niels zn bril staat heel lief, maar hij wil hem niet op (mam, ik ben klaar met mn bril ) Eerst maar es wennen eraan, steeds een poosje op vandaag en morgen en dan zaterdag voor het echie. ik zal ff kijken of ik een fotootje kan uploaden.
Pareltje, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Twee meiden, wat leuk! Toch in het ziekenhuis geboren dus. maar fijn dat alles goed gaat1 Geniet ervan!
sanneke, kan me voorstellen dat het voor een kind heel wat is om opeens de hele dag iets op zijn gezicht te hebben. zal best heel erg wennen zijn.
Bekijk bijlage 148693 en nog eentje van mn pop Deze liet ik ook aan een kind van mn klas zien en zei: kijk, mn pop. Toen zei ze: wow, die ziet er wel heel echt uit
Ff opnieuw... Even spieken... Jaaaah, er is babynieuws! pareltje2212, HARTELIJK GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochtertje en zusje NATHANJA! Wat een mooie aparte namen hebben jullie voor de meiden. Dat maakt me wel nieuwsgierig naar jouw echte naam en die van je man... Geniet in ieder geval lekker van jullie nieuwe gezinnetje! Verder even geen zin/puf om te reageren... Baal er ontzettend van. Ook geen zin om hier alleen maar te lopen klagen... 'k Ga nu voor de zoveelste keer naar boven om de meiden (lees: voornamelijk Evelien) in slaap te krijgen... Ik word er zo moedeloos van. Manlief is hem afgetaaid naar zijn werkvriendinnetje, die is vandaag uit het ziekenhuis ontslagen (galblaas verwijderd). Daar zegt hij dan wel zijn training voor af... STOP! Ik zou niet klagen... Even wat leuks, binnenkort koop ik een bakfiets! Dan kan ik lekker met de meiden rondcrossen. Gisteren wezen testen en het wordt een tweewieler met trapondersteuning. Zometeen wil ik nog even de folder doorkijken wat ik er allemaal bij wil en dan ga ik hem denk ik morgen bestellen. Ik ben zo blij dat mijn vader en moeder me een stuk sponsoren, want jeetje, voor dat geld koop je ook een leuk tweedehands autootje... Maar goed, ik was onderweg naar boven... Doei!
@Parel: yes, een dochter! Gefeliciteerd met Nathanja. Fijn dat alles goed is gegaan. @Sanneke: staat 'm goed die bril. En wat een prachtige lach heeft Lotte. Hahaha, een hele echte pop. Kinderen, heerlijk @Nelly: een hele, hele, hele dikke knuffel voor jou! Leuk dat je een bakfiets gaat aanschaffen. Lijkt me met drie kinders echt ideaal.
Eigenlijk zat ik met een ander doel (bakfietszooi uitzoeken, uitnodigingen maken voor Eveliens verjaardag) achter mijn pc, maar ik kon het even niet laten om jullie onze drie meiden te showen...
@ Pareltje; Gefeliciteerd met je 2e dochter! Geniet ervan! Gister naar Duinrell geweest en ben Ess met haar meiden daar tegen gekomen! Ff snel de meiden gezien en zij heeft May en mn zusje ook ontmoet! Wat was het druk daar zeg! 15.000 mensen en de deuren gingen op een gegeven moment dicht! Niet zo slim van ons dus om op zo'n dag daarheen te gaan! l
Half april is er een fotografe op het KDV geweest. Echt supermooie foto's! Alleen jammer dat ze geen broertjes/zusjes-foto's maakte. Ik heb ze toch besteld en met een beetje geluk heb ik ze eind volgende week binnen. Ik heb ze in ieder geval wel ff van de website gekopieerd, kijk, Annabel met knuffelbeer Timmy (stom toeval dat die beer meegegaan was naar het KDV):
En van Marjolein heb ik geen KDV foto's. Die gaat per 1 juni pas naar het KDV. ...had ik haar nu toch maar met 3 i.p.v. 6 maanden ingeschreven... Oja, Evelien mag 26 mei haar verjaardags/afscheidsfeestje op het KDV vieren. Ik ga nijntjebroodjes bij BakkerBart halen, maak er een uitgeknipt jurkje aan vast, tekstje op voor en achterkant, opgeblazen waterballonnetje eraan en klaar! Pfff... Als je het over de duivel hebt... Ik moet hangkont Eef even gaan vermaken. Zometeen Marjolein voeden en dan is het alweer tijd voor de lunch. Als Evelien haar middagdutje doet, ga ik met Annabel een HelloKitty-cake bakken, die we straks of morgen gaan versieren voor oma voor moederdag. Of gekochte muffins/cakejes, als de cake niet lukt, want ik ben niet zo'n keukenprinses...
nelly, prachtige foto's zeg!! hoe was het 3 mei bij de homeopaat? Of was het niet 3 mei? En homeopaat weet ik ook niet meer zeker vandaag naar boerderijpret in ermelo geweest, zou ook een toplocatie voor een meeting zijn! (alleen misschien beetje uit de route)
Nelly, supermooie foto´s zeg! Die twee hebben een heel ander gezichtje. Sanneke, lekker bekkie met zijn brilletje hoor! zeker een mooie vrolijke lach van je pop!
Dee, hi hi...voorspelbare baby in huis dus! wel handig inderdaad. is ze ook helemaal van slag als het anders gaat of valt dat mee? Juffie, beetje druk dus in duinrell. wat toevallig dat je Ess tegenkwam! zitten jay en liv nog samen op ballet?