es, fijn dat je toch extra controles hebt. waarschijnlijk helemaal overbodig, maar toch prettig om te weten hoe het er voor staat. ik wil jouw gyn! voor de andere dames: volgens mij allemaal goed nieuws als ik het goed begrijp?! da's altijd prettig! ik heb de hele dag alweer hoofdpijn. ging eigenlijk gisteren pas een lampje branden dat het wel eens mijn bloeddruk kon zijn. heb ook al een tijdje last van tintelende vingers als ik 's ochtends wakker word. donderdag wordt mijn bloeddruk neem ik aan ook gemeten, dus ik wacht even af tot dan. zometeen eerst aan de tompoucen, mijn vriendin komt even langs om het babykamertje te bewonderen!
Miep, ik ben ook naar zo'n avond geweest en je wordt er in ieder geval niet dommer van! Zou gewoon gaan als ik joe was.
Claartje...tja je moe het wel in de gaten houden hoor..'hoge bloeddruk is gevaarlijk hè! En tompoucen..mmmmmmm....lekkerrrrrrr Leuk dat je vriendin komt! Lindy..tja ik denk wel dat ik ga...misschien steek ik er wel wat van op...
ZO ik vind het ineens toch wel brrrr koud buiten.. de temperatur gaat hard naar beneden volgens mij..
nee brrr. vooral snachts. nu me mannetje natuurlijk niet naast me ligt heb ik ook geen kacheltje naast me hihi.. dus kan koude voeten ook niet warme haha
essebes wat fijn dat alles goed was en dat ze je zo netjes geholpen hebben. Keurig dat ze je zo nauwlettend in de gaten houden en hopen dat je niet opgenomen hoeft te worden. ik ben wel benieuwd naar maartjeh eigenlijk!
Mijn jochie is vandaag lekker druk. Voel ook weer veel voetjes/hakjes gaan aan de zijkant. Soms schuift alleen steeds het kontje langs namelijk. Toch altijd fijn als hij weer een drukke dag heeft, maakt hij mammie weer helamaal gelukkig. Ik moet zo nog naar de gym. Ik hoop dat een van de meiden van mijn oude groepje ook komt...Zit egenlijk al wel een beetje in te kakken nu....
Lindy wat lullig zeg....fijn dat de operatie goed verlopen is....maar beetje vreemd gedrag dit. miep en miep..ik zou wel naar de voorlichting gaan..wij zijn ook geweest en je hoort toch best wat dingen die nuttig zijn om te weten.
Kreeg trouwens vanmiddag het 2e geboortekaartje binnen van de gymclub. Alweer een jochie en maar 2750 gram...Was een voldragen zwangerschap en zij had echt een enorme buik, dus dat zegt echt helemaal niets.
ja, he.. maarja. ik ga me er niet zo druk meer om maken.. mijn ukkie vind het ook erg leuk om heen en weer te bewege hihi heb een flinke bloeduitstorting op me buik haha
olga..hoe laat moet je dan? enne ik voel hier nooit geen handjes of voetjes.. jammergenoeg.. Leuk dat er alweer eentje bevallen is!
Lindy..ik ben ook wel benieuwd hoor.. voor mij zal het nog wel even duren..ben 1 van de laatsten.. hier is nog geen schatting gedaan over hoe groot ons kind is... ben ook wel benieuwd...