december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, knappen de kindjes alweer op?

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nee mag niet autorijden dus kan niet naar mijn werk, gelukkig ben ik volgende week vrij. maar kan ook niets met de kids beginnen...zucht, voelt echt kl*&te ;)

hier fietst daan nog met zijwieltjes en ze heeft geen helm op.

Op naar koninginnedag :D

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, ja dat is heel onhandig met twee kids in huis. Kijk...dat je niet kan stofzuigen of ramen zemen is niet zo erg. Laat je Jan lekker doen! Maar de kindjes verwachten toch wel dat je gewoon mama bent en alles doet wat je anders doet...
    Succes in ieder geval!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jan is naar de vrijmarkt in utrecht en ik zit foto´s uit te zoeken en te werken aan het draaiboek voor de bruiloft van vriendin....

Doen jullie nog iets leuks morgen?
    Wij zullen even in de stad in gaan en Senna wil wel in de draaimolen op de kermis. Met goed weer belanden we met wat vrienden en kindjes op een terras denk ik. Wie weet daarna met elkaar ergens iets eten...we zien wel.

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.546
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Johanna, oei wat vervelend dat je nu geblesseerd bent. Hopelijk vindt je manieren om er toch te kunnen zijn voor je kindjes.

Aan fietsen is Eliora nog niet echt toe, ze kan net bij de trappertjes van haar smarttrike dus dat schiet nog niet echt op. Ook het zindelijk worden gaat nog niet echt voorspoedig. We laten het nu ook een beetje zitten tot een tijdje na de bevalling. Hopelijk vindt ze zichzelf dan al zo'n grote meid dat ze niet net zoals de baby een luier aan wil.

Het zijn nu echt de laatste loodjes. Fietsen gaat bijna niet meer, nu hij/zij is ingedaald en ook het huishouden is nu voor het grootste gedeelte voor manlief. Een geluk bij een ongeluk dat hij nog steeds geen baan heeft. In principe heb ik alles klaar voor de baby en nu ga ik het de komende dagen wat betreft de rust er goed van nemen. Ik wil toch een beetje fit de bevalling in gaan, zodat ik lekker thuis kan bevallen.

@Sanneke, mag ik jou een sms-je sturen als Pluisje er eenmaal is. Ik mag nl. 3/4 dagen niet van de eerste verdieping af en de computer staat op zolder. Volgens mij heb ik jou 06-nummer nog, maar zou je het alsnog even willen pb-en?

Een fijn weekend allemaal en geniet maar lekker van het zonnetje.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, succes deze laatste daagjes met de baby in je buik!

7. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.546
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Het lijkt erop dat het nu wat aan het rommelen is. Ik heb de hele dag al het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ik heb ruim een uur geleden de VK gebeld en zij is even langsgeweest. Het zal haar niet verbazen als ik binnen 2 dagen ga bevallen. En dat hoop ik zelf eigenlijk ook wel. Ik heb het nu wel gehad met zwanger zijn.

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    spannend pareltje! ik houd mn mobiel in de gaten!!! zet em op

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Succes pareltje, ik hoop dat het niet nog twee dagen duurt, maar dat er snel echt iets gaat beginnen!

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Voor t eerst in 10 maanden ga ik Lotte niet meer wakker maken voor de laatste voeding. Dat betekent dat de bv wrsch ook afgelopen is. Ik ben dr ook wel klaar mee, al ga ik haar morgenochtend nog wel de borst geven. Lotte is er ook redelijk klaar mee, dus het is ook goed zo. Raar hoor.

einde egoberichtje *zwaai*

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, toch een beetje emotioneel dus voor je...Evi krijgt al heeeeel lang haar laatste fles melk voor ze gaat slapen. Dat hou ik er ook nog even in, want ze is niet zo´n beste drinker.

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, als lotte gegeten heeft en een toetje gehad, dan zit ze meestal zo ramvol dat ze echt geen fles meer wil, maar gisteravond heeft ze een uurtje na het eten avondpapje banaan gehad en dat vond ze toch wel lekker (170 cc op) en ze heeft van 8 tot 8 geslapen :)
    Jan heeft vakantie en die isn u met niels naar de bouwmarkt om verf enz. te kopen. De buitenboel moet geverfd worden, erg leuk in je vakantie :( Maar we gaan ook leuke dingen doen hoor! het is in ieder geval droog weer, das altijd fijn met schilderen.

pareltje, hoe issie???

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Alles wat goed en we krijgen weer een 

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    een ??? Baby ??

en het is:

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
  16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Gefeliciteerd meid !!

Leuk twee knullen

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    momhairy, fijn dat alles goed is en weer een knulletje! Gaaf hoor!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een lieve avatar van jou en je meiden!

Momhairy, wat fijn dat de echo helemaal goed was! En straks twee jochie's, heerlijk meid!

Sanneke, moet zeggen dat Evi ook vaak nog wat van de laatste fles laat staan hoor. Zeker als we wat laat gegeten hebben. Maar regelmatig eet ze ook haar avondprakkie niet helemaal op en ze drinkt ook niet super, dus dan is die fles wel fijn. Ik maak hem nu ook iets verdunder.
    Jan gaat dus schilderen. Wat een klus is dat he...maar ja moet gedaan worden.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, hoe is het met jullie? Alle snotneuzen en hoestbuien weer helemaal verdwenen?

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, hoe is het met jou en je mannen? Loopt Roan al rond?

Dee, dat is een leuke dierentuin!

Deel Deze Pagina