Lindy wat een KT nieuws zeg.....weten ze nou het het komt dat je meisje niet genoeg groeit? Ik \zelf ben zinds gisteren met verlof. 4 weken van te voren. was maar goed ook want kreeg de dag ervoor van de gyn te horen dat ik ook niet meer mocht werken. Bloedruk weer te hoog.........aan de ctg, urine en bloed ingeleverd. Gelukkig was dat allemaal goed, maar slik nu wel uit voorzorg bloeddrukverlagende medicijnen en moet het heeeeeeeeel erg rustig aan doen.... Heb wel 1000 klusjes die ik nog wil doen, maar doe er dus maar 1 per dag....lijkt me beter. Mijn kleine mannetje is nog wel goed voelbaar, da's fijn en we gaan maar veel in bed liggen.....! Wiegje staat klaar en de kleertjes zijn gewassen dus voor Puk is alles gereed! Ga vandaag of morgen maar eens mijn vlucht koffer in pakken. Dinsdag weer naar de gyn. Hoop dat de bloeddruk dan weer beter is.....
Lindy en Johana: Niet echt fijn nieuws voor jullie allebei. Dat is inderdaad dan een domper. Ik hoop dat het allemaal beter wordt voor jullie. Kreeftje: Wat een buik meid! Respect voor jou dat je dat allemaal elke dag meedraagt. Dan heb ik eigenlijk niets te zeuren... De gedachte dat daar 2 kleintjes inzitten zullen een hoop goedmaken voor je? Net boodschappen gedaan. Tjee, dat het soms zo zwaar kan zijn. Mijn benen en voeten zijn helemaal opgezwollen van het vocht.. Heel charmant... Heb vandaag voor het eerst een jurk aan met een vestje. Ik moet zeggen, het zit heerlijk. Geen knellende broeken!
@ lindy; oh meid dat is even schrikken! Maar blijf inderdaad positief en ik weet zeker dat het allemaal goed komt! @ dianne; hier ook lekker een relax dagje :-D Heerlijk is dat. Ik had echt honger net, dus ik heb nu 2 boterhammen even gegeten. Volgens mij is de kleine daar erg blij mee want het springt als een gek in me buik. Soms denk ik oooh niet te hard, straks pies ik in me broek! *arme mama*
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes Momenteeel is er nog geen aanleiding waar het door komt.. ze denken aan een infectie aan het begin van de zwangerschap.. ze zijn er alleen nog niet achter wat en hoe.. Nu zat er niets in mijn bloed.. ze vinden het zelf ook een beetje vreemd waarom ze niet groeit., af wachten.. is het enige wat we kunnen doen.. en ja net als wat jij zelf ook al zei... niet te veel doen.. dus1 klusje per dag.. knuff
alieke, haha je broekkie droog houden he heb net ook 2 boterhammen op en zit nu ff lekker met een grote kop thee en suikerpinda's jammie
zoo Serena ook weer van school opgehaald, dus de kids hun weekend kan beginnen @ dreams: vervelend van je open haard zeg @ lindy: kom op meid....hopen dat je meisje nog gaat groeien!
Dreams, ik ga het proberen Hmm ik heb trek in de mac! Straks maar even me mannetje lief aankijken als hij thuiskomt :-D Iloon; morgen voor jou alweer 38 weken! Gaat snel zeg.
Hebben we nog niets gehoord van Maartjeh? Misschien was haar bloeddruk toch nog nit laag genoeg? Ik heb in ieder gevalnog niets gehoord, maar mocht ze toch nog in het ziekenhuis moeten blijven dan hoor ik dat vanavond wel. Ik heb vandaag erg veel last van menstruatieachtige klachten onder in mijn buik. Echt een zeurend gevoel. Kennen jullie dat?
Misschien indalings pijn? weet het niet.. als je het niet vertrouwd zou ik ff de vk bellen vooral zo voor het weekend.. knuff
Dank je lindy voor je antwoord. Ik hoop voor jou dat je kleine meid nu even aan een groei spurt gaat beginnen! Ik duim voor je.
Meiden heb helemaal teruggelezen, maar weinig puf om te reageren hoor.... Kreeftje, je buikie staat zeker naar voren en valt best mee met de strepen voor een tweelingbuik toch! Johana, gelukkig kleine niet voor op groei en ctg goed. Tja, lijkt mij ook dat sommigen gewoon veel vruchtwater hebben. In ieder geval geen suiker! Hoop dat het er maandag nog steedfs goed ui ziet! Lindy, je meisje toch nog te klein...Kam me voorstellen dat je er beduusd van bent hoor! Maar beter dat ze dit nu al weten en dus eventueel een keizerssnee kunnen doen, dan dat ze erachter komen als de kleine tijdens de bevalling het moeilijk krijgt. Bedrust zal ook lastig zijn met de verhuizing, maar als het moet dan moet het! Knuffeltje! Liefs Olga
Johanna; je had vandaag toch ook een sollicitatie ? Hoe is het gegaan ? Lindy; Wat een rotnieuws meid, dikke knuf. Kreeftje; wat een respectabele buik, daar kun je niet meer omheen. Gelukkig doen de meisjes het goed daarbinnnen. Linny, wat een geweldig verhaal van je dochter. Heb het met een grote glimlach gelezen..geweldig. Vanochtend geslaagd voor een laken en dekentje voor in de kinderwagen, dat waren de laatste aankoopjes die echt moesten. Hier trouwens sinds eergister avond indalingsweeén, voornamelijk 's nachts.
Pfff, ben een beetje brakjes geworden.... Ik dacht dus dat ik met een vriendin had afgesproken, maar dat bleek pas dinsdag te zijn...Lekker suf dus. Toen maar bij mijn moeder wat wezen eten en samen even in de stad geweest. Alvast 2 Sint kado's gekocht en in de bieb een boek over borstvoeding en veilig bevallen gehaald. Daarna nog even boodschappen gedaan en bij de dierenarts nog wat dieetvoeding gehaald voor de kat. Nu eindelijk thuis. Strakkies koken en dan vanavond afscheidsfeestje voor mijn broertje. Wordt al moe als ik er aan denk... Olga
@Meiden thanxx voor de reacties..... Ben ook wel trots op mijn buik hoor maar het si toch wel zwaar zo'n toeter ben ook blij dat ik een bed in huis heb staan lekker smiddags even plat @waterlelie Het idee dat er idd 2 frummeltjes in mijn grote buik zitten maakt wel alles geod en ik kan ook bijna niet meer wachten.....het is nu erg zwaar allemaal maar ik weet dat ik er strax iets heeeeel moois voor terug krijg. @Lindy Wat een rot nieuws zeg danben je idd even beduusd als je dat hoort ! Hopelijk kun je even wat lekker ontspannen en afleiding zoeken. Knuf meid! @sam Misschien indalingspijnen ik heb het ook zo heel af en toe. Nu al je het niet vertrouwd gewoon bellen.