AGENDA: 21 November: Kreeftje 15.00u zieknhuis gyn 21 november: Waterlelie bloedprikken hb! 21 november: amber1978 VK 16.00 Succes allemaal! Enne Ayse en Iloon..de duimpjes draaien volop!
Zo...nu eerst Goedemorgen.. ... wat een gedoe...dat de site er gister elke keer uit lag... maar gelukkig we zijn er weer! Ik ga zometeen even met mams plantjes halen voor in haar potten binnen.. ze wil graag nieuwe plantjes..dus ik ga effe mee.. Vind het al heel spannend vandaag..Iloon met ontsluiting! Ayse die wordt ingeleid..spannend! ik kom wel weer tussendoor binnenwippen...
goedemorgen! blij dat de site weer in de lucht is! stel je voor dat er van alles gebeurd vandaag en wij het elkaar niet kunnen vertellen vannacht wel ok geslapen, wel weer wat druk onderin maar dat zal er wel bij horen! hoop dat dat betekent dat het maagzuur ook minder word! krijg vandaag visite van mijn kleine nichtje, nou ja klein ze is al 7! leuk hoor! komen even buik en kamertje kijken! en vandaag alweer 36 weken! ik vind de weken zo snel gaan nu! kreeftje,waterlelie en amber succes vandaag! en natuurlijk iloon en ayse.......super veel succes vandaag....duimpjes draaien hier ook overuren!
Good morning, Spannend zeg, ik lees dat Ayse vandaag ingeleid wordt. Dreams, je schiet al op met je nieuwe huis. Knap hoor zo vlak voor je bevalling. Kreeftje en amber succes bij de VK/GYn enne waterlelie ben je keurig bloed gaan prikken? Miep, veel plezier met je mams. Zo weer een hele dag voor de boeg. Ik begin me nu toch wel te vervelen hoor. Jullie niet? Mijn zusje droomd telkens dat ik a.s. zondag ga bevallen. Ik ben benieuwd.... Fijne dag allemaal.
Zow, goedemorgen..... Mijn eerste verlofdag gaat leuk beginnen vandaag... Slik.... Bloedprikken... ale: Bedankt dat jullie me eraan herinneren... Ik zit hier al met mijn dikke enkeltjes te bibberen... Ga over 10 minuten weg hoor...
Goedemorgen! Ik wou gister al reageren maar forum deed raar bij mij. Vluchttas; hier al een tijdje ingepakt. Ik zie dat jullie best veel erin hebben. Ik heb eigenlijk niet zoveel erin gedaan want ik wil gewoon thuis bevallen dus ga alleen van de noodzakelijke dingen uit. Dianne; Ik neem ook 3uur kraamzorg, mijn mammie neemt het ook over. Alleen bij mij zeiden ze dat ze gewoon die uren waar ik recht op heb laten staan want stel dat me moeder griep heeft en niet kan komen (haha typisch maar oke) dus we bespreken dat na de bevalling. Iloon; wow! 2 cm ontsluiting! SPANNENNNDD. :-D jemig wat gaat het toch snel nu he! Gerda; hier ook wat opgezet van onderen *klinkt stom* geen idee hoe dat komt. Mooie buikfoto! Ookal een lekkere toeter
succes waterlelie, en na het bloedprikken lekker genieten van je eerste verlof dag. Ohh wat betreft de vluchttas, je moet ook je kraamdossier meenemen zei mijn VK. Het het mapje van de VK natuurlijk. Enne zoiets als kraamverband, moet dat mee?
Morning Girls! Nou inderdaad meides, wat lastig gister met die site, gelukkig nu opgelost. Hoop ik Okee, Iloon wel meteen wat van je laten horen he meis En ik ben ook reuze nieuwsgierig naar Ayse, is er bekend hoe laat ze ingeleid wordt? Augustus, ben jij de volgende zondag? Ik ben eerst hoor Gister dus niet zo goed bij kunnen lezen ivm de site, maar hebben we Claartje de laatste tijd wel gehoord? Bipat, heerlijk dat indalen vd beeb, bij mij is het maagzuur al STUKKEN minder hoor En 36weken, yahoo! Volgende week mag je al gewoon thuis bevallen! Miep & Miep, ow leuk plantjesshoppen, in zo'n groot warenhuis waar ze ook al kerstspulletjes hebben of niet? Ik heb gister wat grote glitter kerstballen gekocht zwart & felroze, die hangen we straks iig n beetje her & der. dreams, ik vind dat je nog wel n beetje teveel doet hoor! Gerda, super mooi buikje meid! XX
Ohja dat is een goeie augustus! Hmm maandverband, je kan het voor de zekerheid een paar in de tas doen. Tip; ik kreeg als tip van de kraamzorg dat ik iets van lippenbalsem mee moest nemen/in de buurt heb.Je kan last krijgen van droge lippen onder de bevalling (van het puffen ofzo?) haha.
Essebes...dat wordt nummertjes trekken hier. Maar oke jij eerst dan haha. Maar ze heeft het dus over 25-11 as zondag..Dus jij ff voor die tijd dan he Alieke, ja lippenbalsem zit al in mijn tas (y)
Waterlelie lekker verlof zeg! Suc6 met prikken, zo gebeurd meis! Alieke, goeie reminder, vandaag ga ik ook even m'n tasje inpakken! had het al ergens als tip gelezen de lippenbalsem ook stond er bij dat n pakje druivensuiker goed van pas kan komen. XX
Goedzo! Ja we gaan gewoon effe de volgorde er in houden hoor, dat Ayse in een keer voor gaat piepen betekend natuurlijk niet dat we dat allemaal mogen doen!
Ohja dat is ook handig Essebes! :-D Hier zijn trouwens de krampen aardig toegeslagen. Vanacht erge ongesteldheids pijn gehad en ik voelde letterlijk me buik samentrekken. De kleine was ook vrij druk. Maar verder gelukkig goed geslapen :-D
Gister nog naar de VK geweest, alles was goed. Kleine is nog niet volledig ingedaald grrrrr... Dus mochten de vliezen breken dan moet ik gaan liggen ipv lopen, ivm de navelstreng die langs het hoofdje kan glijden. Verder blijf ik op 20 kilo hangen, *blij mee* vind het meer dan genoeg! Ik sprak gister iemand die 8 weken geleden bevallen is, 3 dagen na de geboorte was ze al 10 kilo kwijt, nu moet er nog 3 kilo af dan zit ze weer op haar gewicht, DAT WIL IK OOK! Ik ga straks naar de kapper, was vorige week al geweest voor m'n uitgroei maar ze hadden het niet lang genoeg laten zitten. Beetje jammer nu mag ik met m'n vervelende stuitje weer bijna 2uur in die stoel gaan zitten. Maar goed wil er natuurlijk wel n beeeeeeetje uitzien in m'n kraambed 8) XX
essebes; ayse heeft alleen laten weten dat ze vandaag ingeleid word... geen tijd vermeld....ik twijfel of ik haar nog zal sms-en of dat ik zal afwachten op haar bericht... misschien ff succes wensen van ons allen en dan vragen of ze weet hoe laat? is dat een idee? de vluchttas.... ja inderdaad labello en druivensuiker, zitten er bij mij al in. spullen voor de beeb en mijzelf ook. Ik heb een lijstje van het ziekenhuis en daar staat het niet op vermeld.
Meiden, ik ga naar de kapper! Mezelf nog een beetje mooi maken voordat ik het kraambed in ga Heel veel succes/plezier vandaag! Ik lees vanavond alles weer bij. xx
Bipat gezellig je nichtje op visite..leuk! En gefeliciteerd met je 36 weken! Augustus..hier geen last van verveling hoor.. Ga gewoon tussendoor lekker even liggen Kraamverband hoef je denk ik niet mee te nemen hoor.. Dat zullen ze toch wel in het ziekenhuis hebben? Waterlelie..kom op meid..even prikken..en dan kun je van je verlof gaan genieten! Dan heb je het ook meteen maar gehad! Succes hoor! Essebes..nee helaas niet naar zon groot tuincentrum.. Want dat lijkt me wel effe leuk ..lekker kerstspullen snuffelen.. Klinken erg gaaf je ballen! Ik heb eigenlijk altijd een fuchsiaroze kerstboom..tja de kerstboom is groen .. Maar de ballen zijn fuchsia Fijn dat alles goed was bij de vlos.. Ik hoop ook hier hoor dat de kilos er weer snel af zijn Wat vervelend dat je weer terug moet naar de kapper..lekker snugger dat ze het niet lang genoeg hebben laten zitten Voorkruipen..tja ik ben het wel van plan maar of het ook gebeurt.. Ik heb nog geen krampje gehad dus ik zal wel als enige straks overlopen..
miep.... zegt niks joh die krampjes... mijn vriendin die laatst bevallen is had echt nergens last van. geen krampjes , geen indalingspijntjes echt helemaal niets! en ze is bijna op uitgerekende datum bevallen. zomaar ineens! hihi dus wie weet hoe het bij jou nog gaat! alieke ; plezier bij de kapper!