weer terug uit het ziekenhuis. met de kleine gaat alles goed, ik knap alleen volledig af. moet morgenw eer heen en vrijdag weer. ks wordt niet vervroegd, ze zien geen reden. ik ben alleen zo beroerd en moe. ik moet nou de hele dag rusten om 's middags naar het ziekenhuis te kunnen. je moet daar ook steeds zó lang wachten op van die rottige harde stoelen. ik ga morgen vragen of mij vk niet gewoon bij mij thuis het hartje mag luisteren, dit trek ik niet nog een week. ben weer zo depressief aan het worden. sorry voor het egobericht, maar zit er echt even doorheen. ze kunnen nog zo vaak zeggen 'het is nog maar een weekje', maar nog 1 zo'n week en ik ben geen mens meer als de kleine er eenmaal is.
kreeftje: wat fijn dat de beebs het goed doen en wat balen van je bloeddruk, gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Claartje: wat vervelend meid dat je nu elke dag op en af naar ZH moet,was ook niks voor mij..s6 meid!
snap je claartje, balen is dat zo he. maar je heb wel een eindpunt over 7 daggen. je erbij neerleggen is makkelijk gezegd maar volgens mij heb je geen andere keuze. dikke knuf en kreeftje hoop dat het niet erger en hoger word die bloed druk wel spannend om te weten dat je misschien over 3 weken met zijn vieren ben.
Iloon..wat lekker verwend..lief hoor! En wat een leuke foto van Serena! Kreeftje fijn dat het goed gaat met de beebs! en jij rustig aandoen hoor! Claartje...meid..je kan het toch altijd overleggen..misschien kan het wel dat de vlos het doet! Want zo kan het niet hoor..als het niet kan..moet je het goed duidelijk maken dat je het zo niet trekt hoor! Hele dikke knuffel hoor meid... Het eten is weer op.. ga zo lekker even op de bank hangen..kom straks nog wel weer..
Hey Girls! Kwam even kijken of er misschien al baby nieuws was... Wat wordt je toch n mietje tijdens je zwangerschap (ikke dan) ben helemaal verrot na n dagje, kapper, stadten, boodschapjes en dinnetjes langs, normaliter deed ik dat in 1 ochtend 8) Nu nog even koken, de verse appelmoes heb ik al klaar. effe n stukkie terug lezen zo... Xx
waterlelie...ik heb wel een wieghoeslakentje van de hema in de wandelwagen gedaan...en ook lakentje en dekentje... ow en de kraamzorgintake gebeurt bij je thuis? of heb je ook een telefonische intake? gerda...mijn schoonmoeder komt in de uitzending van zaterdag of zondag...weet nog niet welke dag precies...de opnames zijn net afgelopen namelijk... iloon...gezellig hoor effe lekker shoppen....en een leuk jasje gekregen...leuk hoor! en een mooie foto met serena... kreeftje...spannend allemaal zeg...en goed rusten dan maar he.... claartje...wat vervelend zeg, dat je je zo voelt...en ook vervelend dat ze de keizersnede niet willen vervroegen... rustig aan doen en sterkte meid! hier het eten alweer op...en de wasmachine weer goed.... stond zo ineens niet waterpas meer...maar mannetje heeft het gemaakt!
Claartje wat rot zeg ! Sterkte meis Kreeftje en ook echt rust houden ! Denk aan jezelf Dreams ben benieuwd naar je kamertje. Wel spannend hoor. En gelukkig nog net op tijd alles klaar. Echt heel fijn. Net bij de verloskundige geweest Het eerste wat ze zei : De kleine mag komen over een paar daagjes. Hopelijk heeft de beeb dat ook gehoord. Bloeddruk was weer keurig 110-60 Baby ligt echt helemaal vast ingedaald. Daar komen de krampen in mijn liezen vandaan. En ik ben mijn slijmprop waarschijnlijk in delen aan het verliezen. (slierten wit en gelig slijm) Het gaat nu echt rap. Ik wil zo graag mijn kleintje knuffelen nu. Ayse houdt het wel spannend hoor. Jammer Iloon dat het bij jou niet heeft doorgezet. En wat betreft dekentje in de kinderwagen kun je gewoon wieg spulletjes voor gebruiken
hey amber...wat fijn dat alles goed was bij de vk... en nu maar hopen dat je beeb dat gehoord heeft he... dus je bent in gedeeltes je slijmprop aan het verliezen...en al helemaal ingedaald...spannend zeg!
Hey meiden hier eentje die hoogbejaard is. Ik kom niet eens meer in de stad. Ik kan dat niet meer lopen Mijn uitje is het winkelcentrum hier 5 min vandaan. En fietsen en bukken kan ik al helemaal niet meer.
Ikke ook effe spieken of er al een kersverse mama is...Hmmm...jammer Iloon, maar wel lekker een jasje erbij! Eh Essebes...wat dacht je van ff een trap oplopen...vermoeide bovenbenen...IK word echt oud! We wachten maar weer met spanning af op nieuws van Ayse.... Liefs Nollie
jij hoort het als eerste he ? Ik heb mijn man al gezegd dat ie jou moet smsen als het zover is en ik dat niet zou kunnen.
Maakt niet uit hoor....pffff...dikke knuffel! Is het enige wat ik voor je jouw kant op kan sturen....
ow fietsen wil nog wel...maar bukken ook niet echt meer.... erg vervelend na het douchen om mijn tenen af te drogen......
maar amber...die steken in je liezen kwamen dus, omdat je beebje al helemaal is ingedaald? heb je ook echt steken in je vagina dan, of dat niet?
Nee geen steken in mijn vagina. Maar ook die zijn waarschijnlijk van het indalen. Verloskundige zegt als het hoofdje heel diep zit hij bepaalde zenuwen kan prikkelen die de stekende pijn geven.
zo te lezn gaat iedereen nu echt toch wel de laatste klachten krijgen,, aan de ene kant niet leuk natuurlijk maar de andere kant,,zo wetenw e wel dat het nu niet lang meer duurt. miep en miep. leuk ja dat je daar ook op een forum zit,,,ben al wezen kijken ,,is wel leuk allemaal te lezen wie weet kom ik je nog tegen. en verder kun je mij misschien een site aanraden waar ik alvast een armband kan kopen ,,dan volgen de bedels vanzelf . misschien heb jij goede ervaringen er zijn ook zoveel kleuren ,,mooi he nou ik ga weer even liggen ben er straks nog wel even weer groetejs gerda