December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    medium is misschien wel een goed idee.

sex in the city heb ik nog nooit gekeken

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik ga nu lekker douchen en dan GTST kijken en daarna domino-day :)

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Is goed meid.
    douche ;)

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    douche ze ! en een fijne avond

Ik ga even lekker een chocolaatje pakken

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    nog meer tv tips ? anybody

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    lekker chocolaatje :)
    goed idee..

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    @amber op rtl 8 komt een romantische thriller uit 2007:

angels fall:

een chefkok verhuist naar een klein stadje nadat haar restaurant in Boston is gesloten na een fatale schietpartij

en op rtl5 komt een thriller uit 1995:

the usual supects:

wanneer een boot met aan boord een vracht cocaïne ter waarde van ruim 90 miljoen dollar explodeert, kunnen slecht 2 mensen het navertellen:een zwaar gehaven de hongaarse opvarende en de crimineel Verbal Kint. agent Davind Kujan verhoort Kint in een poging te achterhalen wat er die nacht gebeurde. Kint vertelt aan Kujan hoe hij in contact was gekomen met 4 andere verdachten.

ik denk dat ik hier een keuze uit ga maken...

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    dank je wel meiden....mss tot laterss :)

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Frederike: ook wel een idee :)
    hmm..
    moeilijk,,
    denk dat ik dan toch voor de
    romantische thriller ga hihi

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Had vanmiddag al wat gelezen, maar ben bang dat ik dat niet meer goed genoeg weet om te reageren :oops: ... *vanaf pagina 1385*

CLAARTJE - D-date is dus 28 november ... spannnend hoor! En erg flauw van je familie, logisch toch om Sinterklaas met zn allen te vieren ?! (Al moet ik er niet aan denken hoor in die eerste kraamweek ... al die heisa ... wil ik liever alleen met man en kindje aan elkaar wennen en genieten). Misschien dat ze het ook moeilijk vinden om het te verschuiven omdat ze ook te maken hebben met verwachtingen van de kids (die misschien nog in de Sint geloven?)? Hier ook een hele hechte schoonfamilie, maar het verschuiven van Sinterklaasavond zou wel lastig zijn ivm 'gelovige' 4jarige dame ...

JUFFFIE - de Lodger Bunker is die hele dikke toch? Ik denk dat die in het begin te groot is (wij hebben de gewone Wrapper, maar is ook al voor wat grotere babies - Wrapper Dotty is voor de echte ukkies). Ik denk wel dat we de Lodger gaan aanschaffen in plaats van een voetenzak ... maar die is pas nodig vanaf herfst volgend jaar, dus kunnen we nog wel ff mee wachten ... Ik zou dus eerder een wat kleinere kopen, misschien later (als het bevalt) een andere, maar een Bunker is denk ik ook al snel te warm ...

AMBER, leuke foto's ...

BARBABINTJE, gefeliciteerd met je zoontje Vincent!

MIEP, lekker gemact! Jammer dat de voorlichtingsavond niet zo zinnig was (ben ik even blij dat ik niet ben gegaan ;))

FREDERIKE&AUGUSTUS, nachtbrakers! Hopelijk wel weer in slaap gevallen? Ik blijf altijd braaf in mn bedje liggen ... heb het idee dat ik dan toch meer ontspan (ook al lig ik te draaien en te woelen :)) ...

WATERLELIE, ben benieuwd wat/hoe de verrassing was!

JOHANA en LINDY - sterkte vandaag bij de gyn! En Johana ook interne sollicitatie, spannend!

OLGA, heb nog naar je gezwaaid hoor en nee school staat niet in Woerden ... stukkie verder helaas ... het was erg gezellig - wat lief dat je dat vraagt! Heftig dagje voor jou gisteren dus ... om half 9 pas thuis ...

LINNY, wat een onwijs lief verhaaltje van je dochtertje! Tja en hoe je dat moet uitleggen ... ik zou het zelf gewoon vertellen zoals het is ...

DIANNE, fijn dat de controle goed was!

*ff posten ... ben nu bij 1391*

11. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    de romantische thriller klinkt het best frederike

THNX voor de tip

en het chocolaatje was heerlijk

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Lees rustig verder Salapio

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Daar komt ie dan

Mijn 1000ste berichtje JIPPIE :)

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    nu ben ik een VIP hihihihihihi

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    gefeli amber :)

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    graag gedaan :D...ik denk dat ik ook voor de romantische thriller ga...die andere is toch al weer wat ouder

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hoi hoi, hier een november mama.. we zijn al over de helft.. zijn er hier al dames bevallen?
    Nog een paar weekjes en dan nemen jullie het stokje van ons over.. spannend!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    OLGA, onwijs schattige schoentjes! Lief joh van je vader ...

JUFFFIE, matras - molton bedzeiltje (bij prenatal zijn die al klein, dus kunnen niet onder het hoofdje komen en dus toegestaan/veilig door 'mijn' kraamzorg in ieder geval ...) - molton hoeslaken - gewoon hoeslaken ;)

DJAMINAH, gefeli met de baby/ladyboom ;) ... Oooooo Mila, dat vind ik een prachtige naam ... mn nichtje heet al zo, maar anders had ie in mn top5 gestaan ...

OLGA, geen idee wat het kan zijn, wel vervelend ... (misschien idd oor ... is ook zo koud). Fijne avond!

Hier ook erg benieuwd naar (bezorgd om) Gerda ...

AMBER, hier ook meer taai slijm, meestal gelig/wit ... oei ... is dat slijmprop? Brrr ... *wel nog even binnenblijven hoor meissie* ... Gelukkig geen rood!

SANNEKE, klinkt als een leuk dagje, kan me voorstellen dat je dan even moet janken ... Stukkie wandelen in een bos, daarna pannenkoeken eten/koffie drinken met appeltaart in een theehuis in het bos ... hopelijk is het mooi winterweer?

HAPPYGIRL, gefeliciteerd met je man!

KREEFTJE, wow das echt een megatoeter! :) Gaaf hoor! Staat inderdaad meer vooruit

JOHANA, hoge bloeddruk, nou goed dat ze er snel bij zijn ... en maandag weer terug ... spannend hoor, maar zal vastwel goedkomen! Kan me voorstellen dat je hoofd dan niet naar solliciteren staat, maar wel fijn dat je woe terug kan komen ...

LINDY, jeetje meid, ik kan me voorstellen dat je alleen maar kunt huilen en even helemaal van de kaart bent ... Wel heel goed dat ze je zo in de gaten houden en het komt vast allemaal goed met jou en je kleintje! Gewoon echt heel heel heel rustig aan doen, laat je verwennen! *KNUF*

ME2, gelukkig dat je alleen maar uit voorzorg medicijnen moet nemen en verstandig dat je echt rustig aan gaat doen!

WATERLELIE, wat lief zeg van je kids!

MAARTJEH, gelukkig weer thuis! En braaf rustig aan doen he! *KNUF*

CLAARTJE, goed compromis! Is denk ik ook fijner voor jou, even een beetje bijkomen van zo'n nieuw wezentje en dan gezellig met de hele familie!

USUAL SUSPECTS, echt een supergoeie film!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar als je Usual Suspects nog niet hebt gezien is dat echt een mustsee!

Ik heb m al een keer of 10 gezien geloof ik :oops:

Ga nu babyboom bij uitzending gemist kijken ...

Pfff ... veel harde buiken en pijn in mn rug *klaagklaagklaag*, neem maar een twixje tegen de pijn ;)

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Nou Salapio...dan kunnen wij elkaar een handje geven..hier ook al tijdje last van rugpijn en harde buiken ;)

Deel Deze Pagina