hey gerda...ga maar effe lekker liggen... en idd...je hoort iedereen steeds meer klachtjes hebben he... ik ook hoor...hihi
Ik kon gister ook niet in de site. nog geen baby's dus bij iloon en ayse. Sterkte meiden! waterlelie, ook lekker verlof nu? het onderzoek was leuk! het ging uit van de prenatal en je moest op creatieve wijze uiting geven aan het moederschap. Lekker ontspannend! Aan het eind kreeg ik een cadeaubon van 25 eurie! en de dvd van In the womb. Niet mis dus! vandaag studiedag gehad. Dat was supervermoeiend. Denk dat ik volgende week niet weer ga. ga ff verder bijlezen. in mn album nog even een buikfoto
zozo sanneke...een bon van 25 euries en een dvd? leuk hoor.... en een mooie buikfoto.... wat een verschil he....hihi
Zo ik kom ook ff kijken hier,wat spannend voor sommige al zeg,ik heb zelf helemaal nog niet het idee dat het niet meer zo lang duurt,bij de eerste had ik dat wel en was ik het echt beu ach meschien komt het omdat we het nog zo druk hebben. Vandaag ook weer op controle geweest bloeddruk was goed de kleine doet het ook goed de groei loopt netjes op schema,alleen ik heb wel een hartfilmpje van mezelf moeten laten maken omdat ik toch teveel last heb van hartkloppingen,ik weet zelf niet of het hartkloppingen zijn maar het lijkt dan net of ie een slag over slaat en dan soms een paar keer achter elkaar,ik schrok daar wel van dat dat ineens moest dus mijn hartslag was op het moment van het filmpje heel erg hoog. De kleine was al wel een beetje ingedaald was dus dat wat ik voelde ik kan mezelf daar van de eerste niks van herinneren dat ik dat ook heb gehad. Maar ja de kamer van de oudste is bijna klaar die kan er dit weekend in gaan slapen en dan is het nog de baby kamer schoonmaken en nog een nieuw gordijntje inruimen en klaar is kees. zo dat was ikke weer en jullie horen me wel op tijd. groetjes jeslin
jeslin...fijn dat alles goed was met je beebje... wat schrikken zeg, dat je ineens een hartfilmpje van jezelf moest.... dus in het weekend de kamers afmaken.... leuk hoor....succes!
pfff door die stomme internet verbinding raak ik wel heel erg achter gewoon bijna 12 pagina's! heb wel bijgelezen maar ga niet op iedereen reageren....wil alleen claartje even een knuff geven ik zag in het voorbijlezen dat die het erg moeilijk had. En bij het verhaal van mamabeer gaan mijn nekharen ook overeind staan. Kan me voorstellen dat je het er niet bij laat zitten. Voor iedereen met klachtjes en krampjes...ik sluit me bij jullie aan...we gaan met zijn allen voor een knappe beeb
beetje late reactie, misschien hebben allemaal anderen ook al gereageerd maar nu nog ff mijn idee: is het wat om het geboortegewicht erbij te zetten? en wat mij betreft kan als het kindje geboren is borstvoeding of flesvoeding weg. Maar das mijn idee
Ik meld me ook weer! Me haartjes zijn weer even lekker bijgeknipt (in zoverre er nog iets van gemaakt kan worden!) @ Waterlelie; haha hier ook als de dood voor prikken. Ik heb totaal niet snel pijn, maar omdat dat ding zo scherp is en door je vel heen gaat, maak ik mezelf een beetje gek mee. @ Nelly; jemig wat een nieuws! Sterkte ermee. @ Dianne; Ik was hiervoor wel aan de pil, maar de pil heeft dus niet goed bij mij gewerkt. Tenminste, ik wil niet meer aan de pil. Dus ga waarschijnlijk voor spiraaltje na de bevalling. @ Miep Miep; Leuk hoor die lijst! Misschien ook leuk om de aantal weken van de zwangerschap erbij te zetten? Ik heb alles bij gelezen, maar weet even niet snel om overal op te reageren.
Vraagje; wij hebben een heel leuk idee voor de baby kamer. (laat wel foto zien als het klaar is, zal nog wel even duren) maar me vriend heeft een tekening getekend en die willen we op de muur schilderen. Iemand enig idee hoe we dat het beste kunnen doen? Tekening vergroten ofzo?
meiden, ik meld me weer af. ik ga zo zwemmen en ga weer eerst een poging tot scheren wagen. Zal wel hier en daar een haartje weg worden. Jammer dan. t Interesseert me niet echt. dat idee van het aantal weken zwangerschap van alieke voor op de bevallingslijst lijkt me ook wel een idee! doeidoie
zwemmen...lekker, veel plezier! en scheren...moeilijk wordt dat he...ik doe dat tegenwoordig op gevoel...
BUDDY ALARM! ayse is mama geworden! het is een meisje en heet TUGCE,HELIN ze moet nog wel even op de kinderafdeling blijven, ze heeft koorts en zijn bang voor infectie. maar verder doet ze het heel goed! met ayse ook alles ok. iedereen krijgt de groetjes van haar!
yes yes yes..... mannetje wil de voetbal niet afkijken....ze staan met 2-0 achter...dus kan ik nu mooi mijn programma's kijken.... fijne avond allemaal en tot morgen!
bipat...wat gaaf voor ayse....mooie naam ook... gelukkig gaat alles goed met ze... groetjes terug voor haar en een dikke knuffel.... en bedankt voor je buddy alarm!