December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Meiden, ik hou het voor gezien vanavond. Mijn benen gaan steeds meer pijn doen en ik word er een beetje naar van. Misschien dat op bed liggen met een kussen onder de voeten een beetje helpt.

Tot morgen!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ayse en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Wat een mooie bijzondere naam! Ben toch wel benieuwd waar die vandaan komt. Griekenland?

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en jullie de kleine snel mee naar huis mogen nemen!

Kus Olga

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga ook afsluiten..lekker tv kijken...
    dus iedereen weltrusten...slaap lekker! ;)

4. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Alieke ah ja dan heb ik dat perongeluk gewist :(
    Ah ik word gek van de site net toen ik mn bericht had achtergelaten klikte ik het weg
    erna komt die weer honderden keren openen op mn beeldscherm hangt alles weer vast
    zoooooooo slecht voor die hormonstertjes van me ik wil hem even opnieuw doen .. :

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep,
    Misschien moeten we ook nog het aantal meisjes/jongens aan passen bij de bevallingslijst en de geboren lijst?

Zo blijven we aan het veranderen he!

6. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    [pink]AYSE EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER !
    WAT EEN GOED NIEUWS EN VEEL GELUK SAAMPJES[/pink]

7. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
  8. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    miep mooi gemaakt trouwens het geboorte stukje in onze lijst :D

9. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    AYSE GEFELICITEERD!

@dreams hahha ik waag me maar niet aan de kleurtjes :)

10. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    haha nee goed idee ga me weer helemaal opregen eraan 8)

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ben eindelijk op de hoogte, maar heb alleen gelezen en niet getypt (Essie= reuze moe :oops: )

Meides bedankt nog ik bedoelde idd pandora, heb ondertussen m'n dinnetje al verwend 8) (nu n beetje paaien, kan ze straks oppassen, hihi, geintje natuurlijk ;) ) vind d'r gewoon heel lief, al 20 jr m'n dinnetje, lang he?!

Ik ga nog n heel klein beetje rommelen en dan nog ff lekker zappen in bed en heeeerlijk in slaap vallen rond 22:00, vin k n mooi vooruitzicht 8)

Ik had Caruli even "gesproken" Ze wilt ons heel veel succes wensen met de laatste loodjes! (lief he!)
    Voor haar wordt het nu wel even moeilijk nu December eraan komt, ze mist het erg om hier mee te kletsen.
    Ook feliciteerd ze Ayse!

XX Es

12. Ayse hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
    Hoop dat jullie snel naar huis toe kunnen en samen een fijne kraamtijd zal hebben.
    Ben reuze benieuwd naar de eerste foto's.

13. augustus

augustus Niet meer actief

Ayse, gefeliciteerd met jullie meid!!

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Welterusten allemaal en tot morgen

15. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hey meiden
    ligt iedereen al in bed?
    ik ga ook maar slapen..na ja naar bed zal wel weer een onrustig nachtje worden,met krampen en steekjes

truste allemaal

16. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Waarom lukt het anderen wel en mij nieeeeeeeeeeeeeeet :cry:
    nou ik kom ook even weltrusten zeggen, kruip lekker mijn bedje in
    hopelijk kan ik morgen alle babyspullen over en weer gaan brengen

Tot morgen meiden sweet dreams ;) xx

17. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Ayse en mannetje van harte gefeliciflapstaart! Wat fijn dat jullie een dochter hebben. Ik hoop dat jullie haar lekker snel mee naar huis mogen nemen.

Knuf Aisca

18. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Hoi allemaal, nou het gaat hard hier! Heb vanavond een lekkere hete curry gegeten om de hoek met vrienden. Was erg gezellig!

Ik zal proberen te reageren, maar zijn alweer 10 pagina's!

telefonische intake: duurde misschien 10 minuutjes bij mij, erg aardige mensen.
    ik moet ook 2 emmers maar ik heb er maar 1. maar ik beval ook niet thuis, waar zijn ze eigenlijk voor?

hmmm, pannekoeken, lekker lisette!

iloon, wat een schattige foto van serena!

kreeftje, wel spannend zeg! hoop je stiekum dat ze eerder komen wacht je liever nog even?

claartje, veel sterkte! jammer dat ze je ks niet kunnen vervroegen, ik dacht dat ze die geplande meestal al met 37 weken doen zodat je niet zelf gaat bevallen?

hoi essebes! zo een mietje ben je niet hoor! ik kan nauwelijks meer op mijn benen staan na 20 minuten lopen, doen teveel pijn! maar ik loop nog wel minstens een keer per dag 4 trappen op en af! 8)

gefeliciteerd ayse!

scheren? ha dat lukt echt niet meer, ik laat mijn vriend het soms bij houden met de tondeuse..... benen lekker waxen!

Nou ik kap ermee, ik ben moe, dus slaap lekker iedereen en tot morgen!

XxX Elise

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    AYSE: gefeliciteerd met jullie dochter!

Pffff, het is weer zo'n nacht. Ik word er echt helemaal niet goed van! Misschien kan ik vandaag hier en daar nog wat uurtjes slapen.

Vanmiddag om 14.00 weer naar het ziekenhuis. Ik krij steeds meer het gevoel dat onze meid ook wel eens veel eerder kan komen. De verpleegster van de day-care afdeling, waar ik inmiddels kind aan huis ben, liet maandag al vallen dat ze deze vorm van strenge controle vaak niet langer dan nodig voortzetten, en de kans groot is dat ze gaan inleiden (zeker als je de 37 weken bent gepasseerd). Dan zou het een beetje hetzelfde verhaal worden als bij Ayse. Nou ja, we gaan het meemaken. Voor nu probeer ik gewoon rustig adem te blijven halen ;)

O ja, ik ben trouwens weer aan het knutselen geweest met de geboortekaartjes. In al mijn enthousiasme had ik twee heel verschilende gemaakt, en van allebei een proefdruk aangevraagd. Maar....... nu zijn ze allebei echt hartstikke leuk geworden! Nu kunnen we dus niet meer kiezen. Hahahaha, het is ook altijd wat he?

20. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen allemaal....

Pffffff, beetje beroerde nacht gehad. Nare dromen en dus steeds wakker worden. Gelukkig kan ik vandaag wat rustig aan doen. Geen afspraken meer op het werk, alleen de rapporten nog... Maar dat kan ik zelf inplannen.

Vandaag wel intakegesprek van de kraamzorg. Dus ik moet wel even opruimen en het een en ander schoonmaken.
    Gisteren de afneembare spullen van de kinderwagen gewassen. Vond ik wel zo fris. De bekleding van de maxi-cosi kreeg ik er niet van af, dus maak ik maar schoon met een doekje en sop.

Ik ben wel heel benieuwd wat ze verwacht. We moeten nog een aantal kleine dingetjes aan de kamer doen. En in huis staan nog opruimdingen van school.

Deel Deze Pagina