Vlindertje, ja nu zijn ze goed te zien. Erg leuk! Miep, ik heb 6 pockets van Jonathan Kellerman erop staan voor 14 euro. En 2 wat meer spirituele romans voor 8 euro. Als het een beetje werkt ga ik er nog wat romans en thrillers op zetten. Heb namelijk zoveel boeken dat mijn kast uitpuilt. Ik kan ze slecht weg doen, maar dit zijn boeken die ik 2e hands gekregen heb of waarvan de schrijvers /verhalen me toch minder aanspreken. Van goede schrijvers wil ik gelijk ook de hele serie hebben en die gaan echt niet weg hoor! Interesse?
kreeftje, jaa jullie zijn straks met zn 4tjes wel spannend hoor zou dan nog meer aan de bevalling dneken wil wel alles weten hoe het gegaan is hihi, wel best vermoeiend na de 1 moet de ander nog eruit vlindertje, hihi ja klaag maar lekker dat heb ik ook liever mja helaas hebben we het niet voor het kiezen anticonceptie, denk dat het bij mij het spiraaltje wordt. Die condooms vertrouw ik eigenlijk niet zo mamabeer, bah wat rot voor jullie zeg kan me voorstellen dat je er boos om bent hier zijn toch idd meer mensen bij betrokken lijkt me, vreselijk om voor niks te denken dat je kindje het misschien niet haalt! Gelukkig gaat wel alles goed met de kleine Elise, fijn dat alles goed was bij de VK, en beebje al helemaal ingedaald. Hoop dat het niet meer zo lang duurt voor je
Pareltje, volgens mij ben je enorm verwend op de babyshower! Klinkt in ieder geval heel leuk. Ik ga nu echt even boodschappen doen...moet toch ook iets eten vanavond! Olga
owow....volgens mij is er echt iets met mijn was machine.... en centrifugeren maakte net zo'n kabaal, alsof ik met huis en al op zou stijgen.... ik kijken in de badkamer... ja hoor...de wasmachine aan de wandel....heb hem snel uitgedrukt.... wacht wel met weer aanzetten tot mijn mannetje terug is.... wat een rotding zeg....hij is nog geen 3 jaar oud...ppfff
Ik ben weer terug van mijn werk.. Ik had vandaag een uur groepsbespreking. had er al helemaal geen zin in. Mijn vervangster zat er als een zoutzak bij en zuchtte elke keer als we een moeilijke situatie bespraken. Denkbeeldig heb ik haar wel een paar keer een schop onder haar kont gegeven. Ik ergerde me er dood aan. Ik heb geen makkelijke klas omdat er veel kinderen in zitten die begeleiding nodig hebben, maar je kan er ook zo positief mogelijk tegenover staan en het gewoon gaan proberen..... Ik ben nu echt opgefokt en boos... Ik ben verdorie met verlof en kom er speciaal voor terug om haar te helpen, krijg ik zo'n figuur voor me... Bah.
Ja die heb ik ook gehad ...echt geen klagen over (was voor mij ook de enige aniconseptie die mogelijk was, behalve rubbers, ivm medicijngebruik) Maar wij willen wel nog voor een tweede gaan en nog binnen de 5 jaar dus om dan mirena te laten plaatsen is ook alweer zowat. Dus hoe nou verder na de bavalling ? geen id daar moet ik het tegen die tijd maar eens met de HA over hebben.
Hey dames miss een stomme vraag (het kan zijn dat ik eroverheen heb gekeken) Maar heeft er iemand nog eens iets gehoord over mamabeer? die lag toch ook in het ziekenhuis ivm vruchtwater verlies?
waterlelie....vervelend zeg...zulke mensen die dan zo ongeinteresserd doen... ik snap heel goed dat je opgefokt bent hoor!
waterlelie, oei kan me voorstellen dat je er helemaal boos om bent. Je komt extra helpen.. bahbah dat sommige mensen dan zo'n beroep kiezen snap jeniks van loessie, ohneee! wat vervelend, maar goed dat je bent gaan kijken!
maar die wasmachine staat al jaren zo.... kan het dan dat ie ineens niet meer waterpas staat? ja...ik weet het niet...
Dank je wel Amber! we schelen maar een dag! Olga, Ik voelde me iets beter, maar heb nu toch wel last van die beeb die zo diep ligt. Maar ja, ik blijf lachen. Loessie, Steken in de vagina is volgens mij vk een teken van indalen, het voelt soms echt als messteken bij mij, erg naar! Miep, ik denk niet dat ik de 40 weken ga halen wat betreft de bevalling! Goed om er weer te zijn! Pareltje, wat gaaf een baby shower! Dreams, wat betreft condooms niet vertrouwen, je hebt gelijk, want daardoor ben ik nu zwanger! Loesie, ik het toevallig een idesi`t, want die had ik ook en we hebben nu een nieuwe besteld, zo een takke ding! Okee ik ga even de was ophangen en een nieuwe load doen! Kus kus
Bevallingslijst 01-12-07 Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 17 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - Jayda 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 - zh bevalling - borstvoeding - Patrick 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 - zh bevalling - borstvoeding - Britt Dorien Noelle BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 21 November: Kreeftje 15.00u zieknhuis gyn 21 november: Waterlelie bloedprikken hb! 21 november: amber1978 VK 16.00 21 november: CTG scan + echo + voortgang bespreken ivm minder leven voelen. 22 november: Kreeftje Ziektewet wordt nu zwangerschapsverlof 23 november: Amber jarig 29 jaar ! 23 november: Jufffie gesprek met neonatoloog/kinderarts 14.00 23 november: Claartje controle gyn 10.40 23 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 10.30u 23 november: Nannaf controle gyn 10.15 24 november: Johana79 jarig! 25 november:maartjeh half 11 ctg en bloeddruk controle ZH 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Nannaf VK 14.00 27 november: Lisette controle vk 15.45 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste werkdag 04 december: Salapio VK 8.45 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 18 december: Salapio VK 9u 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 29 december: Lisette jarig (32 jaar) even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
MIEP, ben zo vrij geweest de bevallingslijst ook nog te nummeren ... En nu staan hopelijk alle verlosafspraakjes op de lijst (we hebben alle afspraken maar alvast vastgelegd, anders zo weinig keuze) ...
Waterlelie wat balen zeg zo'n invaller. Gadver Maar probeer je niet al te druk te maken. Ik weet het klinkt makkelijker uit mijn mond. Maar je verlof is er ook om uit te rsuten meis. Loessie met die wasmachine daar zit een of andere band in om de trommel op zijn plek te houden. Kan het dat niet zijn ?/ Hebben wij wel eens gehad.