@Gerda: ik heb de eerste weken ook weinig gegeten, maar de gyn zei dat dat helemaal geen kwaad kon. Die beed groeit wel, het gaat hooguit ten koste van jouw eigen conditie maar dat komt allemaal wel weer als je door de eerste maanden heen bent (dat zeggen ze...ik hoop het!) @Jesslin: lekker blijven kletsen hoor meid...Het is gewoon lastig met zo'n grote groep, ook omdat mensen soms vlak na elkaar posten en een eerdere post dan over het hoofd gezien wordt. Ik vind het ook moeilijk om van iedereen te onthouden hoe en wat! @Tess: welkom en gefeliciteerd met je mini-wondertje! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe @loopy: ik zweer bij die zemelen, ik krijg anders echt last van mijn darmen...het werkt erg goed, vooral 's ochtends om de boel een beetje op gang te brengen @augustus: fijn dat je je weer wat beter voelt, ik hoop dat dat voor meer van ons snel gaat gelden... @olga: als je dit nog leest: fijne vakantie! @Wiets: wat erg voor je...ik hoop dat je snel zult herstellen en binnenkort goed nieuws zult hebben. Heel veel sterkte in ieder geval de komende tijd!
Hallo Meiden, Ik heb ook al een tijdje niet gereageerd, het zijn ook zoveel berichtjes elke keer. Ik kijk niet dagelijks omdat ik me ook zo moe voel, zeker na een dag werken.....maar ja ik mag niet klagen want het is meeste van de dagen mijn enige kwaaltje....en het hoort er nu eenmaal bij. Ik herken het wel dat er weinig gereageerd word op sommige berichtjes maar vind het ook fijn om gewoon mee te lezen. Hoewel ik er af en toe ook onzeker van wordt...het is allemaal nog maar zo kort en er kan nog zoveel gebeuren, moet me er ook niet zoveel mee bezig houden wat er allemaal mis kan gaan. Liefs............
hallo! wauw wat is de groep hier groot geworden, soms inderdaad moeilijk om te volgen. Ik zou zo graag bij iedereen willen reageren, maar dat is nu echt onmogelijk! In België doen ze de nekplooimeting blijkbaar sowieso. Mijn gyn zei toch dat we het bij de volgende echo gaan meten. Volgende echo i 24 mei, dan ben ik 11 weken... groetjes!
Wendy heeft een sms van MOONTJE gehad: ::::: Hi mies, Ik ga vloeibaar eten krijgen in de hoop dat het helpt, en anders zonde voeding, dus dat zijn de nieuwe weetjes kus mis jullie, doe ze maar allemaal de groeten op het forum.... zooooo zijn jullie weer op de hoogte
@Tess welkom en gefeliciteerd Heb al vanaf gister steken in mijn lies, vlakbij mij bekken....maandag ff de VK bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn Hoop niet dat het BI is, dan kan ik in mijn handjes klappen
Moon als je het leest ook sterkte van mij,en hopen dat je wat kunt gaan eten. Ik blijf ook gewoon mee kletsen hoor alleen het is echt moeilijk om er tussen te komen,het is nog niet wat ik er van verwacht had. En wat had ik er dan van verwacht,nou dat hier lekker kan klagen met elkaar kunt vergelijken welke kwaaltjes we allemaal hebben,onzin kletsen ook dat is praat zeggen wij altijd,gewoon lekker geinen,maar vooral klagen als je man er niet meer tegen kan vandaag weinig te klagen,tja ben aan het stoppen met roken heb vandaag om percies te zijn 3 trekjes van een sigaret(gewoon te erg)maar het val nie mee hoor,maar ben nog nie chagerijnig,gelukkig nie,ach anders valt het nu toch niet op denk als mijn hormomen aan de wandel met me gaan. Groetjes prettig weekend iedereen. En regen ga ff weg en kom pas terug als ik het zeg
Hallo dames ik ben vanaf donderdag niet meer hier geweest dus moest een aantal pagina's bijlezen. Loopy goede mail echt goed van je dat je deze mail gestuurd hebt moontje alles goed met je heb je lang hier niet meer gezien je weet je bent harstikke welkom hier Ik weet nog niet of ik deze keer in het ziekenhuis wil bevallen de vorige keer is het me allemaal best meegevallen en je hebt thuis geen rommel en dat was ook wel lekker BO 20 welkom klets lekker mee Wiets heel veel sterkte meid ik heb hetzelfde meegemaakt in mijn 1e zw ik wens jou en je partner heel veel sterkte en probeer het een plaatsje te geven onzichtbare dames, ik heb soms ook het gevoel dat ik hier onzichtbaar ben ook ik krijg weinig reacties het is een grote groep en er zijn dames die echt de hele dag kunnen reageren en mailen ook is was hier de laatste tijd verslaafd aan het worden maar ik heb me voorgenomen om dit tijdens werktijd dit niet meer te doen johanna 79 proficiat met je echo jetje gefelicteerd met je echo linny ik had tijdens mijn vorige zw en nu ook een lage bloeddruk volgens mijn gyn moest ik het rustig aan doen en evt wat meer zout gebruiken gerda vervelend dat je minder ver bent je hoeft niet bang te zijn dat het komt doordat je te weinig eet het kindje pakt wat hij of zij nodig heeft en dan krijgt jouw lichaam pas haar portie. dus wees niet ongerust het kan best zijn dat je volgende keer weer verder bent tess 2704 welkom moon sterkte ik hoop dat je je snel weer beter voelt en naar huis kan Zo dat was een heel verhaal. Woensdag gaan we lekker een paar daagjes weg. De flessen van mvm gaan ontzettend goed ik krijg soms zelfs meer dan een fles vol. De laatste dagen ben ik misselijker gedurende de dag. ik hoop dat mijn echo de 21-5 ook goed is ik ben best wel bang dat het weer niet goed is maar goed de daagjes vakantie zullen me wel afleiden fijn weekend allemaal dames
lentefee je staat niet meer op de lijst op eigen verzoek maar je bent natuurlijk nog welkom hoe is het verder afgelopen?
zie je ik ben echt onzichtbaar voor diegene die contact heeft met moon ik was in juni aan het meekijken en zag dat zij zich afvroegen hoe het met moon was. Ik heb toen de berichtjes van december even doorgezet naar juni en hier kreeg ik dit berichtje op zou je dit aub willen doorgeven aan moon Inge1975 Wens Moon maar heel veel sterkte!
en nog eentje van trudy 77 @ Inge dank je wel! Gelukkig dat er een kloppend hartje is, hopelijk blijft dat goed gaan, ze is nu wel goed onder controle in het zh. Mocht Wendy haar terug sms-en, wens haar dan sterkte van alle juni-mama's (spreek even namens allen, sorry dames, maar denk dat niemand dit erg vindt...toch?)
en nog een berichtje van nachtvlinder meid zijn we hartsikke blij mee, onze gedachtens zijn ook bij haar tenslotte! ik denk dat heel het forum met haar meeleeft! Gelukkig is ze nu in goede handen!
hee inge je bent niet onzichtbaar hoor... ik lag weer te snurken op de bank. ik ga even de berichtjes lezen