Salapio en Olga, al meer gehoord van bevallende kennissen/ familie? gave foto van Annabel en Marjolein! Maartje, leuk dat je ff komt kijken! Klets rustig verder mee!! Gerda, hoe ist het met jou?? En met Nick? Miep, lees je ook nog mee? -- Hier 2 snotverkouden kindjes en dito mama. Lotte heeft behoorlijk moeite met naar bed gaan en in slaap vallen. Heel hard huilen. OP t moment dat je haar neerlegt begint het. Ze wil niet meer op haar rug liggen en op haar buik houdt ze haar hoofd omhoog. Hopelijk ist un fasu. Niels heeft een gevlekte romp, maar kan zo gauw op internet niet vinden wat het is. Heeft ook wat droge huid, dus t zou ook iets eczemigs kunnen zijn of allergische reactie op iets. Hij is ook niet zo gezellig. Gaat lekker hier dus Verder alles ok hoor!
Knuffie Sanneke! Smeer je al met vaseline cetomacrogol? En zal vast unfasuzijn ... beterschap met het gesnotter
Schoonmoeder belde net. Mijn zwager had hun gebeld en het schiet niet op met de bevalling. Kindje lag niet goed (sterrenkijker) dus overwogen ze een keizersnee. Nu toch weer wat gedraaid dus op de normale manier verder proberen. Schoonzus heeft wel weeën, maar ontsluiting schiet ook niet zo op geloof ik. Getsie wat een zenuwen... Sanneke, oh bah weer zoveel snottebellen bij jullie? Evi had ook een poosje dat ze bij het in bed leggen moeilijk ging doen. Precies ook toen ze op haar buik begon te slapen. Nu gaat het weer prima. Ik leg haar op haar rug in bed en zelf draait ze zich zoals ze wil.
salaap, mn vas. cet. is bijna op. en t scheelt echt als je weet dattut fasus zijn schoenmaat: hier ook 25 en lotte maat 13 ofzo die heeft kleine voetjes
olga, herkenbaar dus. Hoe lang heeft ze moeilijk gedaan? En ook bij andere slaapjes? spannend zeg, van je schoonzus. Hier in Nijkerk is vorige week een jochie onder het zand gekomen bij het spelen en te lang zonder zuurstof geweest. Hij is in coma geraakt en zondagavond overleden. Hij zat niet bij ons op school maar was buurjongetje van 2 van 'onze' kinderen. Echt een schok wat de kinderen (en volw.) enorm bezighoudt.
Goedemorgen! Olga; Wat spannend zeg! Sanneke; wat een verhaal.. jeetje! Schoenmaat: Loïs heeft maat 25 en Dana heeft 21. Vandaag weer een dagje vrij.. daar was ik wel aantoe! Het is op het moment erg druk op t werk met de kinder aantallen. Onze groep word nu 0-2jaar ipv 0-18m. Waardoor er op het moment dus kinderen langer bij ons blijven maar wel nieuwe kleintjes erbij komen. Vanaf volgende week zitten we op ma-vrij op 13 kinderen! Gelukkig wel met 1leidster erbij, dus staan we met ze 3en maar het is erg wennen. Ik begin ook last van me buik te krijgen op zulke drukke momenten, hij is erg gespannen en opgezet. Beetje vroeg voor harde buiken toch?
hallo meiden hier een drukke heftige week achterde rug heb te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt dus per 24 mei heb ik geen baan meer dit hakte er flink in thuis.. ik was niet te genieten ik ben even lekker met de kids naar mijn vader geweest die was jarig was best gezellig . verder druk bezig met de tuin en het huisje opknappen voorlopig zullen we hier nog wel even wonen helaas. de droom voor een ander huis staat even in de ijskast.. vind het wel jammer hoor ... IK ga van de week even proberen bij te lezen en te reageren. dikke knufffel
Uiteindelijk is mijn schoonzusje toch nog gisterenavond bevallen van haar tweede dochter Daphne. Baby was toch nog goed gedraaid en mocht natuurlijk komen, maar er leek geen schot in te zitten, dus wilden ze toch nog voor een KS gaan. Schoonzusje trok het niet meer met de weeen en wilde pijnbestrijding, maar ze bleek opeens 10 cm ontsluiting te hebben. Toen is nichtje in drie pers weeen gezond en wel geboren! Ik ben er gisterenavond nog met mijn schoonmoeder langs geweest. Schoonzus zag er best goed en helder uit zo anderhalf uur na de bevalling. Geen plekje te zien op haar gezicht. Ik had na beide bevallingen een gezicht en nek vol rode plekjes van de bloeduitstortingen. (waarschijnlijk doordat ik bij Senna geen en bij Evi amper persweeen had) Net na het eten even met zijn viertjes langs gegaan. Senna en ik hadden vanmiddag een klein doosje van de Xenos beplakt met gekleurd vloeipapier en er haarspeldjes en elastiekjes ingedaan. Hij was helemaal trots op zijn kado. Salapio, is je vriendin al bevallen? Alieke, bij de controle bij de Vk gelijk maar aangeven dat je buik nu al af en toe gespannen voelt. Lindy, wat klote dat je contract niet verlengd is...Ga je nu gelijk op zoek en solliciteren voor iets nieuws? Per wanneer heb je geen baan meer?
zat met M in de bus. M wijst en roept op vol volume: "Kijk mama wat een dikke meneer. Die meneer heeft een hele dikke buik en een heel dik hoofd hè mama?!"
*sanneke ligt onder de tafel van het lachen om M* kind van mn vroegere collega stond met zn moeder in de rij bij de kassa, 3 jaar wassie en hij zat in de buggy. Voor hen staat een hele dikke mevrouw, zegt dat jochie: Lekker kontje... voor een nijlpaard haha. Die had een heleboel grote broers. Maar k kan me voorstellen dat je je best heel erg schaamt. N speelde bij de buren en ik hoorde hem over de schutting zeggen: wat een zootje is het hier, buurvrouw
@Sanneke, haha ook lekker bijdehand! Ik wist idd even niet meer waar ik moest kijken en heb maar gezegd dat ze niet meer moet wijzen, omdat dat niet zo netjes is en dat die meneer idd een dikke buik had.