aaa op zo`n manier alieke! dan komt het vast wel goed de kans dat ze het dan herkennen is dan wel heel klein
Claartje, ja dat is wel waar, ik ga "blind" op m'n Vk af, maar ze voelt natuurlijk wel aan de buitenkant, blijft een gokje, wie weet is ze niet zo heel lang, maar het zou goed kunnen hoor, ik ben ong 1.78 en vriendje is ong 1.90. Amber, klinkt heerlijk: nog even terug in bed. Doe ik eigenlijk nooit, ben dan bang dat ik s'nachts niet kan slapen, kan nu misschien toch s n poging gaan wagen! 8) Idereen lekker aan de stamppot vanaaf? Jullie raden nooit wat ik (vrijwillig) gekocht heb en ga klaarmaken vanaaf...
pff merk wel dat ik nerveus ben voor vanmiddag maar moet juist rustigblijven anders gaat die bloedruk helemaal omhoog natuurlijk ik ratel julliehier de oren van je hoofd....... ik twijfel nog of ik iemand mee zal vragen vanmiddag
Het komt vast wel goed maartjeh! Neem idd iemand mee....dat is mischien wel lekker voor de afleiding?! *ik heb geen last van je geratel hoor, vindt het wel gezellig *
Hier gaan alle proefdrukken via de mail...heb het kaartje hier liggen (gewoon leeg...zodat je een idee hebt van het kaartje) en alle teksten doen ze via mail. als beeb geboren is hoef ik alleen de datum en grammen door te geven en dan drukken ze het kaartje.
Het waren trouwens SPRUITJES, die ga ik vrijwillig klaarmaken & opeten...hihi....mannetje iets minder blij mee..
Goedemorgen, Ik had heel wat bij te lezen. Wat goed dreams dat je toch nog op tijd een eigen huisje hebt. Wat een opluchting moet dat zijn. Meiden die naar de vlos of gyn moeten heel veel succes. Verder veel mooie buikies gezien. Ga maar eens een boterham eten.
Spruitjes vindt ik eigenlijk alleen lekker als mijn vader het maakt. Met nootjes, kalkoenfilet en veel pindasaus. Heerlijk.
eet ze happygirl wat heb je op je boterham ik weet het johanna ik wil die hele tijd mijn vriend vragen maar dan vergeet ik het weer...... Zal ik nu ff zelf eenpoging wagen?