December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hoi hoi allemaal
    maandag zijn we bij de gyn geweest.dit keer weer een andere heb al een stuk of 30 verschillende gyn gehad maar deze kwam dus met de conclusie dat ik helemaal geen vruchtwater velies. ze hadden de echo gemaakt en daar was op te zien dat ik ruim 90% vruchtwater had en met gebroken vliezen kan dat dus niet zei die. dus met andere woorden ik heb voor niks zo lang in het ziekenhuis gelegen. ik zou ja eerst worden ingeleid maar nu moet ik dus misschien lopen tot 40 weken of langer (ligt eraan waneer de baby eruit wil :D :) ). Wij zijn er zelf heel erg boos over en gaan dus proberen of we alle reiskosten en parkeerkosten kunnen terug krijgen omdat het voor niks is geweest en daarbij wat we allemaal naar onze kop kregen gegooid: dat de kleine het miscchien niet zou halen en alle andere emotionele gebeuren gaan we ook een klacht indienen bij het ziekenhuis want het is echt geen pretje om zo lang voor niks in het ziekenhuis te liggen en dan ook nog eens die onzekerheid of het wel goed met de kleine gaat.

Over 2 weken moeten we terug voor controle. En dan heb ik weer een andere gyn ben benieuwd wat die nu weer zegt.
    Zelf vind ik het een heel raar verhaal. hoe kunnen ze zich zo vergissen. ik doe voor de zekerheid toch maar rustig aan voor het geval dat ze het mis hebben en weer een fout hebben gemaakt.

Ik ben al een tijdje niet hier geweest is er trouwens nog iemand bevallen of gaat er iemand binnekort bevallen?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Mamabeer, wat een heftig nieuws zeg! Snap wel dat jullie daar niet zo blij mee zijn ... ik heb zelf altijd zoiets van mensen kunnen foutjes maken, maar hier zijn wel veel mensen bij betrokken (tunnelvisie?) ... Ik zou nu direct om een second opinion vragen, desnoods bij een ander ziekenhuis (zit er geen academisch ziekenhuis in Maastricht, of was het juist daar?)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bevallen, waarschijnlijk wordt Ayse nu ingeleid en Iloon heeft al 2 cm ontsluiting, is gestript, maar het blijft bij wat gerommel (tot nu toe dan) ...

Claartje staat in de planning voor een keizersnede op 28 nov, maar omdat ze het kindje nu minder voelt (gaat wel goed trouwens), wordt de keizersnede misschien vervroegd ...

Dat was het geloof ik wel :D

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Argh! Ik hou het niet meer! Ik moet een stukje chocotaart eten!

:oops:

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ZO....ben weer bijgelezen.. :)

Bipat…nou ik ga het maar hopen hoor!

Essebes..ook fuchsia ballen! Gaaf!
    Lekker knal hè..en ook nog een muur..das helemaal gaaf!
    Ik heb wel een roze muur maar dan iets zachter roze..
    En nog effe geshopt…lekker toch!
    Ik heb zoiets van..als ik niet genoeg heb..stuur ik me moeder wel op pad.. :)

Olga..en lekker geslapen zo hoog? :confused:

Augustus..dat weet ik ook niet van die voetenzak met verkleiner.. :rolleyes:

Iloon..heb je al ananas gegeten? En tonic gedronken?
    Dat moet helpen hoor..

Kreeftje..vervelend dat je niet meer zo lekker kan liggen..als je maar wel je rust krijgt!

Waterlelie..lekker even geshopt..leuk!
    En het bloed prikken zit er weer op!gelukkig maar!

Dianne..hier is de tas ook nog niet klaar hoor..

De pil..hier ga ik er ook niet meer aan...ook maar rubbertjes denk ik.. :)

Misskeita..al vroeg erbij vanmorgen!
    en ook een voorlichtingsavond gehad!

Maartjeh..gefeliciteerd met je 36 weken!

Happygirl lekker aan de poets!

Nelly..sterkte met je oom en neefje hoor!

Claartje…och wat spannend..en wat vervelend dat je het zelf nu zo weinig voelt..
    Maar dan misschien nog eerder bevallen…spannend..
    Rustig aandoen hoor! ;)

Johanna..fijn dat alles goed was bij de gyn!

Salapio….bijna alle chocotaart weggegeven..das zonde!
    Enne de rest moet je zelf wel opeten hoor! :)

Mamabeer..wat raar zeg…daar vergissen ze zich toch niet zomaar in…
    Ik zou er ook zeker op in gaan als het zo blijkt te zijn..maar doe je wel rustig aan!

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    het was juist in maastricht.Ik was eerst in heerlen met 28 weken en toen hadden ze dus met 2 verschillende gyn gekeken en toen was het dus vruchtwater. En ik geloofde het toen ook niet maar toen kreeg ik gezegd dat die test niet kon liegen en altijd goed was en in maastricht dus ook. Het enigste waar ik echt boos om ben is dat ik zo lang in het ziekenhuis heb gelegen en me echt om het zo te zeggen kut heb gevoeld daar en heel eenzaam. :cry: maar we kunnen er toch weinig aan doen we zijn natuurlijk aan 1 kant wel blij dat dus toch alles goed is met de beeb maar heb ook veel dingen van me zoon moeten missen die thuis was. Maarja wat wil je er aan doen :x we kunnen het niet meer terug draaien. Second opinion denk niet dat het iets uitmaakt omdat ik al zoveel verschillende gyn heb gehad en in 2 ziekenhuizen ben geweest.

Maar gelukkig is alles goed met ukkie :D dat is het voornaamste

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    snoep ze salapio

ik ga me inhouden vandaag pak direct wel een stukje ontbijtkoek

Wat een rot situatie zeg mammabeer. Ik zou idd ook voor de second opinion gaan

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ohja..jullie hadden het over de lijst ...geboren toe te voegen..
    zullen we dat eronder zetten..boven de agenda en buddylijst?
    en dan uit de bevallingslijst halen?

Ik zal effe wat proberen.. :rolleyes:

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Miep: vind dat maar bakerpraatjes over tonic en annanashart, dus we zien wel hoelang het nog gaat duren :)

Mamabeer: je vertelde het al via msn van de week meid....ben echt eens benieuwd wat ze ervan gaan zeggen. Lijkt me toch dat het niet zomaar kan!

Heb net de bekleding van de kinderwagen terug eropgezet, mijn schoonmoeder had die gewassen, dus die staat nu ook alweer gereed :)
    en heb mijn reep chocolade alweer op :oops:
    Had ik echt zin in :p

10. Wat vervelend mamabeer dat nu blijkt dat je al die tijd voor niks in het ziekenhuis hebt gelegen.
    Ik hoop dat het gaat lukken om reiskosten en zo terug te krijgen.
    Vind het toch wel een grove fout.
    Gelukkig zit je beebje nog lekker in je buik en gaat alles goed.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, foei geen huishouden gedaan? Wat heb je dan de hele ochtend gedaan? Nee meid, dat is heerlijk toch. Ik doe nu ook de ene dag niets eraan en de andere dag weer wel. En waarom nog nakijkwerk, je hebt verlof!

Mamabeer, dat is wel een heel rare omslag ineens. Natuurlijk heerlijk als blijkt dat je echt geen vruchtwater verliest, maar toch wel heel apart dat 1 gyn er nu opeens achter komt. En dan inderdaad al die spanning en ongerustheid bij jullie. Krijg je nog wel een gesprek hierover? Ook met de andere gyns die je begeleid hebben?

Iloon heeft 2 cm ontsluiting en Ayse wordt vandaag ingeleid i.v.m. hoge bloeddruk en eiwit in urine.

Olga

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Probeer maar eens wat Miep !

13. ik lees bekleding kinderwagen.....helemaal niet aangedacht om die te wassen.

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ben eens benieuwd of Ayse ondertussen haar beeb al heeft, meestal leiden ze s'morgens vroeg al in :)

15. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik gebruik de kinderwagen die we bij Serena gekregen hadden weer en ja na bijna 3 jaar mag die weleens gewassen worden he :)

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik zal eens een foto zoeken van mijn kinderwagen :)

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ga het bij de volgende controle erover hebben. ik zelf vind het ook raar normaal mogen ze daar ook geen fouten over maken. en het is echt irritant dat ik steeds een andere gyn krijg :confused: ik ben echt blij als ik bevallen ben dan weet ik tenminste dat alles goed gaat met de beeb maar stel die ene heeft het ook mis en het is dan weer wel vruchtwater wat dan?

volgens mij had ik beter de opleiding gynocologie kunnen doen dan snapte ik het tenminste hoe het nu kan :evil:

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

Geboren:
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - Tygo james*
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - Bas*
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - Jayda
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 - zh bevalling - borstvoeding - jongen - Patrick
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 - zh bevalling ivm diabetes - borstvoeding - meisje - Britt Dorien Noelle

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ?
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

21 November: Kreeftje 15.00u zieknhuis gyn
    21 november: Waterlelie bloedprikken hb!
    21 november: amber1978 VK 16.00
    21 november: CTG scan + echo + voortgang bespreken ivm minder leven voelen.
    22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof :)
    23 november: Amber jarig 29 jaar !
    23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00
    23 november: Claartje controle gyn 10.40
    23 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 10.30u
    23 november: Nannaf controle gyn 10.15
    24 november: Johana79 jarig!
    25 november:maartjeh half 11 ctg en bloeddruk controle ZH
    26 november: Dreams vk 12:10
    26 november: Miep en Miep vk 20.10
    26 november: Alieke vk 15.40
    26 november: Olga VK 18.10
    27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur
    27 november: Sanneke VK 14.50
    27 november: Nannaf VK 14.00
    27 november: Lisette controle vk 15.45
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar
    28 november: Claartje keizersnede!
    28 november: Amber1978 VK 16.00
    29 november: Essebes 9:30 VK
    29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn
    30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg
    3 december: Inge1975 laatste werkdag
    04 december: Salapio VK 8.45
    10 december: Miep en Miep vk 17.30
    23 december: Olga jarig! 28 jaar!
    29 december: Lisette jarig (32 jaar)

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    mamabeer...wat een vervelende situatie zeg... :cry:

iloon...de bekleding van de wandelwagen er weer op gedaan? heb ik ook net gedaan...en die van de maxi cosi...had ik effe lekker gewassen!
    en een reep chocolade...lekker... :eek:

salapio...geniet maar van dat lekkere stuk chocoladetaart! ;)

amber...knap hoor....een plakje ontbijtkoek, terwijl de lekker dingen je hier om de oren vliegen... ;)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Iloon..ik geloof daar ook niet zo in hoor..maar ze zeggen het altijd hè.. :)
    en je bent alweer druk geweest!

loessie..ook al druk geweest..alles weer schoon!

Dames..is de lijst zo goed? of moet het anders?

Deel Deze Pagina