olga ja inderdaad leuk en dank je wel voor het aanpassen van de lijst er staan trouwens toch best veel namen op waar we al lang niks meer van gehoord hebben niet dat ik zo'n trouwe bezoeker ben misskeita is inderdaad snel gegaan en het wordt nu echt spannend juffie hopenlijk groeit jayda er over heen ze is en blijft een echte vechter die gaat in de toekomst echt veel bereiken dat kan gewoon niet anders
@ Olga; Idd je kan eroverheen groeien maar je moet wel snel van de zuurstof af zijn en niet al te lang aan de beademing hebben gelegen... Het is wel zo dat je later nog steeds problemen zal hebben met je longen denk maar aan Astma etc. Nou daar denk ik absoluut niet aan, als ze maar gauw naar huis komt!
olga het begint echt zwaar te worden deze week had ik maandag vrij, 's avonds naar zaltbommel gereden voor de cursus. Dinsdag en woensdag cursus gehad en vandaag lekker vrij dus deze week zit er al weer op volgende week maandag vrij, dinsdag werken, woensdag en donderdag weer cursus in zaltbommel dan het weekend lekker naar centerparcs en dan maandagmiddag alleen nog mijn uren invullen en dan ben ik met zwangerschapsverlof Dus zoals je ziet heb ik voornamelijk vrij, nog een dag en een beetje naar kantoor en nog 2 dagen cursus. De cursus afgelopen dagen was behoorlijk zwaar ook omdat de beeb zo dwars lag en ik dus continue harde buiken had. het was een cursus commerciele vaardigheden zo een met acteurs en zo dus niet echt rustig te noemen maar goed ik heb het overleefd en vandaag weet ik niet wat aan me is zo niks hoeven te doen.
juffie niet doen nu zit ook te grienen achter de computer trouwens het hoeft natuurlijk niet het zoontje van een vriendin van mij heeft nu hij 8 is nergens last van en die heeft ook aan de beademing gelegen
zo dames thee is op en ik ga maar langzaam boodschappen doen ik hoop niet dat ik onderweg een sms je krijg van iloon want dan ben ik geneigd om om te draaien en jullie het nieuws te komen brengen misschien tot straks groetjes Inge juffie kom op meid ik denk aan je
Je hebt verschillende beademingsapparaturen, oa de trilbeademing... Gaar heeft jayda te lang aan gelegen. Dat apparaat pomt zoveel lucht/druk in je longen en met een hoge druk waardoor het emer stuk maakt dan... Als Jayda de fles drinkt, kost dat haar zoveel enrgie. Ze drinkt 3 slokken en dan zie je dr zo happen anar adem alsof ze de marathon heeft gelopen... Ik ga van het beste uit!
goedemorgen dames! dank jullie wel voor al jullie lieve knuffels en woorden! dat doet een mens soms zo'n goed! wat een heerlijk nieuws van ayse! nu maar hopen dat mams en kleine zo snel mogelijk weer bij gekrabbelt zijn en naar huis mogen! hier een redelijk rustige nacht gehad. ik heb besloten vandaag niet naar het zh te gaan. heb de kleine vanacht nog lichtjes gevoelt en ik volg nu mijn eigen gevoel. ik wéét namelijk gewoon dat alles goed is. tot nu toe was mijn gevoel in alles juist, zelfs als de gyns eerst onderzoek moesten doen en dan vol verbazing mij gelijk moesten geven morgenochtend moet ik sowieso weer heen, dus ik neem een dagje voor mezelf! ik kan tenslotte altíjd nog heen vandaag heb me weer gericht op komende woensdag! dán komt onze uk en zondag vieren we eerst mijn verjaardag kom ik vandaag beneden, doe de gordijnen open, zie ik dat er drie steunen los gekomen zijn van de rails! mijn arme manneke, moet ie dit weekend nóg meer doen. zal wel eens beginnen met adressen te schrijven op de enveloppen haha, misschien toch wel tijd voor nu eerst even een broodje.... of.... tosti! en een kopje thee! oh ja, juffie: wat een beeldig kamertje! en wat een kleertjes! als ik dat zo zie begin ik bang te worden dat ik voor onze uk véél te weinig heb
goed zo ik denk aan jullie dikke knuffel ik heb net nog een sms gestuurd naar iloon met succes en zet hem op meid namens iedereen hier nou ben nu echt weg groetjes
Eigenlijk hoor ik nu ook samen met jullie af te tellen en de laatste dingen te regelen en moet heel nieuwsgierig zijn naar mn kind. Bij elke pijn moet ik denken van huh zijnd at de weeen? Maar aan de andere kant ik had het zo zwaar dat ik zeker de afgelopen 13 weken niet had gered... de pijn, het bloedverlies, misselijkheid, moeheid en de slapeloze nachten.... Als ik er aan denk raak ik weer in paniek!
Meiden, er hoeven nog maar 4 november baby's geboren te worden en een van hun is nu bezig! Misschien halen die laatste drie het ook nog in november...
he claartje volgens mij heb ik dat helemaal gemist dat jij woensdag een ks krijgt. waarom als ik vragen mag en lekker rustig aan doen vandaag
Juffie, hoewel jullie je nog steeds veel zorgen maken en zullen blijven maken, vind ik het heel knap om je ook weer positief te horen over b.v. het kamertje en kleertjes en je enthousiasme over Jayda. Het straalt er gewoon vanaf hoe trots je bent op die meid! Dus ondanks de diepe dalen ben je ook wel weer in staat om te genieten en wat blijdschap te voelen. En je bent heel eerlijk in je gevoelens t.o.v ons en je gebruikt humor...Petje af
goedmorgen meiden! : Juffie: mooie foto's! lekker frisse kleurtjes! Iloon: ik denk aan je! succes! Ess: Heel herkenbaar hoor, mijn zusje is 15 dagen en ik 14 dagen te vroeg geboren! dus ik denk (en hoop) dat ons kindje ook eerder komt! ik ga dit weekend de laatste dingen in huis halen!
miskeita...wat fijn dat patrick waarschijnlik snel naar huis mag! Juffie wat een mooi kamertje! Daar kan je knokker heerlijk in vertoeven straks Iloon...spannend! duimen draaien hier. Inge had jij een dwarsligger? mijn vriendin heeft ook een dwarsligger gehad (mei dit jaar geboren) wat wil je weten? ik kan je eventueel ook met haar (via dit forum) in contact brengen? Hier verder vrij goede nacht gehad..merk wel dat buik wat onrustiger begint te worden maar ik voel me goed.
hai meiden, meld me weer thanks lieve olga dat je me op de hoogte houdt!knuff voor jou! ayse van harte gefeliciteerd meid met de geboorte van de kleine! verder iedereen succes, sterkte en/of veel plezier gewenst voor vandaag!
zoo meiden, wow BABY NIEUWS! ayse en man VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! @juffie Wat een mooie kamer zeg! Wat zal jullie meisje daar lekker weg dromen het kleine vechtertje van jullie @iloon Oow wat spannend allemaal..komt er vandaag nog een baby? begint echt te kriebelen nu WAUWWWWW. @dandelion volgens mij voeg jij mij of ik ook hoop dat de kleintjes eerder komen....nou ik hoop op week 37 dus dat zou nog 3 weekjes zijn, eerder hoop ik niet en de gyn ook niet maar goed je hebt het niet voor het zeggen, darom zal ik nu ook goed moeten rusten om die 3 weekjes vol te krijgen. @meiden, ZAl eens rustig de tijd nemen alles even goed bij te lezen. Ikzal toch echt meer plat moeten nu, ik hoopzo dat ik gewoon de 3 weekjes thuis kan blijven volhouden dus ik zal mijn best doen see you laterrrr Kussss
goedemorgen dames.... hier een heerlijke nacht achter de rug...wel veel plassen, maar verder prima! ik ben effe bijlezen!