ook ik ben een decembermama ben uitgerekend op 4dec. Volgende week woensdag heb ik me eerste echo. Wij zijn zwanger geraakt via het gebruik van puregon. Zit nu te wachten op mvm die zullen hier om 4 uur zijn
Gefeliciteerd meiden, ook ik ben een december mama van 2006. Het jaar is echt omgevlogen, de tijd gaat ook echt zo snel. Geniet lekker van jullie zwangerschappen meiden, ik kom zeker af en toe eens kijken hoor.
ik mag me sinds vandaag ook hier komen melden, vanmorgen vol ongeloof de posi-test in handen! Na een jaar vol ellende(ziekte schoonvader/gestorven) zijn wij nu klaar voor wat moois in ons leventje! liefs bianca
Kelly, goed gaat het ondertussen met jou? Ik hoop goed! Donderdag mag ik voor het eerst naar de gynecoloog! Om 14 uur! Ik ben benieuwd!
Joehoeeeeeeeeeee ik ben er weer! Ik voel me helemaal goed alleen die erge krampen in mn buik! Ik word er gek van en ben zo onzeker! Precies over 2 weken heb ik een echo! Joepieeeeeeeeeee!
juffie mij zeiden ze vandaag dat ik pas met 8 weken terecht kan want dan zien ze het beter? is echt verschillend per VK denk ik.
Ik moet naar de gyneacoloog en ikd enk dat ik dan pas door verwezen zal worden naar een verloskundige! Ik was onder behandeling bij de gyn. vandaar! Hoe voel je je?
oh op die manier.. ja de laatste twee dagen ineens honger als een paard vreemd he, moet de hele dag wat eten anders ga ik me flauw voelen, verder de gebruikelijke krampjes. En jij? enne bipat welkom hier!
hoi wat veel december mama's. Ik heb 23 pril 1e controle ben ook benieuwd of er dan een echo gemaakt wordt. Twijfelen nof steeds aan 1 of 2 ukken Ik voel me op zich prima wel honds moe en bij vlagen wat misselijk.
heyyy, ik vloei nog steeds maar wel enkele druppeltjes en het is oud donker bloed. De VK zei dat dat juist een goed teken was want als het echt mis zou gaan dan zou ik door blijven vloeien.....ik heb ook geen echt vruchtje ofzo gezien... dus het kan goed zijn dat er een adertje is gesprongen. Vandaag is moeders voor moeders geweest en natuurlijk moest ik z`n testje doen .....gaf wel een beetje dubbel gevoel want die test was natuurlijk dik positief en van de ene kant voel je je dan nog eens extra blij en van de andere kant kan moet je uitleggen dat je gisteren hebt gevloeid. Van de Vk mag een geen zwaar werk meer doen ....mijn man moet dat natuurlijk weer overdrijven en van hem mag ik nu niets meer hahahah wel heel lief. Over twee weken krijg ik de eerste echo, ben wel heel erg benieuwd misschien voel ik me daarna wat meer zwanger. Ik ga er gewoon van uit dat het er nog steeds is
1 dec: Linda76, jeannie, suus2007 2 dec: MamaNorah, Boontje 4 dec: frederike80, Lolaatje, AnnieP, peetje22 6 dec: Caruli 7 dec: Claartje79 9 dec: Sofine79, Lentefee, Ayse 10 dec: Kelly, Jufffie 11 dec: Arka, Kreeftje72 12 dec: malaika 13 dec: bianca1979 14 dec: Augustus 17 dec: hairdresser 18 dec: MissN 19 dec: bipat 20 dec: Wiets
Welkom peetje22 en bipat! Wat fijn he dat we nu echt kunnen gaan aftellen naar onze eerste afspraken bij de gyn of VK. Dat zal 't allemaal veel echter maken (hoop ik). Wat fijn dat het vloeien bijna over is Kelly. Ik blijf met je mee duimen dat er gewoon een adertje gesprongen is. Nu even lekker rustig aan doen, en laat je man je maar lekker verwennen!
jeetje kelly spannend hoor !...maar we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed zit toch ?.. ik heb vandaag eindelijk een bijna kramploze dag gehad...maar kreeg er heerlijke vermoeidheid voor terug...weet alleen nog steeds niet goed of dat nou de zwangerschap is of de MS die ik heb...verder voel ik me prima trouwens....ik heb zo'n zin in de warme dagen die er aan komen he (vrijdag 23 graden ! ) heeeerlijk
ik heb vandaag ook info bij de ha gehaald. staat in dat je met week 8 een afspraak moet maken. op de site van de verloskundige waar ik ga aanmelden staat vanaf 6 weken dat ik dan daar een afspraak moet maken? maar ik heb het gevoel dat ik nu al moet bellen anders duurd het nog heel lang voor de eerste controle..toch?
Hallo! Ik mag me ook melden hier! Jippie! Zoals ik het zelf heb uitgerekend zou ik op 15 december uitgerekend zijn.
Dag meiden, Leuk om even bij te lezen hier... Kelly ik hoop dat je over 2 weken een prachtige echo krijgt... Ik ga nog niet bellen naar de VK, vorige keer had ik al 2 afspraken staan en toen ging het mis...Vond het erg vervelend om langs die dagen te bladeren in mijn agenda..Moest wel gelijk bellen van de VK als ik zwanger was, maar wacht gewoon nog even....
Welkom Bipat en peetje22! Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij , Bipat, met je schoonvader. Mijn schoonvader is in oktober overleden. MIsschien heeft mijn schoonvader dit wondertje wel naar ons toe gestuurd... We blijven duimen Kelly! Maar dit is in ieder geval positief lijkt me... Gisteren een meegroeibh gekocht. Moest al een cup groter hebben dan normaal... Moet zeggen dat het heerlijk zit! Ga zo werken! Fijne dag!