hier ook voetbal....mannetje is altijd helemaal verslaafd aan de voetbal.... ik kan dan wel boven idols gaan kijken, maar vind het ook wel gezellig bij mijn mannetje te zitten!
agh meid dat heeft iedereen wel eens net als dat ik zeker weet dat ik vorig jaar nieuw handschoenen heb gekocht en dat ik ze nogniet aan gehad heb zijn nog helemaal nieuw en zo goed opgeborgen dat ik ze echt niet kan vinden.. pfff.. kan ik dan zo pissig om worden.. maarja misschien vind ik ze straks met de verhuizing
lindy, ik krijg een ruggeprik. volledig onder narcose doen ze haast niet, maar lijkt me ook vreselijk, maak je er écht niets meer van mee. sanneke, wat fijn dat je de gordijntjes toch nog hebt hangen! leuk hè, het 'aankleden' van het kamertje maarruh...ik praat niet meer met jou hoor..... na al die vreselijke dingen die je gezegd hebt.... snik snif......
Hier staat de tv lekker uit...de kids liggen in bed en mama heeft het huisje net ff lekker gepoetst Hoef ik morgen lekker niks te doen....heerlijk op zondag! Mannetje is ook nog werken, dus lekker rustig hier
Claartje, ja ik snap je! dan gaat het ook sneller zit er weer een weekend tussenin, gaat zo om maar hoe zit dat eigenlijk met een ks je vliezen moeten toch wel eerst gebroken zijn sorry als het een domme vraag is ! Haha ja idols is echt mega LOL
Hoi allemaal, Ik meld mij ook maar weer even. Jeetje, het is echt niet te doen, om alles bij te houden. Hier vandaan dan maar eens een update: * Ik heb foto's van het kamertje in mijn album geplaatst. Ben nu nog bezig om kleertjes etc. te wassen en te strijken, maar zoals het nu lijkt, is het grootste deel gedaan. * Afgelopen week weer dubbel op controle geweest, 1x ziekenhuis en 1x (en laatste keer) bij VK. Het lijkt erop dat er bij een van hen de bloeddrukmeter niet goed is. In het ZH had ik 120/80 en bij VK 105/65. (in het ZH heb ik als onderdruk vaker 80 en bij VK heb ik vaker 65 of 70) * Vandaag met manlief naar de stad geweest om te kijken naar een fietskar (die we gelukkig voor ons cadeau krijgen van mijn schoonouders, erg prettig). * Pareltje is vandaag weer lekker druk aan het bewegen nadat hij/zij gisteren een rustdagje had genomen. Slapen gaat de laatste paar dagen gelukkig weer een stukje beter, ik probeer 's middags liever niet meer te slapen en dat lijkt te werken. * Komende dinsdag heb ik mijn babyshower, vind het wel spannend. Normaal is het zo dat je daar niets vanaf weet, maar mijn vriendin die het organiseert, had zoiets van; 'je hebt al zoveel stress gehad gedurende je zwangerschap' dan wil ik je deze stress niet aandoen en krijg je gewoon van te voren te horen wanneer het is. Erg prettig. Komende maandag partneravond van zwangerschapsgym, ben heel benieuwd en eind volgende week naar de verjaardag van mijn schoonvader, ongeveer een uur reizen, dus we blijven daar lekker slapen. Dat zal wel de laatste keer zijn voorlopig dat ik zover ga reizen. Zo, volgens mij heb ik weer bijna een hele pagina volgeschreven. Allemaal een prettige avond, alvast welterusten en een fijne zondag.
ik ga me bedje maar eens opzoeken.... ben erg moe... weltrusten alvast voor de rest, en nog veel plezier bij idols!
\ slaap lekke rmeid.. Pareltje: wat fijn om weer wat van je te horen.. ben blij om te horen dat het zo goed gaat veel plezier bij de babyshower
Ohja meiden morgen ochten om 11.25 is er op rtl 4 een programma over bevallingen voor die gene die het leuk vinden om te kijken
Pareltje, geniet van je babyshower Loessie, welterusten, ik ben ook zo kapot van de hele dag ma wil nog niet slapen hihi als ik durf wil ik het ook wle zien
dreams, domme vragen bestaan niet hoor, alleen domme antwoorden voor een geplande keizersnede hoeven de vliezen niet eerst gebroken te zijn. dat gaan ze straks afzuigen geloof ik (lekker smakelijk hè ) als mijn vliezen breken moet ik héél rap naar het zh voor een spoed ks pareltje, veel plezier met de babyshower! leuk hoor dat programma ken ik, is er elke week op. is best leuk om te zien hoor! ze volgen vrouwen tijdens de zwangerschap en bevalling, leuk om te zien hoe verschillend vrouwen reageren. hier eens even heel hard geneusd naar een digitale camera en oplaadbare batterijen daarbij. komen op een mooie dingetje uit met goede oplaadbare batterijen die ook in de auto opgeladen kunnen worden (handig met vakantie). maar jeetje, wat een gezoek zeg haha we zijn er nu wel helemaal uit! dus de beeb mag z'n beste kant gaan laten zien
Even snel nieuws van mij: ik ben zojuist ontslagen uit het ziekenhuis. De controle gisteren was niet goed, dus ik moest blijven (te hoge bloeddruk en eiwit in de urine). Vanavond bleek alles toch mee te vallen, dus mag ik vannacht weer in mijn eigen bed slapen. Voel me niet lekker, dus ga nu snel naar bed. Maar wilde het jullie toch even laten weten. En nog bedankt voor het duimen: MrKeita heeft zijn rijbewijs!
Misskeita: fijn dat je weer thuis bent en doe lekker rustig aan meid! Super dat je mannetje zijn rijbewijs gehaald heeft De mijne is er ook voor bezig Net heerlijk gedoucht en zometeen lekker op de bank liggen, tot morgen meiden!
@ miep soepie was heeeeeeeerlijk is echt 1 van mijn favorietjes ..en heeft bij jou de pizza gesmaakt ? @ dreams nu komt een beetje nesteldrang wel van pas he @ bowie hier ook een compromisje hoor morgen kijken we de herhaling van idols normaal wil ie om die tijd gordon ramsey kijken @ claartje ja volgend doen we het wel weer maar mijn schoonouders willen perse sinterklaas rond 5 december vieren en dat zie ik niet zo zitten (we moeten er bijna een uur voor rijden en ik ben 9 december uitgerekend) dus ik stelde ook voor om dat dan gewoon rond de kerst te vieren maar dat gaat er bij hun niet in (voor mijn part doen we het in februari ) want met kerst gaan we ieder jaar uit eten en ook dat zie ik niet zitten dan ben ik net bevallen ! en geef ik borstvoeding en dat lijkt me niet echt prettig in een restaurant ik wil eerst lekker bijkomen van de bevalling als het nou bij hun thuis was geweest was het alweer anders al met al een hoop gedoe dus we vieren helemaal niks we doen het lekker met zn 2tjes of 3tjes
jeetje meid, nou fijn dat je weer naar huis mocht en dat je lekker in je eigen bedje mag slapen vannacht. leuk da tje mannetje ze rijbewijs heeft gehaald heeft het duimen toch nut gehad Iloon: slaap lekker meid tot mrgn Frederike: ahh meid wat jammer dat je oudrs het niet om willen gooien. ik heb hier ook al aangegeven van nou jongens weet nie tof ik dit jaar wel iets vier.. zowieso hebben we momenteel het geld veel harder nodig. meiden duik ook me bedje in slaap lekker tot morgen hopelijk slaap ik nacht wel goed