Bowie..ja niks kopen in de stad...kan eigenlijk niet hè... Maar me mams wou kijken naar een jas..dus we gingen ook echt daarvoor heen.. claartje...oh is de trapleuning verplicht? dat wist ik helemaal niet..mijn vader had bedacht dat het veiliger was... enne wat de tv betreft..hier net zo hoor.. we hebben hier 3 grote tv's in huis..dat scheelt..zoek wel een lekker plekje..
Ik ga effe afsluiten.. ga lekker pizza eten en daarna bankhangen.. weet niet of ik nog online kom.... doeidoei..
Hier ook 2 tv`s hoor maar meestal dan willen we toch wel het zelfde zien dus dat scheelt en mijn mannetje werkt veel savonds dus heb ik het huis allleen heerlijk ..
mijn ervaring als ik voor iemand anders ga shoppen dat ik dan JUIST alllemaal leuke dingen voor mezlf tegen kom. En ik herinner me nu dat ik wel wat gekocht heb , een mooie grote brede sjaal die ook als stola kan.... Ja hier kan ik ook op de slaapkamer kijken hoor, maar vind ik niet gezellig.... Maar als ik moet kiezen uit voetbal samen met mn vriendje of idols alleen op de slaapkamer dan ga ik toch richting slaapvertrek . Leuk claartje, dat je zo genoten hebt van de intocht!
Hier ook net gegeten met de kids.....Hoef ook geen voetbal te kijken want mannetje heeft middagdienst Over een uurtje de kids naar bed en dan lekker bankhangen!
toen we de intake voor de kraamhulp hadden werd er zo even kort opgesomd wat 'natuurlijk' verplicht was ivm de veiligheid. zo zei ze dus op den duur ook 'en natuurlijk een trapleuning, dat spreekt voor zich'. dus mijn man en ik keken elkaar aan en schoten meteen in de lach. in ons oude huis heeft die in 2,5 jaar tijd ook nooit gehangen en hier hangt het ding dus ook nog niet. maar goed, ze stellen het verplicht, dus we schroeven em er toch maar even op ik lig 's avonds tegenwoordig eigenlijk standaard in bed tv te kijken. hou het niet langer vol dan een uurtje of 8, dan moet ik echt plat! kan er ook best van genieten hoor. veel kussen, lekker dekbedje (verschoon em nu gewoon extra vaak, issie extra vaak lekker zacht en fris ) en dan vaak halverwege een programma in slaap vallen haha
in slaap vallen met de tv doe ik ook altijd, heeeeeeeerlijk! Poeh die kleine gaat tekeer in mn buik, doet echt pijn, helemaal aan de onderkant achter mn blaas zeg maar..... Zou ie handje klap aan het doen zijn ofzo?! Au au au, niet te harden....
hihi ja ken het.. alleen bij mij zit ze tegen me ribben aan te stampen soms dan spring ik ineens op hihi zegt me Pa. van wat doe jij nou weer.. agh ze zit me te schoppen.. Claartje: wist niet dat dat verplicht was joh.. nou dan gaat ze bij ons wel erg zeuren ben ik bang van.. agh ja.. we zullen het zien ze komt dinsdag.
jeetje, moet echt even heen en weer gaan lopen, zo tekeer gaat ie! Loop ik maar even naar de keuken om wat lekkers te halen Dames, fijne avond, lindy,veel plezier met idols he, en misschien nog tot later!xxx
ach, als je het niet weet dan weet je het toch niet?! kunt niet alles weten hoor! en misschien doen ze er helemaal niet moeilijk over joh. verschilt ook van persoon tot persoon. hier een hele beurse buik. ik kan niet meer voor over buigen, dat past niet, kleine ligt dan in de weg (volgens mij kan ie dan ook niet meer zo klein zijn, maar goed ) ik hang dus al weken schuin achterover met alles: achter de pc zitten, broodje eten in een brasserie... ziet er niet uit haha
jaaa idols, was het bijna vergeten maar ga het ook ma kijken ga ik erna in bed liggen, ben zo moe! Bowie, ja dat is wel de planning ja zo donderdag ongeveer dat we er al kunnen slapen ben dan toch al 35 weken Claartje, ja het schiet lekker op nu volgende week is alles zon beetje af, gelukkig maar en ja ik zal het proberen ah lekker krijgen wij ook in het nieuwe huis 2 tv's mja wil toch meestal bij mn mannie zitten en als we tv kijken, kijken we meestal een film en hebben wel dezelfde smaak
hihi claartje ik zie je al helemaal voor me ahh meid toch, gelukkig hoef je nu niet zo lang meer geniet nog maar even dat je kleintje in je buik zit
miep, hmm lekker eet smakelijk met je pizza claartje, oh ja nog eventjes voor jou en dan heb je je wondertje in je armen best lekker om het van tevoren te weten
zegt mijn man ook steeds hoor 'nog maar anderhalve week'. dan denk ik 'pfff.....nóg anderhalve week'. maar ach, als ik kijk naar hoeveel ik er op heb zitten... ik denk dat na komende woensdag het voor mij op zal schieten, minder dan een week. elke weekdag is dan de laatste voor de bevalling aan, snappen jullie wat ik bedoel?
volgens mij is het bijna standaard dat je een ruggenprik krijgt en niet onder volledige narcose gaat. Dat zeiden ze ook bij de voorlichting in het ziekenhuis over daar bevallen. Nog 11 nachtjes claartje! Net met de boor van mn vader de gordijnroede opgehangen en de gordijnen. Echt leuk hoor! k zal binnenkort es foto's maken van het kamertje. groetjes sanneke (bij wie de tv ook op voetbal staat ZONDER overleg..., nou ja, ik zit toch hier)
En... we zijn toch bij de intocht geweest, hahaha. Mn vader wilde de stad hier even in en dan kom je automatisch tussen de pietengekte. Maar we gingen niet voor sinterklaas hoor. En claartje, helaas is het ECHT waar wat ik eerder schreef... Moet ik je mn schouder even aanbieden om uit te huilen? Moet je ff naar amersfoort komen... En hier heeft willie de hik weer. Vandaag veeeeeel minder bewogen dan op schooldagen, maar die heftige hik stelt me wel gerust.
Ohh wist ik niet gelukkig hangen je gordijntjes nu is het mistery van de boor al opgelost? ben benieuwd naar de foto`s
nee, de boor is nog niet terecht. We zullen hem wel zo goed opgeborgen hebben dat we hem niet meer kunnen vinden... echt megasuf.