dreams, gefeliciteerd met je 34 weken! en doe je rustig aan met je huisje? dat je je zelf niet over de kop werkt hoor! ennuh.... december ga ik waarschijnlijk niet meer halen hoor
hey laatste berichtje van maartjeh was gister toen ze naar de vk ging! Iehl ik krijg daar wel een heel naar gevoel bij hoor! maartjeh meld je!
ik is zenuwachtig voor de vlos vanmiddag! Ik kan er niks aan doen maar zit steeds te denken: stel je voor dat er wel wat is! kan het niet van me afzetten! @Claartjeh: oh ja morgen gesprek in het ziekenhuis! spannend hoor, gaan ze dan een datum afspreken?
nafnaf, als de kleine nog niet gedraaid is wel. voor zover ik voel is ie nog neit gedraaid, maar heb veel harde buiken en hij ligt wat gek momenteel volgens mij, dus ik weet het niet meer zeker. aan de andere kant denk ik steeds: een redelijk groot kind moet je toch wel voelen als hij 180 graden draait, toch?!
Goedemorgen allemaal! Alseerst, Claartje & bowie; gefeliciteerd met de 37 weken! Het komt steeds dichterbij he! dreams; ook alweer 34 weken! :-D Ik heb heeerlijk geslapen, de laatste tijd slaap ik als een blok. Hopen dat dat zo blijft! Vandaag gaan we even nog een kijkje nemen in het huis, om dingen op te meten etc. Ik kan niet wachten om te verhuizen! Hier heeft de kleine de hik al een half uur, arm kind!
Ik ben inderdaad de buddy van Maartje, maar ik heb og niets van haar gehoord. Ik zal haar wel even een sms sturen. Groetjes Sam
@Claartje: Zou je zeggen van wel he @Alieke: leuk verhuizen! ik moest er voorlopig niet aan denken maar nu met nesteldrang lijkt het me superfijn!
alieke, goedemorgen meid. wat heerlijk dat jij nog zo goed slaapt. ik ben al vanaf kwart voor 4 wakker en daarvoor was ik om half 2 al wakker want ik moest natuurlijk....... naar de wc! minimaal 2 keer per nacht haha
hahahaha, ja dat zou jij wel willen he Nou ben er ff klaar mee hoor! Jazeker apart moment, ennuh, ik denk dat jij de eerste bent van ons allemaal die gaat bevallen want de ks was toch ergens eind november ongeveer gepland? (wil je niet teleurstellen maar denk namelijk dat je het ook wel gemerkt zou hebben als de kleine gedraaid zou zijn). Dankje voor het versturen van het smsje Sam, we wachten het af.... Toch wel goed he, zo´n buddylijst! Goed dat we onszelf ook aagemeld hebben Nannaf! En is altijd weer spannend hoor Nannaf, als je voor controle moet. Dan ga je soms toch spoken in je hoofd halen. Maar we gaan ervanuit dat alles goed is toch? Nou kom later weer kijken, ga nu ECHT douchen....
bowie, als het een ks wordt, wordt het uiterlijk 28 november. ik hoop zelf echter dat als het tóch een ks wordt dat het dan eerder wordt. maar we wachten 'geduldig' af
Claartje, ja ik zal proberen rustig aan te doen, maar ik kan dat zo moeilijk he. Vooral nu ik wil alles zo snel mogelijk afhebben morgen ga ik alles poetsen (wil ik dan) mja mn mannetje helpt ook veel misschien gaat hij vanaond al het laminaat leggen en veel fmilie helpt me eigenlijk ook ma toch genoeg dingen wat je dan zelf wil en móet doen verder, nog niks van maartjeh maak me ook beetje zorgjes is het niet verstandig om een 2e buddy erbij te zetten ? misschien een ideetje omdat sommige meiden hier niet zo vaak komen ow jawel ze is er zie ik! wist niet meer welk plaatje bij de naam hoorde
Goedemorgen, Gelukkig nog een paar uurtjes kunnen slapen. Zo naar de vlos, maar verwacht geen bijzonderheden. Verder nog genoeg dingentjes te regelen en te doen. Dus waarschijnlijk pas morgen weer op het forum. Maartjeh, ik hoop dat alles goed is met je.
Succes vandaag nannaf. Dreams succes in je huisje en gefeliciteerd met je 34 weken. fijn zo'n buddy hopelijk weten we snel meer
Gisteren was ik even met mn moeder in de supermarkt hier en een vrouw die daar werkt vertelde over haar ervaring met haar ks en om eerlijk te zijn zou dat misschien de beste optie zijn maar hij ligt nu dus niet meer in stuit maar ik heb zon idee dat ons knulletje echt groot is aangezien de VK steeds zegt NOU NOU hij groeit goed en blijft groeien die hechtingen vind ik ook maar eng van onder