Vreselijk die babypop van babyboom. Ik zou me rotschamen als ik dat had gedaan (en ook nog op tv ermee) Nou ja, iedereen zn ding he. Ik ga kappen, genoeg achter het scherm gezeten vandaag. Salapio, ik hoop op zo'n nacht als jij beschrijft. 1x plassen zou ik ook niet erg vinden...
hmmm die ander had de boor ook niet. Wat nu? Morgen mn ouders nog maar ff bellen of ze de boor meenemen. Hebben we gelijk wat te doen
We zijn vanmiddag eerst bij mijn ouders geweest.. daar kregen we een foto van mijn ouders..wat ik zelf ontzettend leuk vind. Omdat dit de 1e foto is die ik heb van mijn ouders samen! Staan ze in vollendams klederdracht op..! En we kregen een envelop met inhoud om een aandenken van te kopen.. tja..echt te gek voor woorden wat daar in zat.. Maar we moesten het aanpakken van ze.. wel lief natuurlijk! Daarna lekker koffie gedronken met gebak natuurlijk.. En vanavond zijn we lekker uit eten geweest! Gezellig! Morgen komt de echte sinterklaas hier aan..dus ga wel effe op tv kijken.. zal wel heel druk worden hierzo..
hey meiden zitten jullie allemaal domino day te kijken! ik vind t zoooo saai..zou wel mee willen doen en ze allemaal verkeerd neer willen zetten over de bevalling mijn dochter zou er erg graag bij willen zijn maar dat vind ik geen goed idee, zodra het echt begint met persweeen wil ik dat zeker niet.Mijn schoonmoeder wil er ook bij zijn lijkt me ook niks maar ik vind t zo moeilijk om nee te zeggen ik wil wel dat mn eigen moeder erbij is die was er bij mn dochter ook bij maar die houd zich gewoon op de achtergrond en gaf alleen aanwijzingen van wat er verder ging gebeuren, dus dat gaf veel vertrouwen dat alles wat er gebeurde "normaal"bleek te zijn. nou ik ga maar eens naar bed ..eindelijk weekend truste meiden
Sanneke..dat is wel een goeie... kan je paps gelijk effe helpen! linny..als je je schoonmams er niet bij wilt hebben..kun je dat toch zeggen.. enne weltrusten!
ik ga ook afsluiten.. heb een ontzettende zere rug..dus lekker plat liggen.. weltrusten..en tot morgen!
Linny, ik zou gewoon nee zeggen, jij ligt daar te bevallen in al je kwetsbaarheid en als je je dan niet fijn voelt omdat je schoonma erbij is, kan dat volgens mij ook negatief werken (dat je het tegen gaat zitten houden). Voor mij alleen mn hubbie erbij. ik ga nu ook echt afsluiten
Goedemorgen alweer. De visite is allemaal weg. Dus nu even snel een beetje bijgelezen en wat reacties. lindy...dat is balen zeg. Ik hoop niet dat je verplicht bedrust moet houden en dat de kleine nog even snel een groeispurt gaat maken voor volgende week. Doe maar rustig aan en hopelijk is ze de volgende keer groter. kreeftje..mooie toeter waterlelie...wat een leuk! Toch schattig van die kids. claartje...mooi dat er toch nog een oplossing is gekomen. Salapio...veel plezier (vandaag) maartjeh..gelukkig weer thuis. linny...je schoonmoeder gewoon niet bij de bevalling hebben als je dat niet wilt. Jij moet je er toch prettig bij voelen. Dus gewoon nee zeggen. En nu ga ik ook lekker naar bed. Hopelijk kan ik lekker slapen.
Goeie Morgen Girls! Zo, k had bijna een beetje afkickverschijnselen, *zo'n trekje bij m'n oog * Gister n hele dag niet op het forum geweest! Er stonden s'ochtends vroeg in eens 2 busjes met werklui voor m'n deur, ze kwamen m;n inbouwkast maken & de beveiliging verbeteren in huis Gisteravond de kleding ed heerlijk opgeborgen in de nieuwe kast (in plaats van her & der in onze slaapkamer ) Meteen lekker gedweild & gesopt, en nu heb ik een heeeeeeeeeerlijk schoon huisje, die nesteldrang hormonen zijn weer voor n paar uurtjes gesust 8) Ik moet zo even bellen naar het ziekenhuis hoe laat ik terecht kan voor de CTG, maar misschien vraag ik wel of het perse nodig is om te komen want ik voel d'r lekker bewegen, misschien een beetje overbodig om te gaan (niet dat ik niet wil ofzo hoor, maar ik hou toch zo'n bed bezet..) Ff kijken of ik nog belangrijke dingen gemist heb (ik ga alleen niet alle pagina's terug lezen hoor dat zijn er echt veel!) Liefs Es
Goedemorgen meiden! Mag ik ´t spits afbijten voor deze nieuwe dag, iedereen nog op 1 oor? Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft! Kreeftje: jeetje meid wat een ENORME buik . Wat zal jij het zwaar hebben....Slaap je nog wel? Want het lijkt me dat hoe je ook ligt dat die twee gewoon te zwaar zijn om lang in een positie te liggen! Linny: heb in een deuk gelegen over de theorie van je dochter, geweldig die fantasie. Inderdaad houden zo, isprachtig als kinderen er zo op los kunnen fantaseren! Lindy: bah meid, wat een schrik! Daar had je natuurlijk niet hlemaal op gerekend...Hebben ze je geen tips gegeven behalve meer rust? Weet het ook niet hoor maar bijvoorbeeld meer ijzer eten ofzo. Dreams: Balen van de stank van je openhaard maar Frederike heeft gelijk hoor: ik zou hem absoluut niet meer aansteken, eerst schoon laten vegen. Je bent nu absoluut niet verzekerd! Maartjeh: welkom thuis meid, wat waren we ongerust met zn allen! Nu hopen dat die bloeddruk laag blijft! Sanneke: hahaha, dat ken ik, dan wil je dat het NU NU NU gebeurt en dan is dat echt bijna onoverkomelijk dat dat niet kan! Hoop dat je vader de klus af kan maken! Linny, wel gewoon duidelijk maken aan je schoonmoeder hoor, het is inderdaad JOUW bevalling! Ik wil buiten mijn vriend ook mijn moeder erbij hebben om dezelfde redenen als jij maar daar blijft het dan ook bij. Ik hbe dan geen schoonmoeder meer maar mijn vriend heeft een hele goeie band met zn zus maar die zou ik er niet bij willen hebben. Jij moet de klus klaren dus jij moet je er goed bij voelen. Salapio, veel plezier met de bruiloft vandaag! Miep en Miep, ga wel even naar de sinterklaasintocht kijken, krijg ik meteen een idee waar je woont, lleuk. He, en ik zie nu dat ik niet het spits heb afgebeten deze morgen, goeiemorgen Es! Miste je al! Maar je hebt een druke poetsdag gehad gister zie ik, die had ik maandag! Veel succes in het ziekenhuis vandaag, volgens mij laatste keer he?
Zo, tot zover mijn reacties... Ik heb gisteren een leuke dag gehad, ben met mijn moeder naar een hele leuke kerstmarkt geweest in een tuincentrum en heb van alles gekocht. Raakte daardoor zo in de stemming dat ik me niet meer kon beheersen: heb al allemaal kerstversiering in huis, alleen de boom nog niet. Mensen zullen me wel voor gek verklaren maarja, wat heb ik met andere mensen te maken toch? Het is mijn huis en nu kan ik er nog van genieten, straks met die kleine heb ik wel wat anders aan mn hoofd . Dus ik zit nu heel gezellig in een schattig kersthuis! Vandaag ook een lekkere dag voor de boeg, mijn vriendje en ik gaan zo even naar de stad, beetje slenteren en even lunchen. Verder niet veel bijzonders eigenlijk. Nou meiden, kom later nog even kijken, ga ff douchen.
Ook goedemorgen Net weer een stuk van de film 'Het paard van Sinterklaas' gekeken. Vind het een leuke film! En in afwachting van de intocht van Sinterklaas ben ik nu allemaal kleine klusjes aan het doen. Wij kijken altijd met zijn twee naar de intocht met een beker chocolademeld en allemaal lekkers in schaaltjes op tafel. Heel oubollig, maar een soort traditie. Ik vind het jammer dat ik deze tijd op school met de kids moet gaan missen. het is altijd wel heel gezellig. Wat we daarna gaan doen, weten we nog niet. Misschien naar een tuincentrum (voor de kerstsfeer... ) Misschien nog een stukkie wandelen als het lekker weer wordt. Het is nu heel grijs en donker buiten. Over het bevallen. Dat vinden wij echt iets voor ons twee. Niemand van onze ouders is erbij... Man man is voor mij mijn steun en toeverlaat en hij mag niet verdrongen worden. Hier ook heel erg last van maagzuur. Ik neem maximaal 4 Rennies op een dag en drink veel melk. Mijn slokdarm lijkt constant in de brand te staan en dat is geen fijn gevoel... Hopen dat het snel over gaat. Maartjeh: Fijn dat je weer thuis bent. Neem lekker de rust en ik hoop dat het zo goed blijft gaan!
Goedemorgen! Ik ben blij! Ik kwam vanmorgen uit bed, en ik zette de computer aan. Ik had een mailtje van me opleiding. Als jullie het misschien niet meer weten *schaam jullie * had ik een maand geleden examen gedaan. Ik heb hem gehaaald! zwanger & een examen halen, wat wil je nog meer?! hahaha. Vandaag een druk dagje, me vriend gaat het oude bed terug zetten in het appartement dus het zal hier een zooitje zijn! Ik ga lekker boodschappies doen met me moeder. Meiden, fijne dag allemaal!
goedemorgen dames! en wie gaan we vandaag nog meer begroeten? jaaa, de sint johana, goed meid dat je wat rustiger bent. da's ook het enige dat je kunt doen hè geniet maar lekker van die rust! heb je verdient amber, kun jij niet eens even 50 pagina's bijlezen?! pff, flauw hoor maartje, da's geen leuk einde van je zwangerschap joh. maar goed, je bent eerst weer thuis. nu heel rustig aan doen! laat je maar lekker vertroetelen hoor. salapio, hier geen gelovigen meer hoor. ze zijn 10 & 16, dus dat zijn ze inmiddels ongroeit. het zit em voornamelijk in mijn oom en tante. mijn tante heeft twee debiel zware bevallingen gehad waar ze bijna het leven heeft gelaten (slechte vroedvrouw), dus die vind het maar raar dat je na anderhalve week weer iets wilt doen. snap ik wel, maar ik haat thuis zitten tuurlijk is het druk, maar als je je maar goed láát verzorgen....... sanneke, erg hè, als je ergens zo'n zin in hebt om te doen/te maken en dat het dan niet kan. ik kan ook héél slecht tegen dat soort frustraties! miep, leuk dagje hebben jullie gehad! fijn hoor! bowie, oh al helemaal in kerststemming! haha da's op tijd ik ben weer fris gedouched en ga mij eens aankleden om richting mijn moeder te gaan. we gaan nog even de stad in en daarna naar de intocht van de sint met de hele familie. en daarna......... warme chocolademelk met slagroom en gebak! 'wat vind jij nou het leukste aan de intocht van de sint','de warme choco met gebak!'
He Alieke *van harte gefeliciteerd!!!!* Wat een prestatie zeg. Wat zal dat een heerlijk gevoel geven! Claartje: Klinkt als een gezellige dag. Veel plezier!
zo hier een goede nacht achter de rug..*bij hoge uitzondering* net even met mannetje boodscappen gedaan..en ben nu alweer helemaal stuk, haha.. schoonmoeders komt op de koffie zo en voor de rest hoef ik ook helemaal niets meer te doen vandaag. Meisje is lekker aanwezig dus ik vermaak me wel...
Alieke...heerlijk dat je je examen gehaald hebt....van harte! veel plezier bij de sint vandaag claartje
Goedemorgen allemaal! Heb even bijgelezen (nou ja even? vanaf 1390 maar hoor) @maartjeh: Fijn dat je er weer bent! heerlijk weer thuis, wat een schrik. rustig aan doen dus en hopen dat je bloeddruk laag blijft. knuf! @dianne: fijn da the tkindje is ingedaald en je nu gewoon thuis mag bevallen! @Linny: leuk he die kinderuitspraken! hoe komen ze er op @olga: wat een schattige schoentjes, leuk dat hij dat doet! @sanneke: heerlijk verlof! geniet ervan! @Johanna79: spannend meis! heel veel succes @Lindy: jij ook heel veel succes, hopen dat je kleintje nog een groeispurt krijgt en anders gewoon een kleintje blijkt te zijn zonder medische oorzaak! @waterlelie: wat een leuke verassing van je klas! @Essebes: fijfn dat alles goed lijkt, maar wel een hele geruststelling dat je goe donder controle blijft! @Alieke: gefeliciteerd met je examen lekker hoor! Ik ga zo lekker lui de intocht van sinterklaas kijken, ben redelijk sinterklaas verslaafd, vind dat sjo leuk! Bed staat nu bij ons in de kamer op klossen zodat ik rustig een poosje kan gaan liggen als ik dat wil. Heb gisteren alvast mijn sinterklaascadeautje gekregen van mijn ma, een dvd dan kon ik lekker kijken als ik moest rusten! lief he! Hij heeft ook een bloeddrukmeter gekocht, en ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben. ik vertrouw die thuisdingen nooit zo. Dus ik blijf gewoon af gaan op wat ze bij de vlos en gyn meten hoor. Fijne zaterdag allemaal! Liefs
goede morgen Zo weer lekker gekletst. Alieke gefeliciteerd met examen halen. nou dames veel plezier met sint kijken. Ik weet nog niet wat ik ga doen lekker rustig aan doen iedegeval.
alieke, gefeliciteerd! salapio, toen ik vannacht voor de 2e keer ging plassen moest ik gelijk aan jou denken. Heb jij lekker geslapen? ik verder wel hoor! nu zitten we op mn ouders te wachten. Mn pa zou idd de boor meenemen. fijne dag allemaal, enne voor degenen die naar de intocht van die beste baardmans gaan: jullie weten toch dat het een verklede man is? Dit om teleurstellingen te voorkomen xxx