind het zo sneu als het niet door kan gaan.
Ha meiden ik kom straks even bij lezen hoor heb 2 dagen gewerkt pff. ben op.. snachts veel er uit voor robin die niet helemaal lekker is.. demy is ook nog niet helemaal her self.. maarja niks aan te doen.. ,ik wordt er alleen niet gezelliger op met slaapgebrek,. Heb al 3 wkn dag in dag uit hoofdpijn.. van de week eindelijk een afspraak bij de dokter. ben benieuwd.. wat dit is niet normaal.. niks helpt .. tot straks .. kids waren onwijs vroeg wakker,, pff..
Lindy, hier ook nog steeds de '6x je bed uit nachten'. Erg vermoeiend! Sanneke, alles oke? Genietn van je laatste weekje voor je aan het werk gaat! Wij gaan straks gewoon naar het Zandkasteel. Senna is goed te spreken, maar ziet wel witjes en moe. Voor we weg gaan nog even tempen en eventueel een zetpil en dan hopelijk een gezellig uitje met zijn viertjes!
Lindy, ik denk dat de vermoeidheid je ook parten speelt. Knuffie! Sanneke, laatste week al weer! Olga, veel plezier!
Hallo allemaal Vanavond om 18.45 komen mijn klas en ik op het jeugd journaal. (nl 3) en ws ook nog bij hart van nederland. Vandaag een grote oefening gehad op school (brandweer politie ed) Kom vanavond nog even kletsen ben aan het koken
Effe snel... Zandkasteel was echt geweldig! Senna keek zijn ogen uit en ik was net als Salapio helemaal ontroerd om hem zo blij te zien!
hai meiden snel even bij gelezen maar ben echt op duik op tijd mijn bedje in.. pff.. vermoeiend dagje.. Hoop vannacht een beetje te kunnen slapen.. Hoop eigenlijk dat Jan er uit gaat vannacht zodat ik lekker kan slapen moet ten slotte om half 8 al weer naar mijn werk toe.. PFff wat een weer he vandaag?.. alleen maar regen en hagel hier ook onweer vanmiddag.. echt herfst ineens. slaap lekker meiden tot mrgen. Nog 1 dagje werken en dan weekend .
O o o wat is het hier weer rustig dames! Hier een drukke dag gehad na een aardige nacht. (maar 2 keer eruit, dus nog best lekker geslapen) Ik had vanmiddag functioneringsgesprek, dus ik ging pas om kwart over 5 naar huis. Voordat ik met de kinderen thuis was was het kwart over 6 en jan kwam nog later. We hadden geen zin meer om nog helemaal te gaan koken, dus hebben we lekker simpel brood gegeten. Morgen is jan thuis, dus hebben we niet zo veel haast in de ochtend. Hoef ik alleen maar voor mezelf te zorgen, lekker!
Poeh, inderdaad maar rustig hier op het forum. @amber1978: he, bah, 'k heb het jeugdjournaal gemist... Wel stoer hoor! @Britteke: ik ga zometeen het muziekje uit het nijntje slopen, dan kan die van het weekend me in de was. In principe heb ik aan een reserve wel genoeg, denk ik. Maar als het niks wordt, stuur ik je wel een pb-tje. Aaaaah, wat een heerlijke mannetjes heb je! @DaphneenEstelle: weer een beetje opgeknapt? Lekker dat je een dagje bij hebt kunnen slapen. @Lindy: balen dat je kids en jij weer aan het kwakkelen zijn. Beterschap! Hoe was het bij de dokter? @olga: pfff... Inderdaad pittig op je werk met de invallers. Succes! Balen dat Senna niet zo lekker is. Misschien toch even langs de huisarts? Fijn dat hij toch zo heeft kunnen genieten van Het Zandkasteel. Was het functioneringsgesprek goed gegaan? @Salapio: haha, heerlijk, die hormonen. Hier kwam vanochtend toevallig K3 op de tv en daar heb ik echt helemaal niks mee, maar ik zat weer heerlijk te brullen. Hier is net Annabels nieuwe bed geleverd. 'k Heb maar gauw alle ramen opengezet, dat "nieuwe" vind ik altijd zo stinken en die man die het bed opbouwde stonk ontzettend naar sigarenrook, bah... Kan ik sowieso nu echt niet tegen. Laatst hing ik buiten mijn was op en toen rookte de achterbuurman een pijp in zijn tuin. Nou, ik stond me een partij te kokhalzen, bah. Verder wil Annabels pinknageltje er maar niet af. Een dikke week geleden heeft ze ermee tussen de kelderdeur (scharnierkant) gezeten bij mijn ouders. Mijn moeder had meteen gekoeld, maar de nagel verkleurde wel erg. Nu hangt ie nog met een randje vast en ik durf hem er niet af te halen. Ziet er best eng uit... Met Evelien gaat alles ook weer goed. Maar wat verschilt ze toch met Annabel. Ze stort zich overal direct in en probeert echt alles uit. Kleine ondeugd. Wel leuk dat ze begint te praten, maar dat gecommandeer... Haha... De zwangerschap verloopt ook goed. Volgende week nog werken en dan lekker met de benen omhoog! Oooooh, helemaal vergeten te vertellen... Twee weken geleden had ik mezelf buitengesloten! 'k Was zo druk bezig met de fietskar en de fiets, dat ik me te laat realiseerde, dat ik de (elektrische) garagedeur achter me dicht had laten gaan. De rest van de deuren had ik vast op slot gedaan, zodat de kids binnen bleven, 't was namelijk best koud buiten. Normaal heb ik altijd wel een sleutel of telefoon bij, maar nu dus niet. Jah, daar sta je dan... 'k Ben maar even naar de buren gelopen om mijn moeder te bellen. Pfiejoew... Dat was wel even schrikken. Zometeen bel ik mijn moeder even of ze ons net voor de middag komt halen. Kunnen we mooi over de markt een visje halen en dan kan ik 's middags nog even werken, want gisteren was ik thuis gebleven. 'k Was helemaal kapot. Die dagen dat mijn man overwerkt, hebben er schijnbaar toch wel ingehakt bij mij. Doei!
goedemorgen! @olga & salapio; wat leuk dat jullie met jullie kinders naar een theater zijn geweest! kan me voorstellen dat het leuk is om je kind zo te zien genieten. @nelly; jezelf buitengesloten, oeps. nou ja gelukkig dat je ouders een sleutel hebben. leuk een nieuw bedje voor Annabel! watvoor eentje? @amber; heb het filmpje even gekeken op je hyves, leuk hoor! grappig om je zo 'live' te zien hihi @Dee; lekker bij geslapen? @ Lindy knuffel en beterschap!
Hier alles goed, probeer mijn huis aan kant te krijgen zodat ik volgende week in de herfstvakantie ook een beetje vakantie heb Verder aan het bedenken wat we met sinterklaas en de verjaardagen gaan doen. Over 4 weekjes wordt Naomi alweer 1! Maar vind het nog lastig iets leuks voor haar uit te zoeken, ze krijgt van mijn zus en moeder een poppenwagentje en een babypop (zo'n kleine met een zacht lijfje) heb nu voor haar schoentje een poppenflesje gekocht bij de kruidvat. maar verder... ik zit zelf te denken aan een mooi voorleesboek of prentenboek met iets kleins van speelgoed erbij omdat ze er toch nog niets van meekrijgt, en jonathan heeft al zoveel dat ik het lastig vind voor haar nu wat uit te zoeken. als ze wat ouder is is een keukentje of poppenhuis wel leuk maar nu? jonathan weet al wat hij aan pieterklaas gaat vragen, hij heeft de duplofolder en wijst dan het werken aan de weg aan en zegt dat die aan pieterklaas vragen! dus dat moet dan maar hihi en dan voor zijn verjaardag de kraanwagen die erbij hoort. en ik wilde klei geven. Zo hele monoloog maar wat gaan jullie geven met sinterklaas en de verjaardagen? of ben ik dan te vroeg? fijne dag allemaal!
@Nannaf: pfff, 't gaat inderdaad hard met de kleintjes. Voor je het weet zijn ze geen baby meer, he... Sinterklaas zijn we niet zo mee bezig. Ligt er een beetje aan wanneer de kleine zich meldt. Annabel krijgt in ieder geval voor haar verjaardag een poppenhuis, daar was ze laatst zo mooi mee aan het spelen, toen ik haar bij het kdv op ging halen. Evelien heeft voor haar eerste verjaardag een houten poppenwagen van ons gekregen. De poppenbuggy van Annabel doet het ook erg goed bij onze meiden. @DaphneenEstelle: wat liggen de interesses van de decemberkids toch ver uit elkaar. Wat knap dat Estelle al zo met klokken bezig is. Ze hebben vast wel ergens van die peuterklokken. Aaaah, wat heerlijk om te lezen dat ze een echt vriendinnetje heeft! Hier heb ik net Annabels nagel eraf gehaald. Hij hing nog aan een puntje vast. Bleeeeeegh, ik vind dat zo eng/vies, mijn maag draaide zich gewoon om. Brrrr... Dappere dodo hier... Maar nu kan ze in ieder geval nergens meer achter blijven haken.