Hihi... Eventjes tussendoor... Ik heb zojuist een roldeurtje van een Ikea-kantoorkastje gesloopt. Hij deed niet helemaal wat ik wilde en toen werd ik een beetje ongeduldig. Tsja, en twee tegen een overleeft hij niet! En ik kijk ook zo uit naar de bevalling. Wij zijn zo benieuwd! Maar het is ook nog zo onwerkelijk. Straks is het zover en dan ben je ineens met zijn drieen. Spannend hoor!
Hmmm volgens mijn vk wordt er tegenwoordig niet meer gestript (nou ja, bijna niet meer dus) omdat het 9 vd 10 keer toch geen effect heeft! Dus ik ben benieuwd hoe onze Iloon het er vanaf gaat brengen. Wisten jullie trouwens dat 45% van de thuisbevallingen van een eerste kind alsnog in het ziekenhuis eindigt? Hmmm ben wel lekker positief vandaag he... sorry ik hou al op. Begin ook steeds nerveuzer te worden bij de gedachtes aan bevallen, ineens een baby hebben etc. Goed nieuws dan: mijn meisje weegt al 2,8 kilo bleek bij de echo en het kamertje is klaar. Zo!
Claartje: wat vervelend dat je je kleintje niet voelt meid. Kan me voorstellen dat de Zh bezoekjes wat energie vreten van je. s6 vanmiddag! ik ben gestript door de gyn omdat ik al 2 cm ontsluiting heb...vandaar dus ook mijn pijnlijke harde buiken en last van mijn rug Het strippen heeft wel wat meer voorweeen veroorzaakt en ook wat heftiger, maar is nog niet echt doorgezet. Dus hier nu gewoon afwachten wanneer het echt doorzet. Al denk ik zelf dat het niet echt lang meer duurt!
Pfff wat spannend allemaal hier!... Ik mag vanmiddag weer voor controle en dan zullen we zien of beide kindjes nog naar beneden liggen met de koppies, 1 ligt al vast dus die blijft wel liggen maar goed er kan maar 1 tegelijk uit natuurlijk wat betreft de bevalling heb er wel zin in maar zie er ook wel wat tegen op hoor, ik moet gewoon 2x bevallen hahahaha apart idee strax zijn we ineens een gezinnetje lekker met zijn 4en
Ja echt wel... Denk ook wel over de bevalling na hoor weet niet wat ik me er bij voorstelen moet ja PIJN! hahaha.... En hoe het allemaal zal gaan ben gewoon ookwel heel benieuwd. Weet in ieder geval dat ik vanwege de streptokokken aan het infuus met AB moet maar goed dat is alleen maar beter.
Helemaal voorbereiden op de bevalling kun je je toch niet, maar goed dat je wel al weet wat je ongeveer te wachten staat
ik bedoelde eigenlijk dat het zomaar ineens kan beginnen. je hoeft helemaal geen voortekenen te hebben. bij thomas was ik een uur van te voren nog lekker aan het winkelen. ( maar heb wel snelle bevallingen gehad tot nu toe)
jee Claartje.. Dat is niet fijn dat je de kleine niet zelf voelt. Wel goed dat je onder controle staat ook al vraagt dat veel energie. In ieder geval sterkte vanmiddag en rust tussendoor goed uit! Kreeftje, jij ook succes vanmiddag...!
Thanxx waterlelie! Tja elke bevalling is natuurlijk anders...ben daarom erg benieuwd wat de ervaringen zullen zijn.
meiden nog niks gehoord hoor van ayse! ik heb toch een donkerbruin vermoeden dat er dan wat gaande is! normaal reageert ze eigenlijk heel snel op sms....duzzzzzzz voor degene die het nog niet wisten ze word ingeleid vanwege hoge bloeddruk en eiwitten in urine. iloon, ga ff flink traplopen ofzo of ananas eten of bitter lemon drinken hahahahahaha hoezo ongeduldig? kreeftje; succes! claartje;balen dat je niets voelt lijkt me onwijs eng! gelukkig houden ze je goed onder controle, ben benieuwd hoe dat verder gaat!
Heb Serena net opgegeven voor d'r verjaardag bij zappelin, mss word ze dan op 5 december gefeliciteerd op tv Ze staat dan in ieder geval op de site
De spanning stijgt hier! Mijn duimen draaien.. voor iedereen die voor controle moet vandaag...succes! Maartjeh gefeliciteerd met de 36wkn. nelly sterkte gewenst.... en euhm pfff.....mijn hoofd is echt een vergiet...sorry Vanochtend al bij de gynacoloog geweest....had al twee dagen last van hoofdpijn en in combi met hoge bloeddruk moest ik toch even langskomen. Ik had deze keer echt een fantastishe gyn die echt super lief al mijn zorgen weg kon nemen...dus ik ben helemaal opgelucht. Overigens is mijn onderdruk weer iets gezakt en de eiwitten in de urine zijn redelijk nihil. Meisje doet het goed en ligt al helemaal ingedaald...ze is klaar voor de strijdt!
dames, misschien ben ik wat voorbaarig met mijn vraag. maar hoe zit het met weer aan de pil gaan als je bevallen bent? wanneer moet je die dan weer gaan slikken?