Net bericht gekregen dat een ouder van school is overleden. 41 jaar, moeder van 4 kindjes van 4, 11, 14 en 16. Ze hadden net ontdekt dat ze een gezwel in dr hoofd had en die zou volgende week eruit worden gehaald, maar gister werd ze opeens niet lekker en werd ze opgenomen (voor de 2e keer in 2 weken). Vanmorgen kregen ze haar niet wakker en kort daarna is ze overleden. Echt heel verschrikkelijk
@DeE: idd een geweldige foto van jou en je meiden. @MomHairy: fijn dat de echo goed was. En leuk hoor, nog 'n stoere vent erbij. *** Heb vakantie: eindelijk! Meiden zijn vandaag naar het KDV. Had heel veel plannen, maar voel me hondsberoerd. Dat wordt dus verplicht rustig aan doen... Ik ga over 2 weken een week naar Londen voor mijn werk. Had er zo'n zin in, maar hoe dichter bij het komt, hoe 'n minder goed idee ik het vind om te gaan. Mijn ouders gaan een weekje in mijn huis wonen en zorgen voor de meiden. Maar als ik er aan denk hoieveel ik ze ga missen, springen de tranen al in mijn ogen...
Sanneke, wat verschrikkelijk zeg...Hier vorige week een collega van mijn schoonvader overleden. 32 jaar, een kindje van anderhalf en zijn vrouw ruim 20 weken zwanger van de 2e. Ook zo ontzettend heftig. Ook al ken ik zo iemand niet persoonlijk, dan toch kan ik bijna wel huilen als ik eraan denk. Misskeita, snap te tegenstrijdige gevoelens wel over je weekje Londen. Als je daar bent gaat het waarschijnlijk heel hard en zul je het best naar je zin hebben. Iedere dag met de meiden bellen natuurlijk. Wel heel fijn dat je ouders bij jou in huis komen voor de meiden.
@Olga: he, die collega van je schoonvader, komt hij uit Boskoop? De beste vriend van een vriendin van mij is namelijk ook vorige week overleden. Beetje hetzelfde verhaal. Verschrikkelijk verdietig En 2 maanden geleden heeft ze zelf haar 28-jarige broer verloren. Soms snap je ook niets van het leven...
dee, gave foto van estelle! beate, je kindjes hebben het vast leuk met je ouders! en sterkte met kalm aan doen. -- heb vannacht wel lekker geslapen maar wel veel gedroomd. middenin de nacht werd ik wakker en had jan mn hand vast dat voelde heel troostvol, want ik ben wel continu aan het nadenken over die vrouw. Ik heb best veel contact met dr gehad omdat ik haar kinderen 3 jaar in de klas heb gehad. Ze was echt een superbetrokken moeder en dr kindjes hebben haar zo nodig. Hoe langer je er over nadenkt, hoe raarder het is, dat iemand gewoon definitief weg kan zijn. Olga, wat verschrikkelijk van de collega van je schoonvader. Je zal dan nog maar een kind op de wereld moeten zetten. Echt niet te geloven.
Helaas, hier is er nog niets. Gisteren leek het serieus te gaan worden. De Vk hadden we rond een uurtje of 8 's avonds gebeld, maar het bleek na onderzoek dat de weeen nog niets gedaan had. Ik kreeg toen het advies om lekker te gaan douchen en slapen en dat heb ik gedaan tot ongeveer 23.00 uur en ik werd toen wakker van de pijn. De weeen kwamen toen ongeveer elke 3/4 minuten dus weer de VK gebeld, uiteindelijk bleek ik toen 2 cm ontsluiting te hebben, dus toen ben ik onder de douche gegaan om de weeen op te vangen. Helaas ze stopten weer. Zo rond 2.00 uur vannacht is de VK weer vertrokken met het advies om weer lekker te gaan slapen. Vanochtend rond 7.30 uur werd ik wakker met een zeurende menstruatiepijn en het is dus maar weer afwachten of het nu wel door gaat breken. Mijn schoonmoeder is bij ons en Eliora is bij mijn schoonvader in hun vakantiehuisje bij ons in de buurt. Volgens de Vk is mijn lichaam er wel klaar voor, maar heeft pluisje er nog niet veel zin in om de wereld buiten mijn buik te gaan verkennen. Ik hoop wel dat het vandaag wel door gaat zetten, ik raak er een beetje gefrustreerd van. Het is nu ruim 48 uur aan het rommelen. Ik ben het zat.
pareltje, ohhh wat frustrerend zeg...Al dat rommelen is ook zo vermoeiend en onzeker. Nog even volhouden! Sanneke, kan me voorstellen dat het je bezig houdt van die moeder die overleden is. Zeker als je het gezin en de kindjes kent. Je vraagt je af wat voor effect het heeft op de kinderen en die arme vader die alleen achterblijft met zijn kroost. Moeilijk hoor... Dee, wat een mooie foto's! Senna is ook een keer bij Dirk Scheele geweest toen hij een stuk jonger was. Was erg leuk! Beate, ik weet het niet zeker of die collega uit Boskoop komt. Is heel goed mogelijk. De begravenis was afgelopen vrijdag. Voor je vriendin dus twee verliezen in korte tijd. Het leven is soms hard he...
Niels moet een brilletje... De eerste van de dec2007 kids? of zijn er al meer? We hebben vanmiddag eentje uitgezocht
Sanneke, dus toch nu al een brilletje. Ik dacht dat eerst een tijdje zijn oog afgeplakt zou worden? Volgens mij is hij de eerste van onze kids ja. Mijn broertje heeft als klein jongetje ook een paar jaar een bril gedragen, maar is daarna jaaaaaaaren (20 ofzo) zonder bril geweest. Nu sinds kort heeft hij pas weer een bril. Dee, oh leuk die handtekening van Estelle voor Dirk! Senna zegt Dirk Scheeler...
Jay is als eerste hihi! Alleen draagt ze hem niet en de oogarts moet kijken of haar oogjes niet gelaserd kunnen worden! Ze heeft een stoere rood brilletje. Staat haar so cute! Ik draag als sinds mijn 8e een bril!
Hij heeft maar aan één oog een cilindrische afwijking. Bij de orthoptist bleek dat hij zelfs met correctie minder ziet met dat oog, wat betekent dat het een beetje lui is. Er is goede hoop dat het met bril gecorrigeerd wordt, maar als dat over 3 maanden niet zo is, moet hij ook nog afgeplakt worden...
juffie, ik heb ook sinds mn 8e een bril en jan sinds zn 10e, dus t zit wel in de familie kids hebben vanmorgen allebei tot kwart over 8 geslapen, heeeeerlijk -- niels zit nu in de *****modus, wie heeft er een rol behang over
@sanneke: ik zit op me werk... Hier geen behangrol over, alles is gestuct... Zaten er nu geen kortingsstickers van de Pra*is in de folder? Hihi... Maar ik ga nu gauw weer verder. Ik hoop binnenkort weer lekker bij te lezen en echt te reageren! Maar ik ben zo ontzettend moe, psychisch en lichamelijk, dat het forum het er op het moment even bij inschiet. Ik mis jullie wel hoor! Groetjes, Nelly
wow, wat gaat het snel he met een 2e. Alweer naar het kdv. Is ze aan het oefenen of al voor het echie? Sterkte en ze heeft het er vast goed! --- jan en niels zijn nu zn brilletje aan het halen. k ben benieuwd of hij hem de hele dag op wil. Dat moet wel namelijk, maar n. kennende is de aardigheid er met 5 min. af... ik sta klaar met de camera vaoor als ze binnenkomen
Sanneke, en en en? Hoe staat N zijn brilletje en heeft hij hem nog op? Dee, ik was vandaag ook vrij en de kindjes op het KDV, heerlijk! Ze gaan natuurlijk pas sinds drie weken daarheen, maar ik heb er mooi even gebruik van gemaakt! Heb ze wel pas laat gebracht en haal ze ook op tijd weer op. Nog niets van Pareltje gehoord...ik hoop dat het wel opschiet voor haar! Juffie, Jayda ook een brilletje, maar ze houdt hem dus niet op. de deugniet! Nelly, knuffie voor jou!
* op 4 mei om 12.47 uur is onze dochter Nathanja in het zh geboren. We zijn weer thuis en alles is goed. Groetjes Pareltje*