wij laten het niet doen. ik ben zelf nog jong en dat soort gevallen komen niet in de famillie voor. en als ik zou weten dat het kindje down syndroom heeft dan mag het van ons gewoon komen..... dus tja waarom zou ik een echo laten maken. dan weet ik het en dan.... we zien het wel
hebben er hier nog over gesproken ik denk dat we het niet gaan doen De uitslag is ook niet helemaal betrouwbaar, wil je echt zekerheid dan kom je al in de optie vruchtwaterpunctie. Wij willen dit kindje erg graag en ik denk dat het genieten van mijn zwangerschap bij mij voorop staat. Goed het blijft een overweging maar denk dat ik er wel overuit ben. @hairdresser Kan me helemaal in joun mening vinden zo denk ik ook @loopy Snap het wel meid, je bent alleen en kan me voorstellen dat zo;n uitslag je dan toch iest meer zekerheid zou bieden Liefsss
wij hebben er ook voro gekozen om het geen nekplooi meting te doen.,. ben het met hairdresser en kreeftje eens maar loopy begrijp jou ook wel hoor
wij laten het ook niet doen...wat als blijkt dat je iets meer kans hebt dan een ander...dat zegt dan toch nog niks
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het kindje zielsgraag wil hebben, ook als er iets mis is. maar vrienden van mijn broer hebben een meervoudig gehandicapt kind, en ik kan me niet voorstellen hoe ik dat in mijn eentje zou moeten redden... denk dat ik erg gerustgesteld ben als ik van te voren weet dat er niks raars is gezien bij een test. daarbij komt ook dat ik helemaal niks van de familie van de vader weet. heb een avondje me hem geflikflooid en hem nooit meer gezien...
Meiden ik duik me bed in zit echt om te vallen hiero tot morgen meid,, knufff lin.,. pff,, wat gaan de weken snel zeg..
Haai Meides, Jeetje zeg, ik heb hier lang niet gereageerd, heb op het moment jammer genoeg niet altijd internet. Net een beetje bijgelezen, jeetje wat veel goede berichten. gefeliciteerd allemaal! Jammer genoeg ook wat minder leuke berichten gelezen Sterkte meiden, ik kan me niet voorstellen hoe verdrietig jullie je moeten voelen, denk aan jullie hoor! Ik heb m'n intake gesprek & 1ste echo al achter de rug, 1 mei was ik de gelukkige. Wat ontzettend mooi zeg, die echo, eerst uitwendige echo gehad, daarna nog even inwendig gekeken en toen was het duidelijker te zien, het hartje heb ik ook zien kloppen, zo gaaf! Ik ben op 6 dec uitgerekend ipv 9, zal m'n ticker aanpassen. Kraamzorg heb ik ook al geregeld, het lijkt zo ontzettend vroeg maar door zo'n onwijs tekort in de zorg moet je er gewoon heel snel bij zijn! 6 juni heb ik m'n tweede gesprek bij de VK. En oef wat groeid m'n buikje snel, spijkerbroeken zijn al verleden tijd bij mij, hebben jullie dit ook al? Succes iedereen met de kwaaltjes, de zenuwen ed Liefs Es
Goeiemorgen meiden, Ik lag een paar blz terug een tweeling, wow geweldig hoor... Misschien weten jullie het al maar hij komt weer op tv, ik heb m al gezien, erg leuk! IN THE WOMB: Twins, Triplets & Quads Op moederdag (zondag 13 mei) van 19.00-21.00 uur National Geographic
Hoi, hier weer eens een berichtje van mij. Het gaat hier hardstikke goed! En wat gaat het snel zeg! Eerst hadden we zoiets van we moeten 8 weken ons mond houden over dit fantastische nieuws, maar het is nu nog maar 3 weken! Echt heerlijk. Ik ben gelukkig niet misselijk! Het enige is haaruitval en moe zijn. 31 mei hebben we al weer de 2 e echo en intake bij de verloskundige in het ziekenhuis. Is ook al zo weer. We hebben al een lief kamertje gezien, maar ik vind het nog iets te vroeg om te kopen. Opa en oma hebben al een videocamera gekocht gisteren! om straks niks te hoeven missen van onze kleine hihihi. Heerlijk he, dat ze nu al zo mee kunnen genieten van alles! hoe is het verder hierzo? groetjes mamainspe
ik heb gisteren een hele moeilijke mail gestuurd en wil hem eigenlijk wel met jullie delen... ben benieuwd wat jullie er van vinden hallo X, een week of twee geleden mailde ik je met het nieuws dat ik in verwachting ben, en je zal je wel rot geschokken zijn. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen en ik maak daar uit op dat je geen contact wenst. is dat een juiste conclusie? Zou je me in dat geval kunnen laten weten of je er inderdaad helemaal niks mee te maken wilt hebben? Afgelopen week bleek op de echo dat alles goed is, het kindje beweegt al en het hartje klopt goed. Komende week heb ik een afspraak bij de verloskundige. Een van de zaken die besproken zullen worden zijn erfelijke aandoeningen in de familie. Als er in jouw familie erfelijke zaken spelen, zou ik dat graag weten. Als je dat liever niet rechtstreeks doet, kunnen we wellicht een tussenpersoon vinden aan wie je je gegevens kunt achterlaten. Dat zou bijvoorbeeld mijn huisarts kunnen zijn. Hij kan jouw privacy waarborgen maar heeft ook het beste voor met de gezondheid van de baby. Mocht je je bedenken en een rol willen spelen in het leven van mijn kind (op wat voor manier dan ook), dan sta ik open voor een goed gesprek. Als je er voor open staan dat het kind op zijn/haar 18e verjaardag contact met je opneemt, dan hoor ik dat ook graag. Dat kan namelijk ook zonder dat ik daar een partij in ben, door bijvoorbeeld een brief voor het kind achter te laten bij mijn huisarts. ik heb zijn gegevens onderaan de mail staan. Als je liever iemand anders als tussenpersoon wilt kan dat natuurlijk ook! ik hoop dat je me een antwoord stuurt. dan weet ik waar we aan toe zijn.