Hee meiden, Was net boodschappen aan het doen en in de auto kreeg ik een smsje van Nannaf: De vlos heeft haar doorgestuurd naar het ziekenhuis, ze willen wat extra onderzoeken doen voor de zekerheid. Ik heb haar succes namens ons gewenst en gevraagd of ze me een smsje wil sturen zodra ze meer weet. Ik hou jullie op de hoogte! xxx
olga...ja das vervelend een kwartier omrijden...haha lekker tijdschriften lezen....rustig aandoen he..
Leuk al die onthullingen van de Nicknames O, o, had Nannaf al ergens last van dan? Of komt dit ineens onverwacht? Bowie iig bedankt. En nannaf ik hoop dat het niets ernstigs is *duimduim* Olga, m'n beebje is de laatste tijd erg stil, vandaar de extra controles. Hmmm omrijden is niet leuk! klessebesse met je dinnetje daarentegen ontzettend leuk!
Ach arme Nannaf, ze was al zo zenuwachtig.... Hoop maar dat alles goed is! Ga nu even bakkie thee zetten en op de bank. Kom later nog wel even. Olga
Essebes, dat had ik wel begrepen, maar nu dus alleen echo gehad en morgen weer aande ctg? Is ze nog steeds zo rustig dan?
Ik ben weer wakker... Ik heb het nu alleen even heel koud. Helaas nog niets van Maartje gehoord. Met mij gaat het wel goed hoor Olga. Lief dat je er naar vraagt. Ik ben alleen erg moe. Ik wil zo graag zoveel in huis doen, maar ik heb er vaak gewoon geen energie voor. Mijn nickname is afkomstig van onze oude kat en de 28 is omdat ik toen ik de naam aanmaakte zo oud was. Inmiddels ben ik 29. Mijn echte naam is Saar of eigenlijk nog Saartje, maar ik ben nogal lang dus is het Saar geworden.
ow dames, danny de munk is nu op twee! ik had mazzel hij kwam hier met siske de rat, maar dan ben ik uitgerekend maar gelukkig komt ie in maart nog een keer! jeeej leuk man!
Heb van mijn schoonmoeder het foonnummer van de kennis gekregen die voor ons het geboortebord gemaakt heeft Dan kan de naam erop gechilderd worden....oh ben zooo benieuwd wat hij ervan gemaakt heeft hihi....kan niet wachten om te bevallen
Ow sorry Olga, dacht dat je er nog niet over gelezen had. Nee vandaag alleen aan de CTG en geen echo, was meer kamertje in & kamertje weer uit. Morgen nog een keer aan de CTG en dan meteen door naar de arts, die pakt dan de resultatenvan gister, vandaag en morgen bij elkaar en geeft daar dan d'r ordeel over. Nog steeds niet al te druk in de belly jammer genoeg. Sam, soms kan je inderdaad zo raar & koud wakker worden he? Ff lekker bakkie (kruiden) thee nemen. Jammer dat je nog niets van Maartje gehoord hebt, wordt nu wel vervelend, brrr hoop dat er niets aan de hand is. Xx
shoot, ook nog niks van Maartjeh....Zorgelijk dagje vandaag! Mijn nickname is de naam van mijn kat, mijn echte naam is heeeeel wat anders..... Ga ff op de bank hangen, uitpuffen van boodschappen doen. Log afentoe wel in en natuurlijk meteen zodra ik iets van Nannaf weet!
Sam, hoelang ben je al met verlof? Hier ook snel moe hoor. Lig 's avonds echt voor pampus op de bank. Maar iik kan me er ook nog niet toe zetten om tussen de middag echt tegaan liggen. Hi hi, lange Saartje.... Dan is Saar denk ik wel een betere optie. Die naam hoor je niet veel he. Die van mij trouwens ook niet. Baby van Iloon schiet eens op. Mama is nieuwsgierig naar het geboortebord! (en natuurlijk ook naar jou) Ga nu echt naar mijn thee! Kom altijd zo slecht weg hier....
ow jee die nannaf ze was al zo zenuwig...ik hoop dat het meevalt. overigens is mijn echte naam carmen
Heey dames Ik meld mij weer. Lees dat maarjeh gisteren naar de verloskundige moest maar niet meer online is geweest....heb even snel gekeken op het paarden forum waar ze ook op zi tmaar haar laatste berichtje was daar gisteren om 13.38. Ik hoop dat alles goed is met haar en beebje. Slapen jullie ook zo slecht. Heb het een beetje gehad allemaal,kindje mag van mij komen hoor. Heb steeds krampen(al 5 dagen)waar geen regelmaat in zit dus ik denk dat het oefenweeen zijn. Hebben jullie ook als je zelf stil zit en je kindje drukis dat je dan van die knak geluidjes uit je buik hoort komen? Vind het wel apart klinken en mijn vriend hoord het ook.
Tuurlijk had ik over je gelezen Essebes! Maar ik dacht dat je om de dag voor ctg moest. Maar nu weet ik het weer; dat was Linny! Hopelijk komt het gewoon door ruimtegebrek dat ze niet zo actief is.
@ vlindertje: hier slaap er nog eentje slecht helaas..word tig keren wakker van harde buiken tot aan toiletbezoek