ach arme ayse..hopelijk valt het mee en is het geen zwangerschapsvergiftiging. Nee ik heb vlindertje nog niet gespot op het andere forum...maar ik heet idd ook anders daar kijk sam lekker de badkamer klaar... Ik heb net het tweede (van vandaag) beebwasje erin gedaan...alle witte was (lakentjes, hydrofielen etc) is nu klaar...kan mams morgen aan de strijk Nu alleen nog de kleertjes...
Net weer terug uit het ziekenhuis. Moest er om 12 uur zijn, en het heeft weer 3,5 uur geduurd. Eerst een hartfilmpje, toen urine nagekeken, echo gehad, bloed geprikt en een uur later terug voor de bloeduitslagen. Alles was goed! Vrijdag weer op herhaling Maak me wel zorgen om Maartjeh zeg. Hoop dat we snel iets van haar horen... Jaaaaaaaa, ben net gebeld door de kraamzorg voor een intakegesprek. Hihihi, gelukkig had ik ze zelf nog niet gebeld. Ik ben ook zooo ongeduldig. Volgende week vrijdag komen ze om half 3. En net een jurkje binnen wat ik bij de H&M had besteld. Wilde eigenlijk geen zw. kleding meer kopen, maar vond dit jurkje zo leuk, en hij was nu voor de helft van de prijs. En aangezien ik de komende weken aardig wat feestjes heb, en misschien ook de kerst nog met mijn buik moet doorbrengen, heb ik 'm toch maar gekocht. Ga even passen nu!
miep, het probleem met mijn vriendin is eerder dat ze nog erg jong is en dan voornamelijk van geest. ze weet niet wat ze er mee moet. haar leven bestaat uit haar verzorgpaard die ze sinds kort heeft en stappen. kerst wil ze waarschijnlijk al niet bij ons vieren (wat we elk jaar met een groep doen op 24 dec.) omdat er zoveel babies zijn. ach, we zien wel hoe het word. misschien slaat ze nog weer om als ze de kleine hummel ziet, ik hoop het, want mis mijn beste vriendin wel heel erg zo. ik ben zo iemand van een paar goede vrienden ipv een hoop vage. dus mijn beste vriendin missen valt dan best heel erg op opeens salapio, is je zus nog aangekomen haha nelly, als je later bevalt heb je ook recht op extra bevallingsverlof. 'de einddatum van je wazo wordt verlengd met de periode zwangerschapsverlof langer duurt' (dit tik ik nu braaf mee nadat mijn man het zegt, die werkt bij het uwv, dus kent het uit z'n hoofd ) miep, wat raar dat je vlos je geen tips geeft. is toch geen reclame maken? ze krijgt er toch niet voor betaald? ik geloof dat het advies wel is niet meteen op iets hypoallergeens te stappen. mijn nichtje kreeg dat ook op aanraden van de kraamverzorgster, kreeg toen last van haar darmen en er is nu dus geen andere lichtere voeding en terug naar een normale is helemaal uit den boze. de ha was er iig niet blij mee dat ze meteen op hypo allergeen was gezet. elise, fijn dat het zo goed gaat meid! dianne, manneh! mietjes zijn het tegenwoordig es, wat een ontzettend lieve mams heb jij! nickname, sja, mijn naam met geboortejaar. ook weinig orgineel haha balen van ayse, hoop dat het snel toch wat bijtrekt! miskeita, gaat goed zo! houden zo meid! en laat je weten of het jurkje net zo leuk is als je dacht? ben benieuwd! fotooohhh! ik ben net terug vand e verjaardagsboodschappen voor mijn paps en mams. pfff... ben helemaal gevloerd. dus nu even lekker niksen!
Misskeita, fijn alles weer goed! En toch nog een leuk jurkje besteld. Ja das wel zo feestelijk voor de december maand! Johana, lekker dat je moeder de strijk doet zeg! Sam, toch lekker als je weer even produktief bent geweest toch...Ik ga me anders ook zo snel schuldig voelen als ik niets gedaan heb.... Olga
ayse...wat balen zeg....blijven duimen maar! maartjeh...wat duurt dat toch lang....*maak me zorgen* misskeita....gelukkig was alles goed.... ik ga even eten maken....
Ik ben weg meiden. Mijn moeder is jarig en we gaan zo daar eten. Ik ben er morgen weer, Doei doei, Kus Olga
Jurkje is afgekeurd! De naad die onder je borsten langs hoort te lopen, liep heel ergens anders zeg maar. Het jurkje was ook nog eens heel erg kort. Jammer...
Dit is wel uitzondering hoor Olga...mijn moeder wil gewoon graag de beebiestrijk doen dat vindt ze leuk. Ik heb echt een hekel aan strijken en koop zelf dus kleding die NIET gestreken hoeft te worden. Als manlief soms wel een bloesje nodig heeft strijkt hij die zelf
Ik strijk ook bijna niks....Heel enkel keertje als ik was strijk kleren heb opgespaard...Dan maar een kreukeltje zo af en toe! Gelukkig heeft mijn vriend geen overhemden nodig voor zijn werk. maar die babywas vind ik dan wel weer schattig om te strijken nu.
He meiden, krijg net weer bericht van Nannaf, alles is goed, gelukkig! Misschien komt ze vanavond nog even online en anders wordt het morgen. Ze vroeg nog of er al iets bekend was over Maartjeh maar helaas.... krijg nu echt idee dat iets niet goed is hoor!
Essebes wat leuk dat je even hebt gekeken bij de vloskundige afdeling..effe gegluurd! nog effekes hè.. Wat de naam betreft ik ben altijd Miep..dus vandaar de naam Miep..alleen er was al een Miep.. Dus toen heb ik er maar van gemaakt..Miep en Miep .dat is dus mijn vriend en ik.. We noemen elkaar ook Miep.. Mijn eigen naam is te ingewikkeld.. Olga..tja 18 december vindt ik wel een mooie datum! Leuke morgen gehad..gezellig hoor! En nog gefeliciteerd met je moeder! Bowie bedankt voor het doorgeven! Nannaf..hopelijk valt het mee..en ben je snel weer thuis meid! Gelukkig ik lees het net..je komt vanavond alweer thuis! Sam..koud krijg je het hè als je wakker wordt..had ik net ook.. Jammer dat je nog niks hebt gehoord.. Oh iloon..spannend..ben benieuwd wat het is geworden! Vlindertje..hier geen knakgeluidjes zal wel grappig klinken!
Bipat..lekker weer een glad snoetje! En bedankt voor het doorgeven van Ayse.. Vervelend hoor..hopelijk komt ze toch weer snel thuis! Doe haar maar een dikke knuffel als je haar smst Misskeita fijn dat alles goed was! En leuk zeg een nieuw jurkje! Och balen dat ie niet goed zit..lees het net.. Claartje..vervelend dan hè..maar net als je zegt..misschien ziet ze straks de kleine en draait ze helemaal bij.. Ik kan me voorstellen dat je haar mist hoor! Ik heb helemaal geen goeie vriendinnen..alleen maar kennissen Wij gingen vroeger ook altijd met een hele groep uit..echt een groep van wel 20 man.. En toen wij daarmee stopten..omdat ik voor mezelf begon..huis opknappen..enz.. Toen zagen we ineens geen een meer..dus dan ben ik er ook klaar mee.. Dus hier zijn mijn beste vrienden mijn ouders Ja raar hè dat ze helemaal geen tip wou geven.. Nou moet ik het helemaal zelf uitzoeken..beetje info op internet opzoeken.. Hypogallergeen wou ik al niet gaan geven..omdat net als je zegt..als de beeb er niet tegen kan.. Niks hebt om op terug te vallen..
olga, gefeliciteerd met je mams. is een echte verjaardag vandaag voor mensen volgens mij miskeita, jammer dat het jurkje niet goed zit, altijd balen! miep, wordt nu wel nieuwsgierig naar je ingewikkelde naam hoor haha