December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    nou ik snap niet alle berichtjes, maar dat komt misschien omdat ik hier geen voorgeschiedenis heb? er zijn dames die al een poos proberen om zwanger te worden en zo dus al een hoop mensen kennen. ik klets alleen op dit onderdeeltje eigenlijk.

wat was er aan de hand met nachtvlinder?
    en weet iemand hoe het met caruli is?

2. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    iloon sterkte

loopy ik moet eigenlijk nog werken aan een brief van het werk maar ik heb geen zin dus ik blijf weer verslaafd hier hangen

3. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    loopy je moet een hele pagina terug, in juni vroegen ze zich af hoe het met moon was en toen heb ik de berichtjes over haar even door gezet naar hun maand. Daarna kreeg ik weer allemaal berichtjes terug voor moon van hun dus (van bv nachtvlinder) vandaar maar mijn eerste bericht staat een blz of misschien wel twee terug

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh dat ken ik... mijn pc staat de hele dag aan en om de zoveel tijd kom ik kijken of er berichtjes zijn. krijg bijna vierkante ogen :) maar als ik lang hier zit krijg ik last van mijn lijf want ik heb geen goede stoel

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh en ik heb vandaag ook een stel tent-onderbroeken gekocht want dat elastiek onderop mijn buik zit rottig - dan maar niet sexy haha

heb trouwens nog geen reactie op mijn mail gekregen

6. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ik krijg nu ook langzaam last dus moet maar eens gaan stoppen moet morgen uitgerust zijn om alle kado's van mijn zoontje in ontvangst te kunnen nemen, hij heeft zelf iets gemaakt bij het kdv en dat voor een uk van bijna 16 maanden. wat zal ik trots zijn morgen

7. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    nachtvlinder zie berichtje hier boven
    carulli ik zou het niet weten ik hoop dat het goed met haar is wat was er ook al weer met haar aan de hand? of hadden we gewoon al lang niks meer van haar gehoord

8. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    loopy hier nogmaals mijn bericht van blz terug

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh da's lief! hele fijne dag morgen!

aan alle moeders hier: fijne moederdag gewenst!
    en aan alle aanstaande moeder: volgend jaar mogen wij ook meedoen!

ik ga ook snurken. slaap lekker allemaal!

10. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dank je wel loopy jij mag ook al morgen moederdag vieren hoor dat hebben wij bij mijn 1e zw ook gedaan

en die tent onderbroeken bij de hema hebben ze fijne zwangerschapsonderbroeken en die zijn niet duur ze hebben ze van string tot heupbroeken dus in alle maten

dames fijne moederdag morgen

ik ga stoppen slaap ze

11. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    meiden niemand is onzichtbaar!

inge wat heerlijk om er ff tussenuit te kunnen geniet ervan!
    ff een korte reactie van mij ben moe ik ga naar bed
    liefs lin

12. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Hoi Loopy, Ik ben voor de 2e keer zwanger. Eerste keer was 4 jaar geleden met IVF (3e poging) die is geeindigd in een miskraam. bij 6 weken klopte het hartje bij 8 weken niet meer. Daarna nog een 4e IVF poging gedaan die was mislukt. Toen een punt achter mijn kinderwens gezet hoe moeilijk ook.En nu..... in april ga ik 'smiddags ziek van mijn werk naar huis voelde me niet lekker. Zegt me collega " je bent toch niet zwanger". Ik zei nou dat zal wel niet hoor na al die jaren. In de auto zitten denken wanneer in ongi moet worden.....was ik al bijna een week overtijd. Gelijk thuis een test gekocht en zo zwanger als het maar kan. Gezien ik inmiddels 37 ben hebben wij 22 mei een intake gesprek Prenatale Diagnostiek. Ben nu wel erg onzeker hoor of mijn kleine hartje nog wel klopt ed. Ben niet misselijk, wel erg moe en lusteloos. Ben 19 december uitgerekend.

Ohh ja ook nog even lekker gepland....wij hadden net de week voor de test onze vakantie geboekt naar Bali. Gaan over 4 weken. Ik zie het allemaal wel.

Liefs Tess

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Tess, wat geweldig zeg!
    Alle hoop eigenlijk al een beetje verloren en dan ineens toch zwanger, geweldig!
    Gefeliciteerd, en heel veel succes 22 mei.

XX Es

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wow tess, da's echt superbijzonder! vooral als je de hoop eigenlijk al hebt opgegeven!

allemaal een fijne moederdag gewenst he!

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Tes wat een wonder! :D
    Het is je gewoon zo gegund, die beeb die in je groeit is gewoon bestemd voor jullie.

Meiden wat een pagina's er alweer bij gaat hier goed! GEZELLIG.

Fijne moederdag iedereen, voor mij wordt het een lekker luie dag heb geen zin iets te odernemen makelijke leren aan en lekker relaxen vandaag daar is mijn lijf ook aan toe ;)

Liefsssss

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Jee tess wat bijzonder zeg!

Voor alle moeders fijne moederdag gewenst.
    WIj gaan vandaag de ouders het goede nieuws vertellen...we kunnen het ech tniet langer voor ons houden...

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    groot gelijk heb je johana, ben benieuwd naar de reacties!

18. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    allemaal fijne moederdag straks naar me schoonmoeder toe.

Wat gaat de tijd snel zeg ik ben nu al 10 wk echt leuk. Dinsdag heb ik me 2 echo ik vind het echt spannend of ik de hartje weer zie. Ik voel me gewoon soms onzeker.

liefs Ayse

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    DE tijd gaat inderdaad snel, de dagen en weken vliegen om!
    Ik mag nog een kleine 2 weekjes wachten voor de eerste echo ben zo benieuwd! :rolleyes:

@johanna

Een leuke dag om het vandaag te gaan vertellen ;)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha lieve meiden,

Ik wil heel graag op iedereen reageren, maar kan het na het doorlezen van minimaal 10 pagina's gewoon niet meer onthouden. Daarnaast is ook bij mij de misselijkheid toegeslagen en op een of andere manier wordt dat versterkt door de computer.

Eerst reageerde ik vaak direct op een bericht en las dan weer verder. Ik heb echter ook meegemaakt dat ik dan reageerde op iets positiefs terwijl er enkele pagina's verder al weer iets vervelend stond = pijnlijk en wil ik voorkomen.

Het is gewoon heel druk hier ...

In ieder geval voor
    Loopy: supergoeie mail!
    Wiets: vreselijk meid, heel veel sterkte!
    Lentefee: gewoon meelezen en kletsen

Over die steken in de lies ... is dat niet 'gewoon' bandenpijn? Ik heb er ook last van.

Meiden met heel veel last van misselijkheid: heel veel sterkte, ik hoop dat pepermunt, gember (iek!) ed helpen. Ik merk voor mezelf dat kleine beetjes eten wel helpen. Een beetje dan ...

Wij doen geen nekplooimeting. Ik wil geen vruchtwaterpunctie, het risico op miskraam is niet groot, maar ik zou het mezelf niet vergeven als het daardoor misgaat. Ik wil wel graag met 20 weken een echo waarbij ze echt grote 'gebreken' kunnen zien (zoals open ruggetje ed). Maar vind het eigenlijk allemaal maar nare gedachten.

Nog zo'n 3,5 week voor de echo. Kan eigenlijk niet wachten ... Durf nog niet na te denken over namen, maar kan het ook niet laten. Ik hou er van korte makkelijke namen (max 2 lettergrepen).
    Hetzelfde geld voor nadenken over bevallen in ziekenhuis of thuis. Mijn zus en mijn schoonzus zijn beide thuis bevallen en dat vonden ze allebei erg prettig.

Zo ... nu ga ik wat (proberen te) eten ... (heb honger en ben misselijk tegelijk)

Deel Deze Pagina