Wij hebben besloten om geen nekplooimeting te laten doen. We hebben zogezegd geen verhoogd risico en ik heb gelezen dat het niet altijd zekerheid kan bieden en dat als het afwijkend is je verdere onderzoeken moet hebben. Onze VK heeft ons ook gewezen op de evt. negatieve dingen van de 20 wkn. echo, maar die gaan we zeker laten doen.
Tjee Loopy goed van je dat je dat mailtje heb gestuurd! Lijkt mij heel helder voor hem, geen verplichtingen, maar wel de vraag hoe hij er zelf tegenover staat! Goed van je!
Loopy, Goed gedaan zeg dat mailtje, heel netjes, niet opdringerig en geheel de keuze aan hem, daar moet hij toch wel respect voor hebben lijkt me. Ik hoop echt dat je antwoorden krijgt op je vragen.
ik vindt het super verwoord loopy...idd heel duidelijk en zonder verwijten...ik hoop voor je dat hij gaat reageren.
@loopy Een goed mailtje hoor! Bah strax wat boodschappen doen maar wat een p*kke weer vanavond weer werken tot half 10, hoop dat ik mijn ogen open kan blijven houden Liefsss
@ Loopy, goed gedaan zeg dat mailtje...zo laat je toch weten dat hij vader word en dat hij nu zelf zijn keuze moet maken. Hoop dat je er een reactie op krijgt..lijkt me enorm moeilijk om dit allemaal alleen te moeten doen! En ook wij hebben besloten om de nekplooimeting niet te doen, gewoon om het feit dat ik 25 ben en niet in de risicogroep val, daarbij heb ik al 2 gezonde kids op de wereld gebracht. En als er iets mis is,dan is dat toch zo!
Ik weet het niet, ik ben er bang voor. bang hoe ze reageren vanuit de schok die het toch wel te weeg gaat brengen ik ben dan wel 24 maar ik woon nog thuis. ik heb nog net niet helemaal mijn diploma op zak en ben nog maar net 9 maanden samen met mijn vriend toch een beetje bang voor de reacties. mijn moeder was trouwens 29 toen ik kwam. heel bewust hebben ze voor 'laat' kinderen gekozen. mijn ouders waren al wel vanaf hun 22ste getrouwd. dus tja dan doe ik het toch anders. vandaar dat ik ook een beetje verwacht dat ze teleurgesteld zullen zijn. loopy je hebt trouwens een super mail geschreven. echt knap, helemaal niet verwijtend of beschuldigend. heel open ook. Hij kan helemaal zelf beslissen of hij er wat mee wil. Al hoop ik voor je dat hij iig laat weten of er dingen in zijn familie voorkomen of niet. dat vind ik wel het minste wat hij kan doen niet? owja: weet niet meer van wie ik de tip kreeg: maar iets eten s ochtends voor het opstaan helpt mij niet echt naja we gaan stug door alle andere meiden! heel veel genieten toe gewenst de komende dagen groetjes pippi
@linda gefeliciteerd met de tweeling. Geweldig. En het komt vast allemaal goed financieeel gezien. @mamabeer hopelijk is het niks ergs en komt het goed. Veel sterkte in de tussentijd. Wachten duurt altijd lang. @alle nieuwe mama's gefeliciteerd en meiden met een mooie echo geweldig. Ik moet nog even wachten tot na het weekend. Ik denk dat ik de komende tijd niet veel op het forum zal zijn vanwege de verhuizing. (nog geen internet in het nieuwe huis). Ik voel me ook misselijk en moe. Maar hopelijk gaat het snel over. Iedereen veel sterkte en mooie echo's toegewenst.
Een tip voor de dames die ook last hebben van (ochtend) misselijkheid. Ik las ergens op het forum dat pepermunt thee en pepermuntjes goed helpen. Heb zelf ook pepermunt thee gehaald ( pickwick) en ik moet zeggen dat het wel verlicht. S'morgend eten voor ik uit bed ga lukt me niet eens, de gedachten alleen al ale: . Heb nu lekker weekend en wat een heerlijk weertje ( not).
Loopy: wat een goede mail, duidelijk en niet opdringerig. Je geeft heel duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn, knap gedaan. Ik hoop echt dat hij reageert, al was het alleen maar om de medische info van hem te krijgen... Die tip van gember kreeg ik ook, alleen vind ik gember ook knap smerig, dus ik weet niet of dat gaat helpen. Bij mij is het heel dubbel: als ik niets eet, word ik echt heel misselijk, maar net na het eten ook! Ik probeer dus inderdaad maar kleine porties verdeeld over de dag te eten... Rot voor Moon zeg, die opname...ik hoop het ziekenhuis toch te vermijden totaan de bevalling!
pepermunt en pepermuntthee alleen niet gebruiken in combinatie met het gebruik van homeopatische middelen, ik las ergens dat dat de werking van de homeopatische middelen belemmert.
Daar sluit ik me bij aan, maar als ik in dit geval een 2ling krijg wordt het toch ziekenhuis! Dus ben erg benieuwd naar de echo Gek idee hoor nog geen echo gehad maar dat er wel gewoon van alles gebeurt en dat de testen allemaal knap positief waren kan er soms niet helemaal bij Liefsss
Loopy goede mail! Ik hoop dat hij reageert op welke manier dan ook. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik vind het knap zoals je dat allemaal regelt in je uppie. Petje af!