Zo, kan nog wel ff. Marjolein vermaakt zich denk ik nog wel eventjes in de box met d'r Dikkie Dik knisperboekje. Heerlijk om die gilletjes te horen. Annabel ligt lekker voor de tv Dora te kijken. Vind ze helemaal geweldig. Ook Diego, Kai-Lan en de umizoomi's. Ze was net al in het engels mee aan het tellen. Evelien loopt lekker door de kamer te banjeren. Ze heeft de speelgoedkast weer helemaal leeggetrokken. 'k Laat haar maar lekker, want ze is wat mopperig vandaag. Die meid die kan gillen, zo hard en schel niet normaal. Gewoon omdat ze het leuk vindt, maar ook als ze haar zin niet krijgt. Lastig soms. @sanneke: aaaah, een blauwe poes. Toch wel een foto gemaakt? Hihi, dat je dat onthouden hebt van Annabel. Ik wist het niet eens meer... Maar Evelien (als baby) en Marjolein gaan "gezellig" mopperen als ze gepoept hebben. En nu staat Evelien geconcentreerd stil om vervolgens met een enorme sprint de stank door het hele huis te verspreiden. Lol dat ze dan heeft! Gek ding. Wat leuk van Niels blindemannetje. Liep hij nergens tegenaan? En heerlijk even met zijn tweetjes weg. Veel plezier! Lotte ook flink in ontwikkeling. Gaat echt hard... Pfff, 'k moet er niet aan denken dat Marjolein over een maand of vijf ook zover is... Haha, die ondeugende oogjes van Lotte. Groetjes, Nelly
@DaphneenEstelle: na de bevalling van Evelien is bij mij een trage schildklier geconstateerd, daar krijg ik gewoon medicijnen voor. A.d.h.v. de bloedwaardes de vorige keer is de dosering omlaag gegaan. Omdat ik de laatste tijd weer erg moe en snel sjagrijnig ben, wil ik eigenlijk nog een keer laten prikken. Ach, arme Estelle huilend bij de wc. Nee, dan laat het maar lekker rusten. Ze is er vanzelf wel een keer aan toe. Fijn dat het gesprek van stevig ouderschap goed ging. Psycholoog... Ik snap wel dat dat even een plekje bij je moet krijgen. Maar super dat je hulp krijgt! En de kleertjes... Gaat hard he... Oooooh, superleuke schoentjes! Vooral die eerste. Annabel heeft helaas een hoge wreef, dus die passen niet. Aaaah, net heerlijk met de drie meiden buiten gezeten. Marjolein wilde niet in bed slapen, dus die had ik in de kinderwagen gelegd en na wat gebrabbel viel ze toch in slaap. Annabel was aan het stoepkrijten en heeft met mij een nestbuidel opgehangen. 'k Ben benieuwd of er iets in komt. Toen Evelien wakker was hebben de dametjes nog lekker rondgefietst/gedriewield. Echt genieten joh! Hm. Ik realiseer me dat ik de buidel een beetje dicht bij het kippenhok heb gehangen. Naja, we zien wel of de vogeltjes zich aan ons storen als we eitjes uithalen. Zo, en nu even aan de slag met een beenhammetje. Ff aanbakken en dan doorgaren in de oven. JUMMIE!!! 'k Heb er zin in! Groetjes, Nelly
Even snel: Willen jullie stemmen? Jasmin Profiel - hyves.nl Ik ga nu echt plat.. ben gebroken! Kom morgen weer bijlezen!
Wat 'n rust hier! Gisteren schoenen wezen kopen voor H. 'T kind heeft gewoon maat 30 Het zijn hele stoere nikes geworden. Zoiets als deze, maar dan leukere kleuren. Vind het aanbod in de zomer altijd zo zoet. Ballerina's enzo. Op zich leuk, maar ik vind het niet zo bij H (en haar garderobe) passen...
De liefde is al aan 't bekoelen vrees ik. Hij wil erg hard, ik niet. En ik vind het gewoon heel lastig ten opzichte van de meiden. Dat maakt een nieuwe liefde eigenlijk bij voorbaat al een tikkie gecompliceerd. Gek toch dat ex-Jan helemaal niet gehinderd lijkt te worden door enige van deze overwegingen. Hij heeft in een paar maanden tijd al heel wat stiefmoeders de revue laten passeren. Naast dit alles had ik voor ik lief ontmoette al een poosje heimelijk mijn zinnen gezet op een hele leuke oerhollandse collega (jaja, het bestaat blijkbaar. Lief is ook weer Afrikaans. Dacht daar eigenlijk wel klaar mee te zijn). Merk dat collega nog steeds in mijn hoofd zit... Dus we zien het wel. Heb in ieder geval een paar weken mogen genieten van heerlijke vlinders en dat was top
beate, ik was gister en vandaag in je stad, en heb er ook gewinkeld gister, maar ik heb je helemaal niet gezien, hoe kan dat nou?? Ik heb voor Niels Crocs gekocht bij de Crocswinkel en verder nog wat bij de H&M we waren een nachtje weg zonder kids, en sliepen in het Hilton, mooie aanbieding hadden we. HEb helaas niet lekker geslapen, heel warm en ik ben nog steeds niet helemaal beter, dus heb veel liggen zweten, jak. t was wel lekker dat wel lang uit konden slapen zonder wakker te hoeven worden voor kids. N&L haddne het supergoed gedaan hier bij de oppas.
Sanneke, leuk een nachtje weg geweest zonder de kindjes! Hi hi, N als blindemannetje door het huis. Ik hoor hem al helemaal giechelen! En wat een guitige foto's van L buiten in de tuin! Beate, wow maatje 30 voor H, maar ze is ook lang dus de proporties zijn goed! Wat kijk je er toch mooi en tegenaan...je hebt inderdaad een paar weken lekker mogen genieten van vlinders. En die zullen hopelijk nog vaker gaan komen. Maar heel goed dat je zo beuwst ermee omgaat en met je meiden rekening houdt. Dee, flink geshopt voor Estelle! Wel fijn om te horen dat anderen vinden dat je het heel goed doet als mama toch! En een psycholoog kan je misschien helpen wat meer op jezelf te vertrouwen en dat is toch niet verkeerd? Nadine groeit ook lekker door zeg, je wolfje! Nelly, lekket met je meiden in de tuin gezeten. Het klinkt wel gezellig! Taart voor Evi was gewoon een foto taart van de hema. Stoepkrijt vindt Senna ook leuk. Bij ons achter op het pleintje zijn de paaltjes soms mooi artistiek bewerkt!
Van het weekend met mijn familie naar Zeeland geweest. Vrijdag eind van de middag weg. Dat was niet geslaagd. Jan had een heftige huil en mopperdag met de kinderen achter de rug en had al helemaal geen zin in het weekend weg. De lol was er voor mij bij voorbaat al af vanwege Jan zijn gezeur. Bij thuiskomst 1 puinhoop en huilende kinderen. Ik moest snel vanalles in tassen gooien en spullen bij elkaar zoeken, maar Jan en ik kregen ook nog ruzie van de spanning die er al was rondom het weekend. Echt niet tof dus. Dan komt het er op het meest ongunstigste moment uit. Het weekend was op zich nog wel gezellig. Jan deed zijn best en de kindjes deden het heel goed. Lekekr twee keer naar het strand geweest. Senna heeft voor het eerst gevliegert met zijn Cars vlieger. Hij vond het zo stoer! Ook wezen zwemmen en Senna is wel 30 keer van de glijbaan geweest geloof ik. Hij springt overal zo het water in. Jan en ik weer afgekoeld en op de terugweg in de auto nog gepraat.
Dee, wat grappig dat Estelle haar laatste verjaardag nog goed kan herinneren. Ze is in 1 keer van van 0 naar 3 gegaan! Zou fijn zijn als je ouders snel een goed bod krijgen op hun huis!
Dagdag dag meiden, kennen jullie me nog?? Ik kreeg een krabbel op hyves van Hanneke en kwam dus weer even om het hoekje spieken
Ohhh mijn schoonzus gaat waarschijnlijk morgen bevallen. Ze is komende woensdag al 42 weken zwanger en de baby zit nog vrolijk in haar buik. Morgen gaan ze de vliezen breken en als er binnen een paar uur niets vanzelf gebeurd, dan wordt ze in het ziekenhuis verder ingeleid. Spannend!
Hmmm Olga, mijn vriendin wordt waarschijnlijk morgenavond opgenomen in zh en dan gaat het circus ook daar van start (maar is vandaag 41w, wel problematische bevalling van haar 1e). Ik vind het enorm spannend!
Haha, 'k was even wat foto's aan het uitsorteren op de pc en kon jullie deze actiefoto niet onthouden. Annabel probeert met een dun rietje propjes over de tafel te blazen en die andere dikkop vond het ook wel interessant...
@alieke: 'k Heb gestemd! Hoe gaat het met je? Drukke dag geweest vrijdag? @Beate: pfff, maatje 30?! Echt groot al zeg. Schoenen zijn niet mijn stijl, maar wel lekker kleurrijk! Hier moeten we binnenkort ook weer voor schoenen op pad. Ik ben benieuwd wat voor maatjes de meiden hebben. Annabel loopt nu al een tijdje op maatje 28 en Evelien op 23, maar ik denk wel dat ze allebei wel een maatje groter mogen hebben... He bah, wat jammer dat de liefde wat minder wordt... Hmmm... een erg leuke collega... Ik ben benieuwd... @DaphneenEstelle: hopelijk verkoopt het huis van je ouders gauw. Oh, is Estelle nog maar 1 jaar? Dan heb je de meiden echt kort op elkaar! Hihi... @maartjeh: wie ben jij? Hihi... Vertel-vertel-vertel! Ik ben benieuwd naar een upje over je lieve meisjes. @olga: hihi, hier hadden we ook ineens een blauwe schutting. Maar dat was toch even niet de bedoeling. Stoepkrijt is voor de stoep... Jummie, taart van de Hema, die is altijd lekker! Had Evi ook zelf haar taart gegeten? He, balen dat je weekendje verkeerd begon, maar fijn dat je toch hebt kunnen genieten. Spannend van je schoonzus! Verwachten ze een groot kindje? @Salapio: ook morgen misschien een baby'tje erbij. Spannend! @sanneke: lekker genoten van je nachtje weg, ondanks dat je niet zo lekker geslapen hebt. En uitslapen... Heerlijk!
Nelly, ah die Marjolein...ook een schatje! Heel ander gezichtje! En Annabel heeft het wel moeilijk met het rietje zo te zien! Ze verwachten niet een extreem groot kindje bij schoonzus. Ze had ook geen enorme buik. Salapio, ook al zo spannend met de komende bevalling van de vriendin. Nou na het breken van de vliezen ging er echt niet gebeuren bij schoonzus. Ze is vanmiddag rond een uur of 1 aan het infuus gegaan, dus ik hoop vanavond laat toch wel bericht te krijgen! Moet er de hele tijd aan denken.