Ja na de bevalling is het echt ons momentje Heb ik bij de geboorte van Serena ook met de oudste gedaan
Iloon. heerlijk lijkt me dat .. Het is rustig meiden.. waar zijn jullie? zitten we bijna aan de 1400 pagina`s
hallo dames ik ben weer thuis zal morgen ofzo ff verslag doen Sorry buddy sam dat ik je geen sms deed!Maar kon je nummer nergens in mijn telefoon vinden.. Beetje dom want ik had je onder saartje gezet maar niet zo gauw aagedacht in het ziekenhuis!
Ik ben er nog even hoor! Oei, ik zit zowat te watertanden van alle patatjes die voorbij komen! Waterlelie, wat lief van de kindjes! Veel plezier bij je broer. Johana, verstandige keuze dat je niet naar de sollicitatie gegaan bent. Als ze je zien zitten, krijg je vast nog wel een andere kans om te solliciteren. Ik ben zo weg en morgen ga ik met een paar vriendinnen naar Rotterdam. Niet te lang rondlopen, maar wel gezellig High Tea'en! Weet niet wanneer ik weer online ben...heel misschien morgenochtend nog even. Olga
johana, meid wat een schrik! da's geen leuk nieuws. niet direct slecht nieuws, maar toch. hier ook veel vruchtwater, maar daar is nog nooit iets van gezegd. hangt dus denk ik van de omstandigheden af. je moet maar zo denken, écht ernstig zal het niet zijn, anders hadden ze je daar wel gehouden, toch?! maar geen leuk begin van het weekend, lindy wat een domper meid! ook al geen leuk nieuws! we moeten maar flink met z'n allen duimen. ze heeft nog een paar weekjes en we duimen met elkaar gewoon voor een flinke groeispurt! dreams, je hebt het er maar druk mee meid maar goed, wel leuke drukt, op de open haard na. allemaal kinderziektes joh, straks draait alles als een zonnetje en hebben jullie toch een paleisje! waterlelie, vervelend he, die dikke voeten. ik heb ze echter sinds gisteren wat minder. zag eerst het verband niet, maar heb van de week coolbest granaatappel gekocht bij de ah, was in de aanbieding. nu verbeeld ik me dat sinds ik dat drink mijn stoelgang beter is en mijn voeten en enkels minder opgezwollen zijn. misschien het proberen waard? sam, hier dezelfde klachten, al een tijdje. ik heb begrepen dat het voorweeen zijn. vanmiddag even wezen stadten met mijn mams. boodschapjes gedaan, langs de etos, luiers inkopen want 'ons' merk was in de aanbieding haha toch ook nog wat sint cadeautjes gekocht. niet dat we sint vieren............... maar we doen wel cadeautjes.......... mijn tante zat er toch wel mee met het hele sint gebeuren, dus die hebben zitten brainstormen. ze waren erg bang dat het teveel voor mij zou worden of dat ik alsnog niet zou kunnen, ondanks het verzetten naar een andere dag. mijn neefjes konden het idee dat ik er misschien niet bij zou zijn ook helemaal niet hebben. dus hebben ze een compromis bedacht voor 1 jaar: we vieren kerst haha wat een gedoe zeg. allemaal lief bedoelt, maar mijn familie kan het zo lekker moeilijk maken door alle goede bedoelingen vóór iemand anders te beslissen en niet te overleggen, pfff..... maar eind goed al goed. iedereen is er tot nog toe erg blij mee, met dit voorstel, dus lijkt alles toch nog gezellig te worden en goed te komen
Maartjeh welkom terug ! Waterlelie leuk van die kids zeg En veel plezier vanavond bij het afscheid van je broer. Iloon dat intieme moment met alleen de family willen wij hier ook doen. Na de geboorte alleen wij en de kids. Vooral Thomas kan echt niet wachten. Hij zegt nu al steeds wat ie allemaal met de baby wil gaan doen. Is echt zo schattig.
claartje fijn dat het opgelost is met je familie zou anders wel heel sneu zijn voor jou. Nu kun je in alle rust naar 28-11 toe leven
Ja opa en oma vangen de kids op zodra de bevalling begint en zodra de kleine er is worden eerst de kids gebeld en die mogen dan als 1e erbij. Daarna mag de rest de kleine komen bewonderen
Hier gaan de kids naar de overburen waar we goed mee bevriend zijn. En als de kleine dan geboren is mogen ze er meteen bij.
Maartjeh welcom terug olga veel plezier morgen claartje: wat fijn dat het opgelost is met je Fam en nu aftellen he tot 28 nov