Hier ook weer een upje! Alles gaat nog steeds goed! Alweer 16 weken! Wel nog onder controle bij de gyn! Verder gaat het eigenlijk best goed! Beginnen langzaam Te groeien! Wel raar om je lichaam weer zien te verranderen hoor! Nou hou jullie op de hoogte Xxx Es
Fijn dat het goed gaat. Wat vindt Mika ervan? Willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?
hai meiden Ik ga voorlopig nog niet opzoek naar een andere baan er is even iets tussen gekomen Ben vrijdag avond samen met robin van de trap gestuiterd. ik stapte mis en kwam verkeeerd terrecht op mijn rechter been en ben door mijn enkel gegaan dit liep een beetje verkeerd af.. ik heb van schrik robin uit mijn handen laten vallen die viel met zijn hoofdje tegen de trap/hekje, ik lag op de grond en kon meteen niks meer. ben kruipend mijn telefoon gaan pakken en heb de buurman gebeld die kwam gelukkig meteen en die heeft robin opgepakt want die lag nog op de grond helemaal geschrokken en verstijft gelukkig ging hij heel hard huilen en stond hij daarna zelf op. maar mijn enkel zag er minder goed uit. ze hebben een ambulance gebeld en die kwam direct. ze hebben robin gecontroleerd en die kwam er gelukkig met een bult en wat blauwe plekjes goed vanaf ik iets minder ik heb een infuus gekregen met morfine want ik trok compleet wit weg en had erg veel pijn nadat ze een spalk aangebracht hebben moest ik mee naar het ziekenhuis stefan gebeld die was aa het werk die kwam direct naar huis. ik in de ambu mee in het ziekenhuis ging het erg vlot foto maken en hop gips er om heen en ik mocht naar huis. ze konden door de zwelling slecht zien of er ergens een breuk of scheur zat waarschijnlijk is het zwaar gekneusd en heb ik banden letsel aan mijn enkel en ben ik er nog goed van af gekomen maarja het is wat in eht gips en op krukken lopen met 2 kids.. pff.. voel me zo hulpeloos. moet alles vragen..:S donderdag moetne we weer terug en gaan ze v erder kijken of er wat gedaan moet worden. ik ben benieuwd hopelijk valt het mee en mag ik er donderdag weer op proberen te staan. wat een weekend.. blehh,, vanmiddag met demy naar de neuroloog ik vind het allemaal een beetje spannend. ben benieuwd of ze verder gaan onderzoeken en op welke termijn. Verder kwa werk... ik was van plan om nog 2 maanden uit te werken maar dat gaat nu niet lukken. 24 mei zou mijn laatste dag zijn. daarna ga ik even tijdelijk de WW even bij tanken en uitrusten en genieten van de kinderen en na de zomer vakantie wil ik echt weer aan de bak ik moet natuurlijk wel solliciteren maar i had gehoopt dat we in de zomervakantie een ander huisje zouden hebben en dat ik dan in limburg een andere baan zou kunnen aannemen zou voor ons net wat praktischer zijn maarja we merken het wel.. Ik heb even snel bij gelezen.. ga nu even pogign doen tot broodje smeren
Salapio, ja ik merk dat ik het af en toe even kwijt moet als de 'dingen' nogal lastig gaan met mijn grote jongen. Ik heb het zelf ook enorm druk en heb dan af en toe wat minder geduld wat het ook niet makkelijker maakt. Op andere dagen, zoals vandaag, is Senna veel gezelliger en goed te sturen. En als er dan iets niet lekker loopt heb ik daar de energie wel voor om mee om te gaan. Net samen met Senna in de tuin getennist met die ronde dingen waar het balletje aan blijft kleven en ook nog gebasketbalt. Jan heeft een geimproviseerde basketbalring gemaakt. Nou ja, de ring is wel echt, maar waar hij aan bevestigd is, heeft hij zelf gemaakt. Senna kan er slecht tegen als iets niet lukt. Dus gisteren was hij enorm gefrustreerd en boos dat hij de bal niet steeds raak kon gooien. Ging hij mokkend met zijn duim in zijn mond op de grond zitten en schoppen tegen de paal. Steeds uitgelegd dat het niet erg is dat het niet altijd lukt en dat papa en mama ook niet altijd raak gooien. Vandaag kon hij er beter mee omgaan. Verder liggen er om de haverklap allerlei soorten ballen bij de buren in de tuin...
Momhairy, meid alweer 16 weken! Nog eventjes en je voelt de baby bewegen! Lindy, nee he....wat een drama. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen met Robin en hopelijk is je enkel verder niet gebroken. Maar wel erg eng om met je kindje van de trap te vallen. En nu natuurlijk erg onhandig met twee kindjes en een voet in het gips. Krijg je wel wat hulp? Salapio, dus T vond jou broodjes wel lekker! Goed teken dat hij zelf iets anders wilde proberen! Knappe M dat ze samen met haar broertje ging spetteren in het bad! Als Senna Evi omduwt of pijn doet, maakt het hem niets uit dat ze huilt hoor...Schreeuwt gerust nog even dat hij het stom vindt dat ze huilt. Als ze huilt terwijl het niet zijn schuld is, dan leeft hij wel altijd mee. Bedenkt dan waarom ze huilt en of ze pijn heeft of dat ze haar speentje wil. Kan dan ook lief reageren en proberen haar te troosten.
Mika vind het super spannend!!! Hij heeft het er veel over! 2 mei hebben we de 20 weken echo en dan weten we wat het wordt! Kom het natuurlijk melden hier! Ben ook benieuwd wanneer ik het goed ga voelen! Ik denk nu soms wat te voelen maar dat is allemaal nog zo vaag! Lindy: wat een verhaal! Sterkte x
Hallo Allemaal Ik lees nog steeds regelmatig mee maar de tijd om uitgebreid te reageren ontbreekt me vaak. @Lindy Meid wat vreselijk ! Ik las het al op hyves. Heel veel sterkte de komende tijd. Het zonnetje mag wel weer eens schijnen voor jou. Dikke digi knuff @Olga Lekker mopperen hoor. Je vertelt ook vaak zulke leuke en lieve dingen over Senna. Het is gewoon ook zo'n pienter manneke. Hij wil misschien wel meer dan hij eigenlijk kan. En Evi lekker aan het rondstappen aan de hand. Jeetje wat gaat het allemaal snel. @Beate Leuk lekker even relaxen en genieten ! @Salapio Wat een schatje is Mirre toch. @momhairy 16 weken alweer. Nog eventjes en je weet wat het wordt. Spannend. @juffie zwaai
Hoi dames, ik lees braaf met jullie mee, maar heb het te druk om te reageren. De kleine zit nog lekker warm in mama's buik. Ben nu 38 weken en 4 dagen. Lynn en Semm waren ook over de 40 weken heen dus nu ook vast weer. Ach ik voel me nog steeds goed dus we zien wel. Lynn en Semm doen het erg goed. Ik merk wel dat het een spannende tijd voor ze is, want Lynn is erg aan het uitproberen en heeft erg goed in de gaten dat ik niet zo snel en mobiel meer ben. Als ze iets doet wat niet mag gaat ze snel onder de etenstafel zitten zodat ik haar niet kan pakken. Semm is erg aanhankelijk en jaloers. Als Lynn bij me ligt duwt hij Lynn echt weg en wordt nijdig. Ik geef dan zeker niet toe, want Lynn is nooit zo knuffelig geweest en de laatste tijd juist wel en daar moet ik van genieten en Lynn heeft het duidelijk nodig. Mijn man heeft na een half jaar thuis te hebben gezeten eindelijk weer een baan. Wel heel iets anders dan hij in gedachten had, maar hij heeft er wel zin in. Hij gaat bij een biologische landbouwteelder werken (hoe je het ook precies mag noemen). We eten dus lekker veel biologische groente ha ha. Nou hier hou ik het even bij. Ik heb vandaag een beetje teveel gedaan en ga lekker op de bank liggen tv kijken. Jullie horen van mij. Liefs Sam
Hier gaat het allemaal goed ! Lieke zit nu 4 weken op het speciaal onderwijs en het lijkt erop dat ze haar draai een beetje gevonden heeft. Ze heeft er al 2 vriendinnetjes gemaakt waarmee ze regelmatig afspreekt. Thomas moet naar de kinderarts voor zijn darmen want dat gaat nog niet helemaal goed. Op school doet hij het erg goed. Zijn rappport was prima. Voor ons eigenwijsje zijn we op zoek naar een goede basisschool. Stellen jullie peuters ook zoveel vragen ? Mijn kleine menneke is echt aan het veranderen. Waarom dit waarom dat ? Laatst vroeg hij: "mama ben jij je pielemuis kwijt ? Is jouw pielemuis stuk ? Zeg ik tegen hem nee mama is een meisje en meisjes hebben geen piemels maar een plasgaatje. zegt mijn wijsneus: "Mag ik eens even kijken dan"! Wat heb jij dan ? Zegt mama Borsten. Nu zegt ie dus mama heeft geen pielemuis maar dikke borstjes. Gek ventje Jesse slaapt heel goed maar is soms erg vroeg wakker 6 uur en dan klaarwakker. Meestal gaat ie dan wel weer slapen. Eten doet hij heel slecht. Maar dat gaat wel weer over. Jesse weegt nu 15 kg en is 98 cm lang. Die was in een jaar 10cm gegroeid. Best veel he ? Zijn ogen test ging ook redelijk, hij is uiteindelijk geslaagd. Ik zelf ben lekker aan het werk. Ik heb nog nooit zo'n prettig werkjaar gehad. Ik heb maar 1 lastigere klas maar die kan ik prima hebben. Fijn team en aardige collega's Verder ga ik nu 3 keer per week sporten om te proberen om wat af te vallen. (nu 2 kg kwijt en 5cm op mijn buik) Jan is weer bezig met zijn rijbewijs. Hij heeft zijn theorie gehaald en mag zeer binnenkort op voor het staatsexamen. Zo dat was het weer. Lang verhaal zeg !
Sam, wat een leuke update! Fijn dat je man weer een baan heeft gevonden. Iets heel nieuws kan helemaal geweldig blijken te zijn, dus ik hoop dat hij het naar zijn zin krijgt! En Lynn opeens veel aan het knuffelen, logisch dat je het er dan van neemt! Voor Semm ook moeilijk want die voelt wel dat er wat staat te gebeuren, maar snapt het niet goed denk ik. Amber, fijn om je stem weer even te lezen! Geweldige foto´s ben je weer aan het showen!
Amber, wat een opluchting voor zowel Lieke als jullie dat ze haar draai begint te vinden op de nieuwe school. Hoe vindt je het zelf en hoe reageert de omgeving erop? Thomas is echt al een hele vent aan het worden zeg! En een goed rapport, fijn! Jesse is van hetzelfde formaat als Senna, grappig zeg! En zo lekker aan de klets gegaan. wat zijn ze wijs dan he!
@sanneke en Britt Jesse zegt ook redelijk vaak tegen papa dat ie niet lief is. En dat papa scheetjes laat (hahaha) @Sam Sterkte met de laatste loodjes meid. Nog even en je hebt 3 kleintjes. Semm en Lynn voelen het natuurlijk wel aan dat er iets staat te gebeuren.
Ik vind die school geweldig ! Maar ik ken natuurlijk ook leerlingen die ervandaan komen. Dat is een voordeel als je in het voortgezet onderwijs werkt. Ja Senna en Jesse zijn echt wijsneuzen ! Hoe is het met jou ? Alles goed ?
Zo nu ga ik even de kids in bed leggen en dan lekker voor de buis. CSI en Bones @all Hoe staat het met het plannen van een meeting ? Is er al iets bekend ?
Lindy, knuf! Olga, vriendin is vandaag bevallen middels geplande KS (42w). Volgens mij heel heftig geweest maar ik heb haar nog niet gesproken, laat ze even met zn 3/4en aan elkaar wennen en bijkomen. Met het meisje gaat alles goed gelukkig! All, wat houdt de ogentest precies in? M moet vrijdag en ik wil haar een beetje voorbereiden Meeting, ja leuk! Maar nog niets concreets ... Misschien moeten de juffies een week uitkiezen van vakantie. Voor mij maakt dat niet zo uit omdat ik alleen di en vr werk.
salapio, das een lange bevalling geworden voor je vriendin! gelukkig is de baby er nu. En de ogentest: je kind zit bij jou op schoot en krijgt een soort brilletje op: een plastic plaatje met een oog open en een dicht. Dan wijst de mevrouw van het cb een plaatje aan en m moet zeggen wat het is. Bekijk bijlage 141949 niet al te sappel om maken, als het niet in eeen keer lukt moet ze nog weer een keer terug. niels moest terug en toen was het nog niet goed, die is doorverwezen naar de orthoptist en daar issie inmiddels geweest. amber, leuk dat je ff een update doet! Fijn dat Lieke het naar dr zin heeft. Doe je Jesse niet vanzelfsprekend naar dezelfde school als de anderen vanwege je ervaring met Lieke daar? olga, ik snap je frustraties om senna wel denk ik. Best energievretend als hij je aandacht steeds wil. Hoe gaat het nu met zn slapen? sam, sterkte met de laatste loodjes momhairy, alweer 16 weken! en zo vroeg iets voelen kan best hoor! juffie, zwaai terug! --- vandaag een lange studiedag gehad, wel reuzeinteressant. ik moet donderdag naar het cb met Lotte maa rhij is verhuisd naar 3 km verderop... en Lotte zit nog niet zo goed en dan al zo lang op de fiets lijkt me nog niet zo handig, weet niet zo goed hoe ik er moet komen, hmmm. (sorry dat ik jullie hiermee vermoei)