december 2007 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Nelly, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ooohhh biiijjnaaa meiden!! Wat oh wat zullen onze meiden krijgen, een broertje of zusje :D

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, mag je morgen vroeg voor de echo? Echt spannend! Is de verbouwing al bijna klaar?

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Morgen het vrijgezellen feest voor mijn vriendin. het wordt heerlijk weer en we kunnen buiten in een binnentuin high tea´en. Fijn! ´s avonds nog lekker op een terrasje zitten met een drankje en tapasje, wat een lekker vooruitzicht!

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Pareltje gefeliciteerd !! Ben benieuwd naar je verhaal!!!
    Sanneke!!! Lief dat brilletje!! Staat hem goed!!!

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: veel plezier bij de echo!

@Nelly: wat een originele foto's. Echt heel mooi! Hier altijd standaardexemplaren, maar wel zus-zus foto (al was die dit jaar niet zo geslaagd...)

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    En.... Wij krijgen een...... Meisje!!!
    Alles was goed alleen de placenta ligt nog voor de ingang dus hoen dat die nog opschuift!

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Wow Alieke, wat leuk, nog een meid erbij!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O te gek zeg Alieke....drie meiden in huis straks. Arme Jan! (nou ja, hij heeft het zelf bepaald toch!)

Placenta groeit meestal wel mee omhoog. Was bij mij ook met beide zwangerschappen.

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ons meisje:

Hihi ja zeker arme Jan, ookal vind hij het heel erg leuk! Ik zelf moet nog erg aan het idee wennen omdat mijn gevoel heel sterk een jongen was maar het is zeker leuk alleen even een omslag :D
    Alleen lag ze er niet goed voor, dus ze moest erg zoeken en dat maakte bij mij een twijfel los. Agh, over 2/3weken krijgen we vast een bevestiging ;)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Super Alieke, weer een meid :)

Verder niet bijgelezen en ook niet echt tijd voor bijschrijven.

We hebben heerlijk een paar dagen op Texel gezeten ... tot snel meiden!

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, wat een mooie foto's en wat gaaf, weer een meid!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, wauw...wat een mooi klein mensje is er te zien in je buik! het blijft bijzonder!

Salapio, leuk een paar daagjes weg geweest!

Sanneke, hoe gaat het wennen met N zijn bril?

All, hebben jullie een fijne moederdag gehad? Hier verwend met kadootjes van peutespeelzaal en dagverblijf. En Senna mocht van Jan losse bloemen uitzoeken bij de bloemist. Het is een prachtig, gekleurd en gevarieerd boeket geworden! Trots vertelde hij welke kleurtjes hij allemaal had uitgekozen. Leuk!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moederdag, verwend met een dagje shoppen met mn moeder en bij thuiskomst met 3 (!) boeken :D, M's tekenkunsten gingen aan mijn neus voorbij: die waren voor oma (mijn schoonmoeder).

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, shoppen is helemaal niet erg! En wel drie boeken gekregen...heerlijk vooruitzicht!

Hier gisteren nog naar de geitenboederderij geweest. Viel me mee met de drukte eigenlijk. Was wel druk, maar niet hutjemutje vol. Evi vond de geitjes maar spannend. Als ze in de buurt kwamen begon ze te schoppen ha ha. Maar ze heeft ze toch ook nog geaaid hoor. Ze was meer enthousiast over de duiven en kippen!
    Senna vond het geweldig om geitjes de fles te geven en was er helemaal vol van.

Vanmorgen mocht Senna weer naar de speelzaal. Hij had er helemaal zin in na 2 weken vakantie. Plassen op de wc gaat de afgelopen week weer iets beter. Zegt het veel zelf en heeft max. 1 ongelukje per dag.

Evi kan zo lekker rommelen. Blokjes in en uit een emmer, pop knuffelen, duplo huis uit elkaar halen, met een lepeltje in een kopje roeren, op knopjes drukken waardoor er een beestje omhoog komt. Leuk om te zien, want Senna was daar nooit mee bezig.

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Moederdag: hier enorm verwend :D Een zilvergeverfde pastaketting van H, een geverfde bloempot van S, een ontbijtsetje 'Voor de allerliefste mama' (BlondAmsterdam) van mijn moeder (gegeven door H&S), theekopjes van mijn oma en een lief telefoontje van ExJan waarin hij mij vertelde dat hij blij is dat ik de mama ben van zijn dochters.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest in verband met aanhoudende klachten. Niet zulk geweldig nieuws gehad waarvan ik best wel ben geschrokken. Gelukkig ben ik goed opgevangen door een verpleegkundige en heb ik even heerlijk zitten uithuilen bij de maatschappelijk werker op mijn werk (die eigenlijk bedoeld is voor de leerlingen ;) ).
    Bottom line is dat ik echt moet gaan proberen beter voor mezelf te gaan zorgen. Dat schiet er namelijk nogal bij-in met flinke gevolgen voor m'n gezondheid. Tja, ik ga mijn best doen. Maar wat zou het fijn zijn als er ook eens iemand een beetje voor mij zou zorgen... :( *sentimentele bui, neem me niet kwalijk*

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Beate, knuffie meis.

Hier een prachtige regenboog al een kwartier. k heb er NIels voor uit bed gehaald om er nog even naar te kijken, want we hadden net het verhaal van Noach gelezen en daarna nog samen een regenboog getekend. echt gaaf.

Hier weer gewerkt na de rare meivakantie waarin die moeder was overleden. Zaterdag was de begrafenis en vandaag nog met de kinderen uit de klas erover gepraat.

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Alle mama's lief verwent lees ik. Gelukkig maar!!

Dee; Wat een super lieve foto!!

Thanks allemaal voor de reacties op ons moppie. Er dwaalde nogsteeds rond dat ik het geslacht er zo anders uit vond zien vergeleken bij de andere 2 meiden dus heb ik een topic geopend, puur om bevestiging te krijgen maar het valt eigenlijk tegen hoeveel meiden zeggen dat het er "anders" uit ziet.
    30mei hebben we onze 20weken echo, ik verwacht gewoon een bevestiging. Ben zo aan t idee van een "meiden-gezin" gewent dati k het wel weer gek zou vinden om een zoon te krijgen ;)

Morgen heb ik een gesprek bij de Arbo-arts. Het gaat helemaal niet lekker met mijn bekken/billen/buik/benen? Alles wat onder mijn heupen zit. Maandag ben ik na een paar uur naar huis gegaan omdat ik niet meer kon lopen zo pijn dat het deed. Ben benieuwd hoe zo'n gesprek uitpakt.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, wat rot dat je nu al zo last hebt van een protesterend lichaam. Hopelijk kun je iets regelen met werktijden of taken op je werk. En wie weet ben je wel gebaat bij fysio of bekken therapie?

Sanneke, wat mooi dat N de regenboog nog live kon aanschouwen!

Dee, heerlijke foto meid! Leuk voor Estelle dat ze nog een handje kon geven aan Dirk Scheele. Ahh wat lief van jou dat Jurgen een ontbijtje kreeg en gelukkig ben je door estelle nog wel verwend met een mooie knutsel voor moederdag!

Beate, wat een mooie moederdag heb je gehad! Allemaal verwennerij voor jou omdat je het verdiend! Lief dat ex-jan iets van zich liet horen. Maar ook wel tegenstrijdig misschien; aangezien hij ook wel eens niet zo aardig voor je is geweest. Dan is dit wel een fijn goedmakertje. In het ziekenhuis niet zo fijn nieuws gekregen over je gezondheid. Ik hoop echt dat je ervoor kan zorgen dat je jezelf niet vergeet meid. Misschien met wat hulp?

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, doet Jurgen dat vaker op bruiloften fotograferen? Hoe gaat dat in zijn werk; is dat dan bij bekenden/kennissen?
    Mijn Jan kan ook goed fotograferen, hoewel hij mensen best lastig vindt. Hij is meer van gebouwen, details, landschappen, natuur en dieren. Ziet ook goed wat hij kan fotograferen en zorgt voor variatie. Volgende week dinsdag gaat hij op de bruiloft van mijn vriendin fotograferen. Leuke uitdaging en goed om eens te ´oefenen´met zo´n soort gelegenheid.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Leuk voor je man dat hij dan mee gevraagd wordt. En een goede oefening voor hemzelf. Zou hij het wel vaker willen gaan doen? Ja mijn jan is ook van de close up details zeg maar. Soms zie je bijna niet meer waar iets een deel van is, maar is de foto super mooi. En de positie waaruit hij fotograveert zorgt ook voor mooie beelden.

Ik heb net een tinkelbel ondergoed setje voor Evi gekocht. Vond het zo super schattig! Zal nog wel wat groot zijn, maar met luierbillen erin kan ze het misschien al aan.

Deel Deze Pagina