Hihi ja ik ook 30 december. ik heb zelf het idee dat het of langer blijft zitten of dat het iets eerder komt. maar ja afwachten ik hoor vrijdag hoegroot ons ukkieongeveer zou zijn wij zouden een klein madammeke krijgen. want ze liep nog steeds achter. maar niet meer schokkend.
Ik denk dat het hier 2 weken eerder komt..maar dat is meer hoop dan echt verwachting.. enne spannend dan hoor vrijdag!
Ben natuurlijk wel achter n leuk detail gekomen: Na alles gemeten te hebben, wordt het gewicht vd beeb op ongveer 2830 gram geschat Dus n mooie 6 ponder zit er al in m'n belly. Heb ergens gelezen dat de beeb nu ongeveer 200 gram per week aankomt, dus rekensommetje, over 3 weken dus 3430 gram, netjes toch?! XX
@ lindy; pfff wat vreemd van de vriendin van je pa. "vriendinnen van vaders" *zucht* ik heb ook zon figuur die lekker egoistisch is en mijn vader zoveel mogelijk bij mij vandaan wil houden, nou het is haar gelukt; ze wonen in het buitenland! ik ben er nog woedend over. gewicht; ik heb echt geen idee, soms denk ik dat het een dikkertje word maar ik denk dat het geen groot kind zal zijn. bewegen; Hier een échte billenschudder, soms komt er bovenin me buik in het midden een heelee grote bult naar boven en schuift heen en weer
hier ook....moet er soms echt om lachen ...ik voel echt soms een kontje onder mijn handen door schuiven
Ik ga effe afsluiten..heb last van me rug van het zitten.. dus ga even op de bank hangen...tot laters..
@Miep en dreams: wat fijn dat de beebs gedraaid zijn van jullie beiden! @Essebes: fijn dat alles goed was, lijkt me inderdaad wel heel prettig dat ze je goed in de gaten houden! @Johanna: mooie nieuwe banner. @Lisette. goed nieuws gefeliciteerd! Verder weet ik het niet meer! ik ga zometeen tvmakelaar kijken en dan naar mijn bedje! Ik hoop zo dat alles goed is met Maartjeh! Fijne avond dames! Ik kom voordat ik ga slapen nog wel even kijken of er al nieuws van Maartjeh is!
Poeh.. das een tijd geleden zeg.. Begint allemaal zo dichtbij te komen ook! Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Voor ons dubbel omdat het geslacht ook nog eens een verassing is! Aan de ene kant kan ik niet wachten, maar vind het ook best eng allemaal. Heb al kennis gemaakt met wat voorweeën en die waren niet echt prettig Maar we hebben besloten voor toch een thuisbevalling, hopelijk verloopt alles goed! Gisteren nog naar de VK, baby ligt met de hoofd lekker beneden maar nog steeds flink te trappelen (van ongeduld misschien?). Ik begin in ieder geval wel ongeduldig te worden!
zeema.: haaj meid wat fijn..dat je weer eens wat van je laat horen,. ja gat dicht bij komen he nog even doorbijten.
@Essebes: da's een mooi gewicht, wat leuk dat ze dat zo accuraat kunnen schatten! Zou het ook weleens willen weten. @Zeema: ja ik vind het ook superspannend. Mijn beebje ligt al een paar weken ingedaald, maar heb niet het idee dat ze er al uit wil komen. Ben er zelf ook nog niet helemaal klaar voor, en dan schijn je het mentaal toch wel tegen te kunnen houden. Heb een buikfoto en twee vh kamertje in mijn album gezet. Bank-hang ze nog ladies!
Iloon, het huis waar we gaan wonen is in Hoensbroek. Heb vanavond even alles opgemeten heb voor boven 10 pakken met laminaat nodig Lindy, ah wat vervelend zeg, wou je eens aardig voor dr zijn word het niet beloond es, met jou beebje was toch alles goed he? wel goed dat je gebeld had ik had het toen straks ergens gelezen ma weet het niet meer precies Ik vind het nu ook echt spannend worden, ben morgen wel pas 34 weken velen zijn al wat verder ma ben echt benieuwd wie als eerste gaat bevallen ook, zal iloon wel zijn Als alles goed gaat, zal in het weekend ons babykamertje opstaan maarja reken er nog niet HELEMAAL op, met verven en zo'n dingen heb je altijd vertraging..
hey dames.... nou vanmiddag bij de vk geweest en alles was weer prima.... het kindje lag goed ingedaald al, groeit goed, voldoende vruchtwater...bloeddruk netjes... dus weer lekker gerustgesteld.... ik ga maar eens effe bijlezen....jullie hebben veel gekletst vanmiddag volgens mij....haha