December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    kom me ook weer ff melden...
    ik ben echt heeeeel erg verkouden!
    mn ribben doen gewoon zeer van het hoesten en niezen :(
    maarja dat gaat ook wel weer over *ik lach nu met kiespijn* :D

ik heb alles weer gelezen maar mn hersens laten me toch iedere keer in de steek...

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, wat sneu voor Thomas. Moet hij dan ook lang thuisblijven of mag hij wel weer naar school als hij zich goed voelt?
    Goeie tip van die waterdichte moltons!

Nelly, goed nieuws van jou en je man!

Sanneke, lekker he verlof! Ik ben de 1e anderhalve week ook zo druk geweest met afspraakjes. Nu deze week iets rustiger.

Alieke, fijn dat julllie al eerder het huis in mogen!

Loessie, sterkte met je klachtjes.

Kelly, je mag ook officieel bevallen!

Augustus, ook al je huis in kerstsfeer. Er was nog iemand die dat al gedaan had...sorry, maar ik weet even niet meer wie.

Miep, weer lekker relax teruggekomen?

Olga

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, wat een ongemanierde vent zeg! Weet hij wel dat hij met bezorgde aanstaande moeders te maken heeft? Ik zou vrijdag niet eerder weg gaan voor je uitleg en info hebt gekregen en als je je nu nog zorgen maakt toch even de VK bellen. Misschien kan zij je wat gerust stellen. Kan je vriend vrijdag wel mee of anders je moeder ofzo? Lijkt me wel prettiger voor je...

Augustus, toch aan het twijfelen over de naam...Wij hebben ook nog steeds wat wtijfel over twee letters.

French, beterschap hoor!

Sam, vervelend zo'n dag he...Ik ken het wel, maar meestal is de dag erna weer heel anders...

Dianne, lekker bezig geweest zeg!

Olga

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..hier ook geen sopzin hoor..maar het moest toch van mezelf..
    Heb in ieder geval weer 2 kastjes gedaan!
    en die waterdichte moltons..heb je dan een 1pers. of een 2pers.?
    want wij hebben alle andere hoeslakens en moltons in 2 pers..

Sam ook al een baal dag…nou ja dan maar lekker niks doen hoor!

Dianne…uh…cake?....llekkerr!

Augustus…een andere naam.? Tja dat kan toch…
    Als het zo dichtbij komt ..dan begin je ineens te twijfelen hè..
    Wat vind je vriend van de nieuwe naam?
    Hier zijn we ook al uit de naam…denk niet dat we m nog veranderen..
    Maar je weet maar nooit..

French..beterschap meid!

Zo…heb toch nog 2 kastjes gedaan…en beneden nog even weer gezogen..
    Geen energie meer..maar het is gedaan..morgen weer een paar kastjes..
    Is zo vervelend..is allemaal kruipwerk hè..

Mijn vriend is al thuis..en had honger..dus die is al chinees halen…
    Zou eigenlijk koken..maar hij zegt..we doen lekker makkelijk vandaag…
    Dus dat scheelt alweer..

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, ik heb net de klossen en de ondersteek gehaald. Ons bed is nu maar 50 cm hoog, dus zal wel wennen zijn straks....Maar is wel lekker, want ik breek nu zowat mijn rug als ik het bed verschoon.

Verder boodschappen gedaan en gestofzuigt en lekker tussendoor op de bank gehangen met een boek en kruidnootjes!

Olga

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb de vlos net al even aan de lijn gehad en ze kon me wel een beetje gerust stellen. Manlief was overigens mee met de echo..en ik denk dat hij er vrijdag ook wel bij is. Ga nu gewoon alles opschrijven wat ik wil vragen....dan zie ik het wel.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vandaag nog helemaal niets gehoord van Waterlelie en Essebes geloof ik...
    En hoe zou het met Elise zijn?

Miep, lekker chinees!

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..lekker rommeldagje gehad!
    Ik ga van de week ook even kijken of ik de klossen al kan ophalen..
    dan heb ik ze maar vast in huis..kijken of ze passen onder het bed.. :)
    en kruidnootjes..mmm lekker!

johanna..verstandig hoor dat je je vlos even hebt gebeld!
    En ook goed dat je alles gaat opschrijven..en je gaat gewoon niet eerder weg als je antwoordt hebt gehad!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, goed dat je nog even de Vk gebeld hebt. Is toch voor je eigen gemoedsrust wat beter en gelukkig was je man erbij.
    En maak maar een lange lijst met vragen hoor. Val hem maar goed lastig. Maar hopelijk heb je vrijdag een andere gyn die wat meelevender is.

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ik ga effe eten...tot laters.. ;)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga op de bank...

Eetse Miep!

12. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Even weer een meld van mij.....

Strax lekker eten en dan languit ben echt zooo moe en waarvan? nou dat weet ik dus niet.

Mijn excus meiden dat ik niet mee babbel.
    Ik lees het wel hoor allemaal ;)

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    sanx voor alle luisterende oren.......

Eet smakelijk voor iedereen!
    kuz

14. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames

Net terug van gyn me bloed druk was weer erg hoog. Maar gelukkig zat er geen eiwit in me urine. k moet nu meer medicatie slikken voor hoge bloeddruk. En moet morgen weer terug voor controle pfff. Gyn vond nu te vroeg om de zwangerschap in te lijden.

Ik ga nu even eerst eten

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai Dames!

Ahhh Olga, hier ben ik hoor :D
    Zat vanmiddag vroeg al even bij te lezen hier, toen kwam m'n vader langs en heb ik m'n laptoppie dicht gegooid.

Ik vraag me ook af hoe het met Gerda is, d'r vriend heeft laten weten dat ze hier even niet meer komt, maar zo'n lange stilte vind ik maar eng hoor.

En sanneke waar ben je? Je hebt nu verlof toch?

French beterschap meis, veel vitamientjes eten he!

Miep, lastig is dat "laag"werken he?! maar wel fijn dat je kastjes nu gedaan zijn!

Augustus, oei twijfel toegeslagen over de naam? Zal ik je helpen kiezen? ;)

Johanna, vervelend dat die Gyn je zo behandeld, nergens voor nodig zeg! Zeker niets te vertellen thuis! Gelukkig heeft de Vk je n beetje gerust gesteld.

Amber, je knulletje nog steeds zo ziek, k hoop dat ie heel snel opknapt!

Olga, hier staat het bedje sinds gister op klossen, we dachten eerst dat het niet zou lukken maar vannacht hebben vriendje & ik ongelijk geslapen, mijn bed hoog en het zijne laag, verschrikkelijk! Vandaag heb ik er 2 bijgehaald (nu 8 totaal dus) en vanaaf slapen we weer op gelijke hoogte :) Echt raar trouwens hoor, zo ontzettend hoog slapen!

XX

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    kreeftje FOEI! Het geeft helemaal niets dat je niet reageert, gewoon af & toe iets van je laten horen is prima! Heb ff die foto's van je buik bekeken, wow! (en ik vind de mijne al mega)

Ayse ik ga duimen voor je dat het morgen n beetje gezakt is hoor, wat balen zeg..

XX

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ben er weer! Het was weer een lang middagje. Had weer wat eiwitten in mijn urine, dus er moest naast het hartfilmpje ook weer lab- en bloedonderzoek gedaan worden. Gelukkig was alles goed, dus ik zit weer lekker op mijn eigen bank! Hele opluchting, en ben gelukkig weer wat rustiger...

@Johanna: wat een hork zeg! Ik lag daarstraks in een ziekenhuisbedje en in het bed naast mij lag een vrouw die was doorgestuurd door haar vlos. Vraagt de man van die vrouw: wat zijn eigenlijk harde buiken precies? Zegt die gyn: nou ja, het woord zegt het al he? Dan wordt je buik hard! Dan denk ik ook echt :confused: :confused: :confused: En ook op zo'n toontje... Ik hoop in ieder geval dat jij vrijdag meer duidelijkheid krijgt. Succes!

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Vanmorgen moest ik om 7:30 in het ziekenhuis zijn voor die GTT test (zwangerschapsdiabetes)
    Onderweg naar het ziekenhuis bijna n aanrijding gehad, jeetje m'n hart zat in m'n keel, ik reed best door (niet veels te hard, maar niet slim van mijn kant) en ik had voorrang moeten krijgen van iemand uit n zijstraat maar hij gooide z'n jeep met n bloedvaart voor m'n polo'tje, heb m'n stuur in een ruk naar links getrokken, pjieeeew het scheelde echt n cm! :confused:

In het zkh in de wachtkamer zat ik naast stinkende mensen (frituurluchten om 7:30 :( ) kreeg toen al n beetje n raar gevoel in m'n buik. Toen n prikje gehad en toen moest ik n drankje drinken (glucose) blerghhh wat vies.

Vechtend tegen de misselijkheid terug gereden naar huis, in de file, lekker! Ik dacht: nee niet overgeven dan moet ik nog n keer dat drankje drinken :)

2 uur later terug naar het ziekenhuis voor tweede prikje., Uit het ziekenhuis meteen door naar de maatzorg om klossen bij te halen ,die waren er nog niet dus ff staan wachten, toen met de klossen tegen m'n auto aan gelopen terwijl ik m'n deur open wilde doen, krassen op m'n auto... :cry:

Allemaal geen vreslijke dingen maar het zat me n beetje tegen vanmorgen 8) .
    Ben voor het eerst even naar bed gegaan vanmiddag en heb n uurtje geslapen, lekker deed me goed!

Zo ff spaghetti maken, lekker makkelijk. Vriendje komt pas 21u thuis dus ik eet alvast even.

XX

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Misskeita, je bent weer lekker door "het molentje" gehaald dus, maar zoals je zelf al zei: gelukkig wel weer op je eigen bankje nu!

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Meiden ik zoek het topic van Caruli, kan het niet vinden (klinkt zo knullig) staat toch altijd bij de vruchtbaarheidsbehandelingen?
    Ik las n poosje geleden dat ze het weer gingen proberen (hoop zo dat het lukt voor hun!) en wilde even kijken hoe het er voor staat...

Deel Deze Pagina