Welkom Bipat en peetje22 en ikkie gefeliciteerd meiden al wat klachtjes? hier gaat het zijn gangetje gisteren was ik in de middag kotsmisselijk heb steeds een beetje gegeten maar het kwam gewoon weer terug en savonds is mijn maag tot rust en dan krijg ik honger maar goed nog 6 dagen te gaan voor de echo ik ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn en of alles goed zit en dus de medicijnen hun werk doen laten wet het hopen he kelly: hopelijk zit je beebje goed in je buik meid
wiets: zo denk ik er ook over ! het is een geschenk van paps! caruli: duimen dat alles ok is met de echo! en wie weet zijn het er wel twee hihi enne..klachtjes? ja zo af en toe wat misselijk, maar trekt weg als ik wat eet, soms een soort steekjes/krampjes links en rechts onder in buik...het zal er wel bij horen... en dan die (.)(.)-en gevoelig! af en toe wat lage rugpijn. maar het kan me niets schelen allemaal....er is wat moois op komst!
Ook ik wordt hopenlijk een decembermama... In december een miskraam gehad, dus hoop dat het deze keer goed zit. 17 december volgens de berekeningen op Internet
welkom lapeldoorn! ik duim ook voor jou dat het goed zal gaan! ik ken het gevoel ik heb in september een mk gehad... we gaan ervoor!
hey hey ik heb bijna niet meer gevloeid alleen nog maar wat oud bruin slijm. Hoe zwanger voelen jullie je eigenlijk? Ik voel me totaal niet zwanger het lijkt ook alsof ik er niet blij mee kan zijn...alsof iets me tegenhoud om echt vrolijk te worden. hebben jullie dat ook? en zou die echte blijdschap pas komen na de eerste echo als je je kindje pas echt heb gezien? Daarbij is het wel zo dat ik totaal niet misselijk ben en mijn borsten heb ik maar 1 dag gevoeld. pff sorry voor mijn gezeur ik ben gewoon heel erg onzeker 24 april is de eerste echo.....dus nog even in spanning zitten
kelly kan me heel goed voorstellen dat je je onzeker voelt meid, je zult nog twee weken moeten wachten is nog lang he als je moet wachten.
Ik heb de doos met zwangerschapskleding van zolder gehaald. Alleen om te kijken of de broeken me nog wel passen (ben ietsje aangekomen ). En ze zitten als gegoten! En ze zitten me toch lekker! Niks geen geknel, en losse knopen. En heb er ook al echt een buikje in ('s avonds dan 8) ). Ik zou ze nu nog niet zo aan durven te doen overdag. Maar ik denk dat ik over een paar weken gewoon geen keus meer heb. @hairdresser: ik zou gewoon de VK bellen als ik jou was. Ze plannen altijd wat meer tijd in voor zo'n eerste afspraak, en hoe langer je wacht, des te later je terecht kan misschien. @Wiets en Bipat: wat een mooie gedachte, zo'n mooi "geschenk" van je schoonvader. @caruli: volgens mij ben jij de eerste van de decembermama's met een echo, of niet? Kunnen we mooi eerst samen naar jouw echo aftellen! Ik ben ook erg benieuwd hoor of er 1 of 2 inzitten. @Kelly: Fijn dat het vloeien nu over is. Ik herken je gevoel wel hoor. Alsof het juist mis zal gaan als je er blij mee bent. Bij elk mini-kwaaltje denk ik weer: ja, ik ben nog zwanger! Het zal allemaal een stuk echter zijn na die echo. En zelfs dan kun je je nog niet voorstellen dat er zo'n klein frummeltje in je buik zit. Welkom ikkie en lapeldoorn!
1 dec: Linda76, jeannie, suus2007 2 dec: MamaNorah, Boontje 4 dec: frederike80, Lolaatje, AnnieP, peetje22 6 dec: Caruli 7 dec: Claartje79 9 dec: Sofine79, Lentefee, Ayse 10 dec: Kelly, Jufffie 11 dec: Arka, Kreeftje72 12 dec: malaika 13 dec: bianca1979 15 dec: ikkie 14 dec: Augustus 17 dec: hairdresser, lapeldoorn 18 dec: MissN 19 dec: bipat 20 dec: Wiets
Nou Kelly, ik herken me helemaal in je verhaal. Ik weet dan wel dat ik zwanger ben, maar echt iets merken doe ik ook niet echt. Alhoewel ik gisterenochtend voor het eerst echt gammel was en vanmorgen na de visite van gisteren (was nl. jarig) echt bekaf. Het liefst duik ik meteen mijn bed weer in. Ik kan me voorstellen dat het vloeien van jou je nog een beetje extra onzeker maakt. Gisteren heb ik de eerste babyspulletjes van mijn moeder, zus en oma gehad. Echt hartstikke lief die kleine rompertjes, maar echt gevoel heb ik er nog niet bij. Volgende week komt de dame van Moeders voor Moeders langs, denk dat het dan wel iets meer gaat doordringen. Helaas pas over 4 weken de eerste afspraak bij de VK, gelukkig dan wel meteen een echo. Denk dat het dan wel echt doordringt, als je gezien heb dat er toch echt een baby in je buik aan het groeien is. Dus voor mij geen gezeur hoor, alleen herkenning!
Goedemorgen dames, Hoe is het met iedereen? Ik ben vandaag precies 5 weken en heb vanochtend de VK gebeld voor een afspraak. Dinsdag 1 mei om 15.50 uur heb ik een afspraak staan voor een 1e controle. Echt spannend joh!
bij mij zal het erom hangen, een december of november mama, ben op 30 november uitgerekend dusss. xxx
Ik zat even mee te lezen en wat zag ik: Augustus je bent weer zwanger! Echt geweldig meis! Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het nu goed mag gaan .. ik hoop je snel te volgen Dikke knuffel Ps De rest ook gefeliciteerd!
goedemiddag meiden jee wat is het mooi weer zeg (bij ons dan hihi) helaas ben ik alleen zo moe dat ik niks wil gaan doen vanmorgen met 5 kleuterklassen door een museum gelopen dus... nog 5 dagen te gaan ik ben idd al aan het aftellen hopelijk zien ze volgende week al genoeg en ben ik nog niet te ver genoeg zwanger ik weet het niet volgends mij kunnen ze vanaf 6 weken wat zien op de echo toch? fijne dag meiden welkom lapeldoorn
Ook ik heb positief getest, en wel op 9 april (2e paasdag). Hopelijk blijft alles goed gaan, we hebben er 3.5 jaar op gewacht. Adriana
Wij hebben ook met Pasen voor het eerst getest... maar ik vind het zo spannend, ben superzenuwachtig...
Hoi dames! Ik ben vandaag naar de gynecoloog geweest! Ik ben uitgerekend op 13 december! Alles zag er goed uit, we hebben het vruchtzakje gezien. Ik heb ook naar enkele statistiekjes gevraagd: 15% van de zwangerschappen loopt uit in een miskraam (85% dus niet!) eens het vruchtje gezien is op de echo (vanaf 7 weken) is deze kans slechts 5 %! Over twee weken, 26 april, mag ik terug voor een nieuwe echo. Als daar alles ok op is, mogen we gerust zijn volgens de dokter. Ik hoop dat dit alles een hart onder de riem is voor jullie, want zo is het echt bedoeld! Hou jullie goed!
Oh wat fijn zeg! Ben je uitgerekend op 13 december op basis van je menstruatie of op basis van wat ze gezien hebben? Hoeveel weken ben je nu precies? Heb je ook een minder leuk verleden, dat je al bij de gyn. loopt? Groetjes Linda
Ik heb vandaag ook positief getest . Ik heb nogal een onregelmatige cyclus. Zoals ik het nu heb uitgerekend (mbv de gemiddelde cyclusduur) ben ik nu iets meer dan 5 weken.... Als ik echt vanaf mijn laatste menstruatie zou tellen zou ik al ong. 8 weken zijn maar dat denk ik niet aangezien ik al eerder heb getest en die negatief was. Ik ga maandag maar even de verloskundige bellen voor een afspraak. Dit is mijn eerste dus ik vind het ZOOOOO SPANNEND.......