Meiden, Caruli verzoekt om hier niet haar nieuwe naam te noemen om herkenning voor bekende te voorkomen
heel herkenbaar...vooral mijn moeder raakt er nog wel eens enorm van balen...ze wil haar zo graag voelen maar helaas....moet er wel om lachen
WOW Even n middagje niet online en wat lees ik ineens voor berichten zeg Iloon, al 2 cm ontsluiting, spannend meis! Ayse, morgen ingeleid, toch snel ineens wijffie, heel veel succes! *kuskus* Ff n stukje (ong 15! pagina's) terug lezen... XX
Hoi allemaal leuk te lezen dat je het fijn vinden weer iets van me te horen . Ik heb inderdaad een lief mannetje , ik heb trouwens ook nog een lcd tv van hem gekregen die dag van hem ,,die is inmiddels aan de muur gemaakt in onze slaap kamer ,,omdat ik daar nu wel heel veel uurtjes doorbreng. En eerst hadden we nog een gewone. Ik heb trouwens ook cake gehad vandaag mijn moeder heeft er een voor me gebakken ik had er ineens zo zin ,, Vlindertje Als je zon bord ziet of iets anders ,,dan besef je eigenlijk pas dat het helemaal niet zo lang meer duurt en dat alles straks zal veranderen . Salapio Over dat opgezwollen ,,dat heb ik ook wel een beetje gehad de hele zwangerschap,maar nu is het gewoon heel erg ,het lijkt wel of er iets zit wat er uit wil,terwijl dat nog helemaal niet kan,en het is soms pijnlijk soort branderig gevoel ,daarom dacht ik ook eerst een blaas ontsteking maar dat is niet zo. Want dat is meerdere keren getest en het is al op de kweek gezet,dus ja wat kan het dan zijn. Dreams Had je mijn berichtjes helmaal niet gezien,,maar gelukkig je hebt me gevonden . Ja ik hoop ook dat het snel achter de rug is,de vlos vroeg ook aan mij kijkt u tegen de bevalling aan natuurlijk het zal een zere pijnlijke ervaring in mijn rug en nek. maar de bevalling zelf nee,,ik denk gewoon als het er uit is dan kan er aan mijn lichaam gewerkt worden 5 maanden nu al dat is al best lang wil gewoon weer mezelf worden ,,en ik kijk er natuurlijk na uit om onze kleine jongen te zien en ben benieuwd naar onze reactie raar he bipat ik ben morgen zeker online ben benieuwd hoe het zal verlopen. Iloon Ik ben erg benieuwd hoe het gaat misschien lezen we morgen wel dat zich er een nieuwe wereld burger bij is gekomen . Sam Fijn te horen dat alles goed was bij de vlos zo ,,het viel mee vandaag ,, en nog helemaal niets van miep en miep gelezen ,,die is er normaal meerdere keren per dag of heb ik dat ook al gemist,soms weet ik het niet meer. en ja zo te zien en te lezen en te horen bereiden onze lichaams zich al voor op de bevallingen ,,zal straks de een naar de ander worden ,,ben wel benieuwd naar de volgorde liefs gerda
hoi iedereen is al weer weg ,, ik heb ook nog even een nieuwe buikfoto geplaatst groetjes en alvast weltrusten allemaal gerda
ik heb ayse gezegd dat we allemaal voor haar duimen! gerda; lekkere buik zeg! mooi! iloon; je zal nog wel meer douches nemen denk ik succes! die kleine van ons is echt aan het indalen hoor...pff wat een druk onderin! maar is een goed teken! ook wat meer last van harde buiken! soms best een vervelend gevoel vind ik.
dat had ik dus vannacht ook pfffffffffff valt niet mee he bipat en het echte werk moet nog beginnen lief van je dat je ayse hebt gezegd dat we voor haar duimen
ja inderdaad vannacht had ik het ook zo erg..... zeker als je dan ook nog een volle blaas hebt... gewoon kramperig....ach het hoort er maar bij allemaal! ik zie het maar als een voorbereiding op het echte werk!
ik kom ook nog even gluren en kijken of er ondertussen nog nieuws is hihi ben ook nog even tot 9uur in ons huis geweest de 2 grootste muren in onze slaapkamer zijn ook al af geverfd morgen babykamertje erin en alles wassen en ga ik donderdag alles aankleden enzo Sanneke.. haha jou creatie: horrormonen vind ik ook wel een hele originele Lindy.. fijn dat het ook in jullie huisje opschiet en dat het geregeld is met de vk in Alkmaar Sam.. fijn dat alles in orde was bij de vk wow wat zijn jullie groot zeg hihi waterlelie.. ja hoor heel begrijpelijk dat je het ff niet kan bijbenen met lezen ik wil nooit iets missen haha Gerda.. nee hoor vind ik helemaal niet raar! ik vind het van de vk wel raar tuurlijk kijk je ernaar uit je hebt al die maanden zo frustrerend moeten leven vooral in het begin je kon bijna niks ik heb erg veel waardering voor je hoor dat je het toch maar zo hebt klaargespeeld is niet niks allemaal! Nu hoop ik dat je snel herstelt en dat de bevalling een beetje vlot voor je loopt dat je snel van jullie zoontje kan genieten dan zal je ook merken dat deze hoge prijs die je ervoor betaald hebt het wel waard is geweest nog effe een hele dikke knuffel en sterkte meid! Ayse en Iloon ik duim ook nog steeds voor jullie spannend spannend kan het niet vaak genoeg zeggen hihi
Zooooo...ben er ook weer... Ik kon vanmiddag niet meer op de site komen.. en voor de rest hebben we net een filmpje gekeken.. lekker zacht met me zere reet op de bank.. Effe reageren op bijna alles..
Zooooo...ben er ook weer... Ik kon vanmiddag niet meer op de site komen.. en voor de rest hebben we net een filmpje gekeken.. lekker zacht met me zere reet op de bank.. Effe reageren op bijna alles..
goedemorgen allemaal ik kon gisteravond het forum steeds niet op foutmelding of zoiets miep hopelijk geen last meer spannend dagje vandaag ! hopelijk twee beebjes straks hier een redelijke nacht gehad gelukkig. geen huilende kids en maar 3 keer eruit. alleen wel veel last van maagzuur, maar ach in ieder geval geslapen vandaag ga ik lekker mijn geboortezegels kopen, knijpertjes om straks de kaartjes op te hangen en nog en sint cadeau voor mijn dochter. vanmiddag ook nog naar de vk. dus lekker dagje vandaag.
Hier nog effe de reacties van gister.. de site gooide me er elke keer af... Nannaf lekker naar de kapper geweest? Dianne..3 uur per dag? Hoeveel in totaal? Is niet zoveel of wel? Ik heb het ook al eerder gehoord van de kinderwagen.. Ga dit zelf niet doen.. Loessie nog een mooi pakje gekocht!leuk! ILOON .Wat laat je me schrikken .Al ontsluiting! En ook nog gestript spannend! Ik ga duimen hoor! Olga..leuke dingen geshopt gister leuk! Gerda..fijn dat je er weer even bent meid! Hier ook zon pandora armband..ik heb wel een leuke site voor je.. Kun je lekker neuzen en er zit ook een forum bij http://www.pandoras.web-log.nl/ Wat lief van je mannetje!al die gedichtjes! En wat naar dat je zon last hebt van onderen..ik ken het niet.. Maar hopelijk begint het gewoon ook lekker snel bij jou..dat het kleintje maar snel mag komen!Hele dikke knuffel hoor! En wat een mooie buik! Vlindertje..leuk je bord al opgehaald! Salapio..je chocotaart al geproefd? Lisette..rustig aandoen hoor! Bipat..bedankt voor je update van ayse Maar wat spannend zeg ..vandaag al ingeleid ik ga zeker duimen voor haar! En doe haar een dikke knuffel als je haar smst! Sanneke hoe was je onderzoek? Lindy..fijn dat de kraamzorg niet moeilijk deed! Sam fijn dat alles goed was bij de vlos! En beterschap met je mannetje! Waterlelie oh wat heerlijk meid verlof! Enne je moet vandaag naar de dokter hè voor BLOEDprikken! Amber ik had het ook gister wou ik reageren..kon niet meer.. De site ging er elke keer af Gelukkig heb je redelijk geslapen! En vandaag even de zegels halen!moet ik ook nog doen!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13 oktober - ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - naam : Britt Dorien Noelle 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 17 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 21 November: Kreeftje 15.00u zieknhuis gyn 21 november: Waterlelie bloedprikken hb! 21 november: amber1978 VK 16.00 22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof 23 november: Amber jarig 29 jaar ! 23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00 23 november: Claartje controle gyn 10.40 23 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 10.30u 23 november: Nannaf controle gyn 10.15 24 november: Johana79 jarig! 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Nannaf VK 14.00 27 november: Lisette controle vk 15.45 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste werkdag 04 december: Salapio VK 8.45 10 december: Miep en Miep vk 17.30 29 december: Lisette jarig (32 jaar) even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag