http://www.schuhstore.co.uk/landing_bra ... lAodsALaPQ Alieke, hier hebben ze een paar modellen. Trouwens ook in meisjes uitvoering.
http://www.britishempire-shop.de/katalo ... -Kids.html Hier hebben ze ook Vans, je moet wel goed zoeken naar kleine maatjes....Die andere twee paar die wij hebben zijn volgens mij maat 20 en 21, dus voor als de kleine ongeveer 2 jaar is....
@ essebes: Serena is 5 december jarig..ze word dan alweer 3 jaar,maar we vieren haar verjaardag op zaterdag 1 december ...idd de uitgerekende datum enne mooi buikje hoor! Was koud vanmorgen bij de voetbal,maar heb het er alweer opzitten, verder geen plannen vandaag.
Goedemorgen.... wat is er veel gekletst.. Net bijgelezen...... Claartje het gaat nu echt snel hè meid nog maar anderhalve week Sanneke oh wat fijn zeg..de gordijntjes hangen! Ben benieuwd hoe het eruit ziet! Pareltje..lief kamertje! Wat leuk dat je een babyshower krijgt! Misskeita..oei meid..doe je wel rustig aan! Fijn dat je nu weer thuis bent! En gefeliciteerd met Mr keita! Frederike..fijn dat je soepie lekker was! De pizza was ook lekkerrrr! jammer dat ze sinterklaas niet iets willen verzetten. Essebes..lekker vroeg erbij! Enne hier drinken we eigenlijk allebei nooit..dus dat is wat makkelijker hè.. En fijn dat je gister niet naar het ziekenhuis hoefde..maar wel in de gaten houden hoor! Het wandplankje en lampje staat super! En je matrasbeschermer tja..dat had ik al gehoord..dat het ontzettend kraakte Slaapt niet echt lekker hè.. Een andere box?...waarom? En wat een mooie buik!superbuik! Waterlelie..lekker geslapen..fijn hoor! en in jezelf gekeerd nee nu niet meer last van of zo..ik vermaak mezelf altijd wel.. Nelly..spannend hoor..misschien had ze wel gelijk..een jongen en de 19e! Nannaf..hoofdpijn..tja hoofdpijn is hoofdpijn toch? Ayse..vervelend dat je niet lekker hebt geslapen.. En gefeliciteerd met je 37 weken! Olga..lekker dagje gister gehad..leuk! Geboortekaartjes ophangen? Ik denk dat ik ze op de tuindeuren plak..met van die kauwgom..jeweetwel..dan hoef ik geen gaten in de muren en plafond te maken.. Augustus niks in je schoen? Ahh..hier ook niet.. Hij is ons vast vergeten.. En beterschap met je verkoudheid! En de bewegingen in de gaten houden hoor..anders gewoon bellen! Bowie gaafff die uggs! Iloon..gelukkig weer thuis voor vandaag..lekker hoor!
Bedankt voor de buikcomplimentjes, leuk! Ik vind m om het heel eerlijk te zeggen nu echt wel groot genoeg hoor Ik heb nu sinds n paar dagen zo'n (hele lichte) streep over m'n buik lopen, dat trekt toch gewoon weg na de bevalling? Ja olga, ik weet het....moet vast nog even wachten (zo'n maand of 4/5) tot ik weer kleertjes voor mezelf mag shoppen. Denk ook wel dat dat niet het eerste is waar ik op dat moment behoefte aan heb hoor (lekker genieten vd beeb natuurlijk op NR1! ) Maar ik heb ook zo zin om me (al is het maar n heel klein beetje) sexy/mooi te voelen... Augustus, ik mis ze ook wel hoor de borrels! Lekker flesje wijn bij het eten, of wat borrelen bij vrienden, voorlopig geen ALC voor mij als borstvoeding lukt (wat ik hoop!) O,ja nog n (beetje raar) vraagje : Vanmorgen maakte ik m'n tepels ff lekker goed schoon, en voor het eerst kwam er wat vocht uit ( Uber aparte ervaring btw!) maar dit "vocht" was n beetje gelig van kleur Dat hoort toch niet? Xx
Miep, ik heb nu een witte vierkante box, maar wil n ronde donkerbruine Heb ook koloniale meubels, vind dat er beter bij staan. Heb al n bopita? box gezien die ik erg mooi vind, misschien maar s tweedehand kopen ipv nieuw, k zag dat ze 300,- zijn. Hoe lang gebruik je n box eigenlijk? Xx
Essebes...over het vocht..zal vast wel normaal wezen.. En wat betreft de box...tja een witte vierkante of een ronde bruine.. daar zit wel verschil in.. De bopita boxen zijn vrij duur hè...die van ons is ook 350 euro.. Maar vind m wel super! Die ronde boxen staan volgens mij ook wel vaak op mp toch? Dan kijk je daar toch! zal vast een boel schelen!Heb gegoogled..die bopita rondo zijn ongeveer 169 nieuw.. Hoelang gebruik je een box..ligt aan jezelf..denk ik.. ik zal m er niet te snel uit halen hoor..is toch ook wel erg makkelijk..lijkt mij...
Essebes, dat vocht uit je tepels zal vast wel zo horen. Ik heb ook nog een raar tepelvraagje...Zijn jullie tepels erg gegroeid of misschien al wat groter van zichzelf? Ik heb kleine tepels en vaak (als ik het gewoon lekker warm heb) steken ze ook niet erg uit zeg maar. Zou dat lastig zijn met borstvoeding geven? Ik heb wel een boek uit de bieb gehaald over borstvoeding geven, maar ben er nog niet in begonnen. Misschien staat daar ook wel iets over in. Box lijkt mij inderdaad ook wel handig als de kleine al loopt (dus tot 1,5 jaar lijkt me wel fijn) Kun je hem/haar even aan het spelen zetten in de box als jij gaat koken. Of is dit nu een ideaal beeld van mij? Olga
Olga...hier zijn mijn tepels wel gegroeid..normaal heb ik dat ook niet zo.. maar ik ga geen borstvoeding geven..dus heb daar niet zo in verdiept eigenlijk.. Misschien staat het wel in je boek! Enne dat ideaal beeld heb ik ook hoor... ik denk ook wel dat je het een beetje zelf in de hand hebt.. als je m er veel uit zal halen bij elk piepje enzo..dan wil ie niet lang in de box lijkt mij...
Essebes, als je voorheen geen streep op je buik had, dan trekt hij na de zwangerschap weg. Ik had altijd al een hele lichte streep. Nu is hij iets donkerder en langer geworden. Gek verschijnsel eigenlijk! Miep, ik wil inderdaad ook geen extra gaten maken voor een kaartenlijn. Dus of bestaande gaten gebruiken of andere voorwerpen waartussen je een lijntje kan spannen.
Tja ik vind het altijd wel heel leuk staan die kaartjes zo opgehangen! maar hier zijn geen bestaande gaten te vinden.. Dus dan doe ik het maar met kauwgom..toch?
Miep, mijn tepelhoven (dat bruine) zijn wel groter geworden. Maar mijn borsten zijn ook nog niet veel gegroeid. Maar als straks de borstvoeding op gang komt zal ik misschien heel raar staan te kijken! Opeens grote (.)(.) met enorme tepels! Ja, ik vind ook dat kinderen zichzelf wel eventjes moeten kunnen vermaken, maar straks springen we in het begin vast bij ieder piepje op!
Olga..straks heb je enorme boobies.. Je vriend zal het vast leuk vinden.. ik heb gehoord dat ik ze meteen moet afbinden. om de stuwing iets te voorkomen..zal ook erg charmant wezen.. Enne ik denk ook hoor..dat als er straks ook maar enig geluid uit komt dat je er constant heen loopt..gaat het wel goed? heeft ie wat nodig? En ik denk ook dat je oneindig er naar kan kijken...als ze dan zo lief liggen te slapen...
Ik heb mijn eigen eerste pakje (1 geheel met voetjes) net gewassen. Was van oranje badstof met drie gele eendjes erop. We hebben het alle vier gedragen als baby. Mijn moeder wil graag een foto dat onze jongen hem aanheeft. Ook mijn 1e winterjasje gekregen. (maat 74) Lichtbruine rib met zo'n lekkere wollen binnenkant. Kan hij aan tegen de tijd dat hij 1 jaar wordt. Ikzelf ben ook een december kindje, dus vandaar dat het goed uitkomt. Wel grappig want het jasje en pakje kwamen beide bij de Hema vandaan en daar heb ik nu ook een hoop kleertjes gekocht.