Zo ff pauze aan deze kant Heb om 7.30 uur de kids uit bed gehaald en verzorgd en toen de afwas gedaan en de bovenverdieping al gestofzuigd. Daarna kids naar school gebracht en nu ff lekker pauze....ga over een uurtje ofzo verder met stofzuigen en dweilen..want ja moet toch schoon he....heb helaas niemand die me kan helpen
Good morning, Naah ja Goed? Ben mega verkouden. Bleeegh voel me echt een hoopje ellende hihi. En normaal neem ik zo'n fijne ibuprofen, maar ja dat mag niet he. Heb eigenlijk mijn hele zwangerschap nog geen paracetamol genomen, hou het maar zo. Essebes fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Leuk kamertje heb je hoor. Heb de rest wel gelezen maar heb geen puf om te reageren (solly). Fijne dag allemaal. Ik ga ff lekker in bad. En daarna ga ik mezelf dwingen om toch ff naar buiten te gaan.
goedemorgen dames, 37 weken bereikt, yes! nollie gefeliciteerd en succes bij de vlos vandaag meiden! eerste bevallen, ik heb geen idee morgen hoop ik te weten wanneer ik 'mag'. vandaag is mijn papa jarig, dus weer lekker gebak eten gisteren met mijn vriendinnetje was wat raar. het is toch allemaal afstandelijker geworden. zij heeft het alleen maar over haar huurpaard en stappen en ik heb daar momenteel niks mee. mis mijn vriendinnetje van een half jaartje terug behoorlijk. nu eerst tijd voor een kopje thee en een bammetje met chocopasta!
nollie gefeliciteerd. hiep hiep hoera nog niks van maartje gehoord? ik heb gisteren van me zus zwager en me mams en vriend een buikschildering gehad. mocht zelf wa uitzoeken en ze hebben er leuke foto's van gemaakt. die zet ik op zo canvas schilderij voor het kamertje. ik zal een foto plaatsen deze is van dichtbij maar heb ook van verderaf. leuk he. ga vandaag lekker rustig dagje houden. ben de hele week al aan het rennen en vliegen geweest . fijne dag meiden xxx
nollie: van harte! Claartje: 37 weekjes gaat snel he? Wat is er met maartjeh meiden? Hier alles oke, lekker lui ik denk dat ik vandaag niet zo veel ga doen, gister een beetje te veel gedaan.! Morgen mag ik weer naar vk om kwart voor twaalf ik zal dan horen of ons beebje nog in stuit ligt!
Miep, dus jij denkt (hoopt) dat de kleine 2 weken eerder komt? Maar goed dat je op tijd met verlof bent gegaan dan... Essebes, wat een mooi gewicht voor je meissie. Hier is ook nog nooit een schatting gemaakt van hoe groot of zwaar de kleine zou kunnen zijn. Djaminah, mooie foto's en nette buik hoor! Zeema, fijn dat alles goed gaat! Loessie, ook zo,n mooie buik. Happygirl, alweer zo slecht geslapen....En niet lekker in je velletje. Knuffel voor jou! Liefs Olga
dianne, eerlijk gezegd vind ik de tijd voorbij kruipen hoor haha we moeten zoveel maar afwachten vanuit eht ziekenhuis dat de dagen zó lang lijken morgen gaan we eíndelijk weer heen! kan niet wachten. dan zien we of de knul nog steeds in stuit ligt en zo ja, wanneer de ks gepland gaat worden. vind het allemaal wel spannend worden
Zo, bijgelezen! Heb niet alles onthouden vrees ik. Wel onthouden dat de mannetjes van Dreams en Miep gedraaid zijn, hoera! En Es, toch goed dat je gebeld hebt, nu sta je mooi onder controle. En een leuk kamertje heb je, lijkt erg op mijn kamertje maar dan natuurlijk met baby blauw. En geen nieuws van Maartjeh, ai dat is zorgwekkend, normaal is ze er inderdaad als de kippen bij..... Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met schoonmaken! Had alleen het schoonmaken van het toilet en badkamer in gedachte maar kon niet meer stoppen (is nesteldrang?) en heb gestoft, bed verschoond, babykamer gestoft, gezogen, gedweild en wassen gedraaid. Met als geolg dat ik voorlopig ff klaar ben . En dames, kijk naar mijn banner: VANDAAG 37 WEKEN! De kleine is echt af nu en mag geboren worden. Ik zag dat we gelijk lopen Claartje, jij ook gefeliciteerd he meid! Nou ga zo ff douchen, ik kom straks even kijken, ook om te checken of er al nieuws is van Maartjeh.....
haha ik snap het claartje! ik vind het ook voor geen meter opschieten, ik ben ook razend nieuwschierig of onze beeb nog in stuit ligt. hoe laat moet je morgen?
we moeten er om 1 uur zijn. wanneer moet jij weer heen voor controle? bowie, jij ook gefeli met je 37 weken. apart moment wel hè?!
Nollie, gefeliciteerd met je verjaardag! (mijn moeder is ook vandaag jarig) Bipat, lekker ontspannen straks, wat heerlijk! Essebes, leuk kamertje zeg! Ik heb ook hele gave schoentjes voor de kleine. Zal van de week even kijken voor een foto. Amber, sterkte met de zieke! Miep, lekker aan de schoonmaak. Ik ga eerdaags ook mijn moeder vragen of ze me een daje wil helpen met soppen! Claartje, wat lastig met je vriendinnetje. Mischien moet je het eens eerlijk tegen haar zeggen en dan komt zij misschien ook wel eerlijk naar voren. Dan kunnen jullie kijken hoe het anders kan...Met goede vriendinnen is het soms is het net als met je partner... Momhairy, wat gaaf die buikschildering! Juffie, zo'n hele lange periode is zeker lastig om te verwerken. Rustig aan beginnen en je gewoon laten gaan of er met iemand over praten (of doe je dat al?) Hoe schat je de kansen in dat ze wel of niet op de uitgerekende datum thuis is? Liefs Olga
O jee, is het al zoooo laat. Ik ga me snel klaar maken, want heb met een vriendin afgesproken en zou eigenlijk nu weg moeten... Tot later! Kus olga
Jeej, ik ben vandaag 34 weken hihi NOLLIE.. PROFICIAT met je verjaardag Nog wat leuks doen vandaag.. ? Loessie, wat een mooi buikje zeg ! Pff ik ben echt helemaal doodop maar moest al de huursubsidie en nog wat dingetjes regelen vanmorgen ga morgen de vloerbedekking eruit trekken in het huis hihi, straks laminaat halen en ga denk ik straks even al mn eigen kleren in dozen doen om te verhuizen morgen, maar heb nu echt ZO geen puf morgen komt ook het bed er al te staan, misschien doet mn mannetje het ook vandaag al dus misschien wonen we er eerder ben benieuwd Es, wat leuk je eerste jurkje ik heb ook nog een paar leuke roze en witte dingetjes van mezelf toen ik een babytje was maar dat zullen we ons kereltje maar niet aandoen haha! Es bij jullie ook al een ongeluk gebeurd ja het was echt noodweer hier ook een jongen van ongeveer 22, 23 de auto was helemaal een deuk als je dat zag dacht je hoe is hij eruit gekomen de gordel had zn leven gered had ook in zn vlees gesneden een brandwond maar als hij die niet om had gehad was die dood en door de ruit gevlogen toch niet voor niks die vervelende reclames altijd! Hoe is het nu dan met maartjeh wie is haar buddy ? Juffie, sterkte meid met je moeilijke situatie je slaat je er goed doorheen hoor! Hopelijk mag Jayda op de uitgerekende datum mee naar huis Claartje en Bowie: PROFICIAT met jullie 37 weken, OHHHHHHH jullie mogen nu ook al. SPANNEND! Ma nog effetjes wachten het is nog november hihi (grapje)
Goedemorgen! Nollie gefeliciteerd met je verjaardag! Nog steeds niks van Maartjeh? wie is haar buddie? Claartje en bowie: 37 weken! wat fijn! toch een mijlpaal!