Hé dat is toevallig! Ik krijg dinsdag 15 mei om 16.15 mijn 2e echo . Ik heb er nou al de kriebels van!
Wiets heel veel sterkte gewenst! Gerda ik deel je gevoel eigenlijk wel een beetje...ik heb ook vaak het gevoel dat dezelfde mensen reageren....en het gevoel af en toe 'onzichtbaar' te zijn...mischien zijn het de hormonsters ..kan heel goed maar goed dat je het ventileert. Overigens woon ik in Deventer dus de afstand tussen ons valt nog mee Vanmiddag eerste echo gehad. Alles verloopt naar wens en hartje klopt prima! ik was zo gelukkig toen ik daar lag dat ik dacht in huilen uit te barsten. In het verleden liet mijn lichaam me nog wel eens in de steek en ik was daar nu ook bang voor.. Het enige maartje is dat ik toch iets minder ver ben dan gedacht...8 wkn om precies te zijn. Het leuke is nu wel dat ik over drie weken een extra echo krijg!
Hoi Gerda, Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde. Beetje trekkerig/kramp gevoel in mijn buik. Vanochtend ook maar even de urine laten checken, maar alles was goed. Ik vind dat ook maar helemaal niets en word er nogal onzeker van. Ik had ook de afgelopen 2 a 3 dagen dat ik veel minder misselijk was. Dat is vandaag wel weer erger geworden, zodat ik me toch wel zwanger voel Ik reageer hier de laatste tijd ook niet meer zoveel. Kan me je gevoel wel voorstellen, maar ik denk zelf dat het komt dat de groep decembermamma's gewoon zo mega groot aan het worden is. En als je maar genoeg reacties neerzet, word je vanzelf herkend Maargoed, zo zit ik niet in elkaar. Maakt ook allemaal niet uit. Ik vind het in elk geval heerlijk om zo nu en dan bij te lezen. En als ik ergens mee zit, dan zoek ik even ergens, of open ik zelf een nieuwe topic. Dan krijg je reacties genoeg! Groetjes, Lola
oh wiets, wat ontzettend vervelend meid, ik weet hoe je je voelt..Heel veel sterkte voor jou en je man, probeer het een plaatsje te geven, en doe vooral rustig aan! Ik klets hier nog wel mee maar weet niet eens of ik nog wel welkom ben, want sta niet meer in de lijst..
@Gerda: ik probeer altijd alles te lezen en op de meeste dingen te reageren, maar heb ook het gevoel dat mijn berichtjes soms 'genegeerd' worden. Voor mij is het in ieder geval niet de bedoeling om niet op mensen te reageren. Ik heb op mijn werk de vrijheid om MSN aan te hebben en zie (door mijn abonnement op dit topic) meteen als er nieuwe reacties zijn, lees ze dan ook vaak. Soms weet ik echter niet zoveel te schrijven en hou ik me wat afzijdig.... Ik vind het in ieder geval leuk dat we zo'n grote groep hebben en dat iedereen haar verhalen kwijt kan. Er zullen altijd dames zijn die wat meer aan een topic 'trekken' dan een ander, laat je dat vooral niet tegenhouden! Dus gewoon blijven schrijven hoor! Zo en nu nog even op de rest van je berichtje . Vervelend dat je zo veel last heb van krampen. Op wat dagen met vlagen van misselijkheid (de hele dag door ale: ) na heb ik niet zoveel last van kwaaltjes, behalve dat het verschrikkelijk moe zijn. Ik heb volgende week de hele week vrij om eens wat in huis te kunnen doen en vooral om lekker bij te rusten. Gelukkig heb ik nu een goede echo gehad en kan ik ff kijken naar mijn kindje als ik me wat onzeker voel door het ontbreken van de kwaaltjes . Groetjes, Marjolein
ik ben ook langzaam aan het verdwijnen hoor, de groep is zoooo groot dat het allemaal niet meer bij te houden is.
Hoi meiden, Heb mijn eeste echo gehad en alles is goed \/ Heb het hartje zien kloppen, echt heel bijzonder is dat Ben op 26 december uitgerekend jawel 2de kerstdag moest even tot mij doordringen dat het 2de kersdag is De groep is zeker groot. Moet zeggen in het begin babbelde ik wel mee maar de laaste paar weken steeds minder. Maar dat komt gewoon omdat ik zo onzeker ben, ben pas 7 weken en nog wat dagen. Er kan nog van alles mis gaan. Een beetje zelf bescherming zeg maar. Ook mijn huisarts gaf het advies om er zo min mogelijk bezig mee te zijn op het internet. Moontje34---> je verdwijnt toch niet bij 30+? Ga zo de echo laten zien aan mijn schoonouders. KAn hem helaas niet op mijn pc zetten. Groetjessss Jetje
@gerda: ik probeer te reageren maar slaap me ook een ongeluk, dus soms mis ik ene verhaal...en daarbij komt dat ik niet overal verstand van heb. maar ik probeer wel actief mee te doen hoor dus lekker blijven schriven! @johana en jettje: gefeliciteerd met jullie echo! @lentefee: tuurlijk ben je nog welkom! @moon: ik hou het soms ook niet bij hoor... nou meiden, ik ga weer rieleksen. want ik ben dan gelukkig geen dag misselijk geweest: ik ben zooo moe!
ik ben mama van 3 zonen , de jongste bijna 1 jaar, dus als jullie vragen hebben, stel ze maar, heb inmiddels al heel wat meegemaakt en bijna alle kwaaltjes wel gehad
@de meiden die zich "eenzaam" voelen, start anders een nieuw topic, en stel van te voren het aantal leden vast, tien of twintig of zo.. Op het flairforum bijvoorbeeld gebeurt dat heel veel, maakt het ook overzichtelijk. Maar ja weet niet of dat hier gebruikelijk is.
hallo meiden dr word ook wat afgekletst hier he ik lees niet alles terug hoor maar doe me best hoop ook niet dat ik dan mensen over het hoofd zie..probeer echt alles te lezen..weet soms niet wat ik op van die up dates van mensen moet zeggen maar is toch leuk om te lezen..misschien komt t dan ongeintresseerd over maar dat is echt niet zo!blijf allemaal lekker schrijven en als t over t hoofd word gezien gewoon nog een keer hier gaat t trouwens matig vandaag helemaal leeggezogen in t ziekenhuis met een bloedonderzoek gingen wel 6buizen uit en ben al niet zo'n held daarin ben blij dat t achter de rug is en ben benieuwd naar de uitslag heb waarschijnlijk bloedarmoede..daarom voel ik me zoooo kl#te! afwachten dus. liefs lin
1-12 1. Linda76, 2. Jeannie, 3. suus2007, (28 jr), 2e kindje, vrij 27 apr echo 4. meisje26, 2-12 5. Boontje, (27jr), 1ste kindje, 6 juni 2de x VK 3-12 6. caruli, 24 jaar 2e kindje controle 7 mei om 14:55u zh 4-12 7. Lolaatje, (33 jr), 1ste kindje, 24 april echo, 2 mei VK 8. AnnieP, (32 jr), 1e kindje, 3 mei 1e echo 9. peetje22, (23), 1e kindje 10. elsa, 5-12 - 6-12 - 7-12 11. Claartje79, 8-12 12. Ayse, (31j), 1e kindje 9-12 13. Sofine79, (28jr), 1ste kindje, 22mei echo 14. heleentje80, (27j), 1ste kindje, 7mei echo 15. sam28, (28 ),1e echo op 8 mei om 20.15 tweede afspraak bij de vk is 15 mei 16. Essebes, 17. Loopy, 10-12 19. Kelly, 1ste kindje, 14 mei intake VK, echo gehad prima hartje. 20. Juffie, (23j), 1e kindje, 2 mei 1e echo gyneacoloog 10.40 uur! 21. Nollie, 11-12 22. Kreeftje72, 23. Babel, 12-12 24. Malaika, (31j), 1e kindje, 4 mei echo 13-12 25. Arka, (23), 1e kindje, 24 mei derde echo 26. bianca1979 (27), 1e kindje, 1 mei intake VK, 29 mei echo, 30 mei 2e afspraak VK (hartje) 14-12 27. Augustus, , 1e kindje, 9 mei echo, 4 juni VK 28. linny0903, 29. jettje, 30, 1ste kindje ,11 mei 1ste echo 30. puksem, 15-12 31. ikkie,(28jr), 1e kindje, 9 mei eerste afspraak VK 32. gerda79,(28jr) tweede echo 29 mei 33. Moetsyyy,(26jr) 1e kindje, tweede echo 17 mei 16-12 34. frederike80,, 27jr, 1e kindje 30 mei 2e echo 17-12 35. Hairdresser, 25 jr.1ste kindje, 4 mei intake VK 36. AdrianaB, 37. Azra, , (26jr), 1e kindje 18-12 38. Krullebol (31), 1e kindje, 8 mei echo 39. Olga (27), 1e kindje, 2e echo 6-6 40. Linmar, 1e kindje, 15 mei echo 41. Happygirl81, (25j), 1e kindje 19-12 42. bipat, 33 jr, 1e kindje 43. misskeita, 44. mayke1980, 20-12 45. sanneke, 26 jr, 1e kindje, 1 mei echo (album) 46. Missy78, 29 jr, 1e kindje, 7 juni echo 47. dianne, 48. fientje29, 3 mei echo 21-12 Johana79,(27) 1ste kindje 49. Memmie, 22-12 50. Brrr, (25j), 1e kindje 23-12 51. Lindy,(19j), 1e kindje, 23 mei 1e echo 52. Marit (28j), 1e kindje, 15 mei echo 24-12 53. moontje34, 32jr, 1ste kindje, 15 mei echo 25-12 54. Jose777 (39), 3e kindje (1ste vr mn vriend), 14 mei VK - 1 juni echo 26-12 55. Jeslin, (31j), 2de kindje 56. Lisette (31), 1e kindje, 21 mei echo 57. Mercedes, (28 ), 2e kindje 27-12 58. French, 28-12 59. Lizzie84, 22 jaar, 1ste kindje 23 mei 12.00 intake en 1ste echo. 60. Mammabeer 29-12 61. Moon85, (21) 1ste kindje (3de zwangerschap 3 engeltjes) 26 april echo 62. Tess2704 (36), 30-12 63. bloem 1972 31-12 64. Inge1975, (31j), 2e kindje, 21-5 vk 16.40uur 65. Kreeftje1984,(22jr) 1ste kindje, 29 mei 1ste echo. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute]+ haakjes weghalen aan begin van de tekst en het einde van de tekst. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. even mezelf verplaatst naar de 21ste aangezien de termijn echo iets anders aangaf dan mijn berekening
jee linny dat is wel een heleboel bloed...wel fijn dat je nu weet waardoor je je zo rot voelt....hopelijk voel je je snel beter...althans neem aan dat je iets van medicatie hebt gekregen?
Meiden nog even snel een laatste berichtje voor de komende weken. Ik vind het mega gezellig om met elkaar te kletsen over van alles en nog wat omtrent de zwangerschap, maar merk dat ik het ook lastig vind en niet goed onthou wie wat gezegd heeft enz... Bij het temp. topic was de groep een stuk kleiner en kreeg je dus het idee dat je elkaar een beetje leerde kennen. Ik blijf natuurlijk wel gewoon meekletsen en hoop dat we over een paar maanden elkaar een beetje 'kennen'. Ik ben gewend om regelmatig op iedereen persoonlijk te reageren, maar dat lukt me nu ook niet echt. Mede denk ik doordat ik en veel anderen van ons zich niet zo goed voelen en niet zo vaak aanwezig zijn. Maar goed, ik ga lekker voor drie weken op vakantie en kom daarna weer gezellig kletsen. Hopelijk heeft iedereen dan zo'n beetje de echo gehad en voelen we ons allemaal wat zekerder. Groetjes olga
helaas heb ik nog niets gekregen..moet wachten op de uitslag tot woensdag ongeveer..:s dus t is nog een een half weekje trillend op me benen staan..me bloeddruk was iets gestegen van 70/44 naar 80/50 maar nog steeds te laag ...vind het heerlijk om te lezen dat veel meiden er lekker van kunnen genieten heb ik met me vorige zwangerschap ook gehad ..maar nu zit t er ff nog niet in voor mij..meiden die zich beter voelen geniet ervan! o ja ik snap er niet zoveel van op t lijstje maar ik moet er nog bijzetten dat ik 26 ben 2e kindje heb al een dochter 7mei 1ste echo gehad en 11juni is de 2e. misschien ook leuk waar we wonen ofzo ik kom uit Hoorn Nh als enigste liefs lin
Linny, bij mij werden ook 5 buisjes bloed afgetapt, en die vrouw zat alles aan me uit te leggen. Ze rekende uit dat het maar iets van 75 cc was, dus is eigenlijk heel weinig. Het lijkt alleen zo veel he!