Of je huurt een 1 persooonsbed bij de thuiszorg? En anders moet je mannetje verplicht drinken haha. Dat wordt biertjes voeren vanavond, ik zie je al zitten
goedenmorgen Vraagje: Als ik koorts heb moet ik terug naar het zh...maar ik heb wel een rood hoofd...maar volgens mijn thermometer (net nieuw) geen koorts (36,7) dan zal het toch wel goed zijn? (voel me overigens verder goed hoor).
Essebes, mijn vent begint denk ik 'oud' te worden ofzo....Of hij nou drie biertjes drinkt of 10, hij heeft de dag erna tegenwoordig altijd hoofdpijn. Dus dat houdt hem ook al een beetje tegen... Ik ben niet zo'n enorme alcohol drinkster. Vind een wisky cola altijd wel lekker en Baily's koffie. Vroeger dronk ik heel stoer met mijn vriend biertjes mee, maar dat vind ik de laatste jaren niet zo lekker meer. En wijn hou ik niet van. Straks met borstvoeding wordt het ook nog niet echt makkelijk om een alcoholisch drankje te drinken trouwens.... Olga
hier drinkt manlief niet zoveel....en tja de tijd begint nu idd wel te komen dat hij helemaal niet meer kan drinken s'avonds. Hij vindt dat overigens geen probleem. Ik zelf dronk nooit alcohol dus dat mis ik ook niet. Heb de gynacoloog maar even gebeld voor de sure...ze belt met zo terug als het goed is.
Johana, ik zou je nieuwe thermometer maar geloven hoor. Gewoon later op de dag nog eens testen voor de zekerheid of als je niet lekker wordt.
Waar gaan jullie straks alle geboortekaartjes die je krijgt ophangen en hoe? In de huiskamer/ slaapkamer? Volgens mij heb je wel van die kleine roze en blauwe knijpertjes...daar moet ik maar eens naar op zoek gaan. Lijkt me wel schattig.
Essebes, ik heb trouwens niet de illusie dat ik al weer heel snel mijn eigen kleren pas...Maar heb ook geen zin om eerst te gaan winkelen in een maat groter en daarna weer in mijn eigen maat. Denk dat winkelen voor de kleine straks ook nog wel genoeg 'kick' geeft waar ik op kan teren!
Olga, ja klopt inderdaad, ben niet zo trouw in het maken van foto's. Zal zo mijn mannetje eens aan sporen om een nieuwe te maken. Jouw buik is echt mooi zeg! Ik heb de knijpertjes wel in huis, maar heb geen idee waar ik ze ga ophangen...Die knijpertjes kan je gewoon bij de expo kopen ofzo. Zag ze laatst ook gewoon in de supermarkt.
He es, dit zijn de uggs (de eerste blauwe): http://www.authenticuggboots.com/Uggboo ... Boots.html Ik heb ze dan in het bruin. Ik heb er zo´n 40 euro voor betaald, niet heel goedkoop dus maar zooooo schattig![/url]
Johana: Ga maar uit van de thermometer.... Als je voorhoofd niet heet is dan heb je meestal geen koorts. Of als je niet rilt....
hier ook bierkratjes onder het bed want heb ook auping bed. werkt prima hoor. Nou meiden, hondje is er (is een kruising tussen een golden retriever en bordercollie Es), dus ga me dar even mee bezig houden Tot laterssss xxx
Olga, ik heb gelukkig ook nog geen strepen. Ze zeggen dat smeren niet helpt. Maar eehm ik smeer me gek hoor. Smeer jij ook?
Alieke, mijn vriend heeft die geloof ik 2e hands via marktplaats ofzo.... We hebben nog twee andere paar schoentjes van Vans en die heeft hij via een site van een Duits bedrijf. We hadden supergave gezien bij een Amerikaans bedrijf, maar die verzenden niet naar Europa jammer genoeg. Zal eens kijken of het nog ergens onder favorieten staat in de computer.
Augustus, ja ik smeer ook hoor! Vind dat ook gewoon lekker....En ik ga vaak in bad dus misschien dat mijn huid daar ook leker soepel van blijft!