miep, flink bezig hoor! de zegeltjes zijn hier geplakt, ik heb weer 3 pakken koffie, lekker handig met de visite zondag nu de adressen schrijven, zal vanmiddag ook eens postzegels halen!
Loessie...succes met je intake! Claartje..nou dat scheelt alweer!gratis koffie! ik plak ook altijd overal zegeltjes voor! enne de postzegels..ja die moet ik ook nog halen.. Succes met schrijven.. nu ga ik echt verder..
Terug van de verloskundige en mijn bloeddruk is mooi gezakt....een opluchting want elke keer knijp ik hem maar mag dus weer lekker thuis blijven. Gisteren weer zeer veel vervelende voorweeen met lage rugpijn erbij. Dacht gisteren echt dat het door zou zetten zo pijnlijk en snel kwamen ze. Allemaal voorbereiding op de bevalling volgens de verloskundige.
Goedemorgen allemaal! Zo ik heb best lekker gelslapen vannacht! Hoefde maar 4 keer eruit om te plassen, ha ha ha! Hoi Miep, het eten was inderdaad heerlijk, en het zit oim de hoek dus ik denk dat we dat wel vaker gaan doen, lekker zo een hete curry! En ben je zo aan het nestelen dat je de keukenkastjes moet doen? Mijn moeder komt nu steeds langs om dingen schoon te maken, ze heeft er meer last van dan ik hihihi! Hee linny, was een vervelende nacht! Gaat het wel weer een beetje? Lieve Malaika, ik hoop dat je Patrick snel mee naar huis mag nemen, en het is niet zo gek dat je dat soort gevoelens nog even moet verwerken. Spannend voor Iloon! 3 cm! Inge: Ik heb nu alle was af, was best veel werk, maar heel fijn om te doen! Hey es, lief dat je me wilde smsen. maar het was de stomme computer en dat is nu opgelost met een mooie nieuwe en ik ben ook even een beetje down geweest de afgelopen week, maar dat gaat nu wel weer! Voel me prima vandaag! Hoi Claartje, goed dat je zo positief bent! Ik moet ook eens de enveloppen gaan schrijven, trouwens! Kreeftje: ja dat was ik. Nee ik kan me voorstellen dat jouw laatste loodjes gewoon zo zwaar zijn voor je en ik dacht dat tweelingen vaak eerder kwamen? maar ik ben geen expert! 37 weken is het beste en het veiligste neem ik aan! Rust lekker uit meid, voeten op de bank! Nou dat was het weer even ik check de boel later weer! X Elise
goedemorgen elise, lekker vaak er uit om te plassen haha daar wordt je niet blij van. doe lekker rustig aan vandaag meid
Moet weer een hoop bijlezen. Moet nog een pagina of 15. Ga nu eerst even de hond uitlaten en dan weer verder lezen. Heb hier nog niet het idee dat de kleine is ingedaald. (wil ik ook) Tot straks.
Goedemorgen! Ayse en man: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Iloon: heel veel succes! spannend! Ik ga vanmiddag verder even reageren moet nu nodig weer eens wat doen aan mijn huishouden! ik zal het rustig aan doen maar sommige dingen moeten toch echt! en manlief wil wel van alles voor me doen maar heeft ook niet heel veel tijd, en hij moet toch af en toe ook lekker even rustig doen, voor hem straks ook een hele verandering! dus...
hoi dames benik wer even ,de vlos heeft net gebeld, en ik moest direct even langs komen, dus dan ga ik nu maar ik hoop dat het allemaal mee valt, groetejs gerda spreek jullie straks
Hey meiden Zal ff wat van me laten weten over hoe en wat...ben net terug uit het ZH. Gisteravond nadat ik hier nog gepost had kon ik mijn draai dus niet vinden en werden de weeen me erger, na een uurtje aangekeken te hebben heb ik eerst de Vk nog gebeld om te vragen wat ik ermee moest. Die zei eerst onder de warme douche en als dat niet helpt toch de Verloskamers te bellen. Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan en kon er gelijk terecht. Schoonvader en zijn vrouw vongen de kids op, om 22.50 uur werd ik aan de CTG gelegd en toen moest ik wachten totdat de dokter terug kwam van zijn spoedgeval. Uiteindelijk om 00.30 uur kwam deze dan en toen heeft die mijn ontsluiting gecontroleerd en bleek ik al 3 cm te hebben, wilde het toch ff aankijken en hield me dus daar. Dus dat werd een nachtje ZH voor ons. Om 01.30 uur kreeg ik weer een CTG en de pijn werd steeds erger Ikke bleef maar wegpuffen terwijl mijn mannetje lekker lag te slapen. Om 07.00 uur vanmorgen werd ik weer aan de CTg gelegd en om 08.30 uur werd ik daar vanaf gehaald en toen moest ik wachten op de dokter. Die constateerde nog steeds 3 cm en vond het niet nodig om me daar te houden, hij zei dat het snel kon vorderen maar ook nog wel ff kon duren. Dus is nu voor ons gewoon afwachten totdat het nog erger word en dan hopen dat de ontsluiting vorderd. Ben in ieder geval op weg naar mijn bevalling. Hoop dat ons kleintje snel van zich laat horen want heb er nu echt genoeg van...loop gewoon met weeen en moet het thuis maar uitzingen Dank je wel Inge voor je buddy-alarm en iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Goedemorgen! Gelukkig slaap ik nogsteeds opzich wel goed, alleen het valt mij op dat ik niet meer snachts uit hoef om naar de wc te gaan! eerst was dat ook maar 1x in de nacht maar nu alleen als ik smorgens wakker word. Moet ik me zorgen maken? iloon; wat spannend zeg! ik zou echt gek worden van dat wachten, want het komt nu wel heeeel dichtbij he!
iloon, sterkte hoor meid, geen pretje, afwachten met weeen. ik duim voor je dat het in één keer heel snel zal gaan!
jee iloon spannend....al lijkt het me best vervelend om nu weer thuis te zitten...en het zelf maar even uit te moeten zingen. Hier net vriendinnetje op de koffie gehad....die heerlijk even de boel gestofzuigd heeft...ben er helemaal blij mee Ga me nu klaarmaken, heb vanmiddag het sollicitatiegesprek wat ik anders vorige week gehad zou hebben ...dus duimen!
tnxx meiden....is zeker geen pretje om in deze situatie te zitten. Heb vannacht ook niks geslapen, dus ga zo nog ff op de bank proberen te liggen. Hoop idd dat het snel doorzet en dat we ons meisje mogen verwelkomen Hou jullie op de hoogte
Ayse en man GEFELICITEERD met jullie dochter Iloon.. hopelijk gaat het opschieten en kan je nog even een paar uutjes op de bank slapen. We duimen voor je. Ik ga zo even de stad in met een vriendin. Even wat cadeautjes voor haar kopen. Ze kan het gebruiken. Zit een beetje in een rot situatie.
Ayse en man; gefeliciteerd met de geboorte van Tugce. Wat een aparte naam, leggen jullie nog wel uit hoe jullie aan die naam zijn gekomen. (nieuwsgierig) Ik hoop dat jullie gauw haar mee naar huis mogen nemen ! Even verder bijlezen.