Ik reageer inderaad niet meer zo vaak, maar ik lees wel met jullie mee hoor meiden. Ik probeer alles wel in de gaten te houden. Ik ga nu met mijn hond even de bossen in, maar zo gauw ik weer terug ben (ongeveer een uur) laat ik iets van me horen of ik al iets gehoord heb van Maartjeh. Mijn sms is in ieder geval wel aangekomen, want ik kreeg een aflever berichtje terug. Helaas nog niets gehoord. Tot straks. Liefs van mij
Hier alweer voor zover op orde, alleen straks nog ff de was ophangen Serena ook zometeen alweer van de PSZ halen. Dreams: gefeliciteerd met je 34 weken Bowie: gefeliciteerd met je 37 weken Sam: ben benieuwd hoe het met Maartje is
hey meiden maak me ook zorgen om maartje ze meld zich toch altijd! afw88 is nooit leuk! pfff ben zo benieuwd!
nog niets van maartjeh? Ik heb het poetsen alweer achter de rug, ik denk dat ik straks toch maar ff het eerste babywasje aanzet, ff de kastjes uitsoppen. Aan de ene kant vind ik het nog wel wat vroeg maar aan de andere kant je weet niet wanneer het komt he! wanneer doen/deden jullie de wasjes?
Loesie:"mooi buikje hoor Nollie: gefeliciteerd HAPPYGIRL: wat vervelend dat je niet kon slapen.. ik heb daar ook vaak last van. vooral om dat je niet weet hoe je moet gaan liggen. AMBER: wat vervelend dat jij ook z`n rot nacht heb gehad.. ahhh arme thomas.. ja de griep heerst he. Meiden die naar de vk moeten. succes.. Miep en miep; fijn dat je mams komt poetsen BIpat: ja vervelend he shoppen voor de baby haha,. als je dan maar niet te veel mee neemt hihi essebes: leuk kamertje en wat leuk dat je het jurkje bewaard heb van je zelf ik heb mijn schoentjes nog dus die krijgt onze kleine meid ook een keerjte aan.. Getsie: dat je z`n ongeluk heb moeten zien meid.. ik kijk ook liever niet maarja toch uit belangstelling blijf je kijken.. Jufffie doe je rustig aan meid. ik hoop ook voor je dat jayda snel naar huis mag dan kan je zeker alles tot nu afsluiten het lijkt me erg moeilijk. ik heb echt bewondering voor je hoe sterk je bent dikke knuffel Augustus doe maar lekker rustig aan meid . goed uitzieken hoor.. Claartje: gefeliciteerd met je paps. momhairy: gaaf z`n buikschildering;. Bowie + Claartje: gefeli met jullie 37 wkn Dreams: gefeli met je 34 wkn.. Sam wat fijn dat je maartjeh een berichtje hebt gestuurd. Hier gaat het wel.. nesteldrang begint nu echt toe te slaan. wordt gewoon gek van me zelf.. ga zo mijn fiets op halen bij mijn oma die staat daar nog vanaf zondag. had geen zin om terug te fietsen. boodschappen doen. en de rest van de babystrijk.. tot vanmiddag.
Hallo meiden, Hier weer een update... Ik ben maandag naar de verloskundige geweest. Bloeddruk was op zich goed voor een zwangere, maar voor mij aan de hoge kant, dus wil ze me volgende week maandag weer zien. Moest ook in een potje plassen voor controle op eiwitten. Gelukkig was dat allemaal goed. Voortaan moet ik bij iedere controle ochtendurine meenemen. Getsie. Wat betekent dat trouwens als er wel eiwit in zit? De verloskundige wil in ieder geval dat ik rustiger aan ga doen. Gewoon 's ochtends opstaan en mijn dingen doen, maar 's middags verplicht anderhalf tot twee uur gaan liggen. Beeb deed het verder goed. Geen opmerkingen over gehad in ieder geval. Kindje ligt netjes met 't koppie naar beneden en het ruggetje naar rechts. Ik zag aan de aantekeningen in mijn boekje dat hij/zij ook een stukkie verder is ingedaald, dan de vorige keer. @kreeftje1984: De laatste dagen hou ik ook al zo extreem veel vocht vast. Ringen heb ik een paar weken geleden al afgedaan, maar nu zijn mijn enkels echt gigantisch. Het lijken net klompen en het trekt zo... bah, bah. Autorijden wordt ook steeds vervelender. Die pedalen van de kever zitten ook zo hoog. *zucht* Nog maar anderhalve week werken... Moet lukken. @rest: fijn om te lezen dat alles voorspoedig gaat met de decembermama's. Mooie buikfoto's voorbij zien komen. Ben jaloers... Groetjes, Nelly
NOLLIE, gefeliciteerd! Sanneke, Amber, Happygirl en Nannaf, veel plezier bij de vlos! (Nannaf sterkte meid!) LISETTE, fijn goed nieuws! ESSEBES, kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt, maar je bent wel in goede handen! En in ieder geval een uurtje dat je helemaal niets kunt doen ... volgens mij is dat vrij uitzonderlijk bij jou . En mooi gewicht van je meissie! Schattig kamertje - echt een meidenkamer! En jeeeeeej! Jurkje gevonden! LINDY, leuke meid die vriendin van je pa MIEP, als je in ZH gaat bevallen misschien wel. Ik wilde er ook heen, ongeveer een week geleden (wil thuis, maar je weet maar niet), maar ik had toen dat gedoe met bloed in urine etc. Had er dus geen zin in ... Tja ... wat je zelf prettig vindt - je ziet dan wel waar je terecht komt! AMBER, ach ... beterschap voor je zoontje en verwen m maar lekker! BIPAT, hahaha! Skippybal! SAM, fijn van de sms, hopelijk horen we snel wat van Maartje - en jij veel plezier met wandelen!
Nellie, eiwit in je urine kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging, zeker in combinatie met hoge bloeddruk ... Dus goed dat ze het in de gaten houden! En echt rustig aan doen hoor! Kun je niet eerder met verlof gaan? Je bent nu al 34 weken, dus ... het mag!
Mn zusje komt zo direct, lekker samen shoppen. Heb al een streng smsje gekregen van mn man dat ik ook even moet gaan liggen vanmiddag. We gaan vanavond lekker uiteten en dan naar dansvoorstelling in Den Haag (joepie). Gisteren voor het eerst indalingswee (oid) gehad. Was best pijnlijk ... mn man had toevallig zn zusje aan de lijn (2 kids), heb nog aan haar gevraagd of een echt wee niet misschien, stiekem een beetje hetzelfde was ... ze moest erg hard lachen ... *sadist*
Heb een nieuwe buikfoto, maar ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige ... En! Heb het ledikantje opgemaakt en dat is me, na heel veel :c:, wel gewoon gelukt. Heb nu ook de bekleding van het wiegje vastgemaakt, dus misschien zit dat bij het opmaken ook minder in de weg. Ook erg irritant - het nieuwe matrasje (dat ze al een keer opnieuw hadden gemaakt omdat ze het verkeerd hadden opgemeten) is eigenlijk weer niet goed! GRRRRR.... En zo worden die heerlijke zwangerschapshormonen weer fijn gestimuleerd.
Ik heb net ook op internet zitten speuren... Brrr... Vind het ineens erg eng worden. Verlof zou ik wel heel graag willen, maar ik wil het bedrijf niet in een rommeltje achterlaten. Ik wil nog behoorlijk wat werk verrichten voor ik met zwangerschapsverlof ga. Het scheelt wel dat het het bedrijf van mijn ouders is, dus als ik na de middag niet ga rusten, krijg ik meteen op mijn kop van mijn moeder. Het is gewoon ff moeilijk. Ik wil nog zoveel doen... Voel me ook schuldig als ik tijdens het werk op de bank ga liggen en 's avonds als ik nog veel thuis meen te moeten doen. Ik kan gewoon niet loslaten... Gelukkig blijft ons beebje lekker actief bewegen.
nog steeds niks? Fijn Sam dat je gesmst hebt! salapio, hoe herken je in de vrede een indalingswee? Nelly: rustig aan hoor meis. eiwit kan inderdaad wijzen op zw.vergiftiging. kheb eigenlijk geen idee wat ze doen als dat wel blijkt? iemand? Ik krijg vanavond het hele huis vol ivm bijbelstudie en ik heb geen zin om te gaan stofzuigen en stoffen! erg he! Ikzelf ben er niet eens bij want heb voor de laatste keer zw.gym. morgen komen mijn paps en mams. mijn moeder heeft gordijntjes genaaid voor de babykamer! als die hangen is het echt helemaal af.
Pfff moet nog boodschapjes doen..maar heb zo'n last van mijn rug en harde buiken dat ik mannetje maar echt zelf stuur
Ik zit bij mijn ouders en denk ik log even snel in om nieuws van Maartjeh te lezen...maar nog niets dus....hmmm begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken,.
Salapio, oh wat gezellig naar een dansvoorstelling en ook even liggen.. Nelly, ben benieuwd wel goed dat ze je streng in de gaten houdt en inderdaad kan je niet eerder stoppen? vooral als je zo'n last hebt van vochtvasthouding ik heb het echt zoo koud terwijl de verwarming aanstaat, ik ga even in bad heb ookzon felle kramp in mn been en spierpijn bij het lopen vanaf mn billen :O dus ik ga even tot rust komen in bad en vanmiddag nog ff naar het huis Dus tot vanaaf meiden xx