Meiden, ik ga me zo maar eens aankleden. Moet richting het ziekenhuis. Toch wel weer een beetje spannend. Duimen jullie even voor me?
Iloon, hopelijk zet het toch nog door en ik hoop ook dat je tukkie lukt! Salapio, ga je zuipen? Gerda, veel sterkte hoor! Dikke knuf. Jufffie, mooi kamertje man! French, beterschap! Waterlelie, sterkte met het vocht in je benen. Die van mij beginnen ook iets dikker te worden. Heb ook mn ring maar van mn vinger gehaald, nu die nog af kan. Die studiedag heeft er flink in gehakt. Volgende week ga ik maar niet. 't Is wel mooi geweest! k merk dat de baby na een drukke dag van mij de dag erna ook veel rustiger is, dat vind ik niet leuk. Gelukkig komen bij ons de eerste rapporten in januari/ februari, dus die hoef ik niet zelf te schrijven en ook niet naar de spreekavond erover! Johana, hoe ging je gesprek? zwemmen was lekker gisteravond, al blijf ik het een beetje suf vinden, maar goed, het is even ontspannend! Ik ga zo nog ff de stad in; het zonnetje schijnt hier heerlijk, bij jullie ook?
Happygirl81 : lekker de hond onder de douche gedaan ja z`n laptop lijkt me ook heerlijk.. maarja momenteel geen geld voor.. ik kijk mijn oom binnenkort wel lief aan of hij een goedkope ergens van daan kan regelen Johana: wat vervelend meid... hoop dat je vande week beter nieuws krijgt.. French: nog steeds verkouden meid. lekker uitzieken hoor Amber: goede tip van die waterdichte molton essebes: doe je wel voorzichtig meid.. en al helemala in het verkeer sommige mensen rijden als gekken Gerda: wat fijn om wat van je te horen wow wat hebben jullie veel gekletst zeg zit pas op 1440 Nou meiden heb alles bij gelezen, maar reageren is wel heeeel veel zeg.,., en krijg last van me rug van het zitten. dus sorry heb het geprobeerd.. ik ga nu maar even douchen.. tot straks Ohh ik zie dat ayse bevallen is geweldig.. gefeliciteerd met jullie dochter.. iloon; hoop dat het snel doorzet meid.. 3 cm mag snel 10 worden Mijn buurvrouw is zondag bevallen van een dochter ze heet Liliane . ze zijn sinds gisteren thuis,,. ga van de week op bezoek hihi
ik heb maar besloten om even hier langs te wippen en bij te lezen want straks is dat niet te doen haha zijn er nu al bijna 10 miep, ja maar dan heb je ook wat moois ik snap je uitleg haha zometeen even kijken of die lukt misskeita, oh voor jou wordt het dus ook al heel spannend. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen straks Succes! Malaika wat een goed nieuws hoop dat die snel mee naar huis kan en ja kan me voorstellen dat dat af en toe niet meevalt maar je hebt een mooie zoon *knuf* Inge, ons knulletje lag ook precies zo, maar vorige week bij de echo zagen we dat hij gedraaid is hoop ook dat die nu zo blijft liggen, ze heeft nog ff tijd om te draaien hoor Claartje, goedzo gewoon je eigen gevoel volgen is meestal het beste ah dus woensdag mogen we je dubbel feliciteren veel plezier alvast voor zondag Gerda, leuk dat je ook weer wat vaker probeert te komen, petje af hoor meid wel vervelend dat je zo'n last hebt maar misschien komt die dan wat eerder. HOOP HET ZO VOOR JE! Elise, gelukkig dat je je weer goed voelt Iloon, oh jeetje wat moest je lang wachten in het ziekenhuis zeg voordat je eindelijk werd geholpen ik dacht dat een 2e, helemaal 3e zwangerschap dan juist sneller ging maar hoop voor je dat het nu opschiet want dit is ook geen pretje STERKTE Gerda, jeetje moet je nog zolang wachten op nieuws, je bent toch al over de 37 weken kunnen ze hem nu niet halen dan? omdat je zon pijn hebt? Ook jij STERKTE Lindy, heb de VKniet meer gebeld nee ik dacht ik kijk het wel nog aan en zal wel normaal zijn maar ik ga het haar maandag echt wel zeggen Misskeita, ik zal zeker voor je duimen, SUCCES zo ik ga maar weer eens wat uitvoeren even beetje opruimen en laatste spullen nog bij mekaar zetten straks hopelijk al de babyspullen wegbrengen allemaal dan is hier ook wat meer ruimte xx dreams
succes in het ziekenhuis misskeita! Hoera, vandaag 36 weken en dit is mn 1000 ste berichtje! ps ikke snap de kleurtjes wel !!!
whahahah het staat er ook gewoon heb er nooit op gelet ik was het zelf aant doen zoals op de meeste sites met die haakjes [] en [/] DOM DOM
zo de telefonische intake gehad en effe boodschappies gedaan.... de mevrouw van de icare was erg aardig, en we hebben 20 minuten aan de telefoon gezeten... ik krijg 44 uur verdeeld over 8 dagen... ik ga effe bijlezen!
euhm ... één jasmijnthee graag ... puur ... hehe ... oh ... euhm ... *zucht* ... en 28 bier voor m'n vrienden daar ...
Meiden...ik heb toch nog ff kunnen slapen, scheelt ook wel dat mijn mannetje nog vrij is tot zaterdag Serena is ook hartstikke lief voor mama, en heeft me dan ook lekker laten slapen. Ben nog wel moe, maar heb zo'n pijn aan mijn onderrug Ze zit nu lekker te tekenen aan de tafel...papa is ff boodschappen doen, hij heeft de was ook al voor me opgehangen Had Glenn vanmorgen ook nog naar school gebracht, want die wilde zooo graag naar school. Kreeg gelijk zijn rapport mee omdat ik niet weet of ik morgen op het ouder gesprek kan komen...enne hij heeft een super rapport Zit er nu wel een beetje doorheen eerlijk gezegd, had ook wel verwacht dat het voor een 3e wat sneller ging Ben straks wel benieuwd als die ene cm erbij is hoe snel onze kleine meid ter wereld is Gerda: Heel veeel sterkte meid en kan me voorstellen dat je het nu enorm zwaar hebt...hoop dat je straks de bevalling goed aankan...denk aan je!
sterkte misskeita iloon fijn dat je meissie je heeft laten slapen. Ik hoop dat als vanaaf je kids op bed liggen het wel gaat doorzetten Ik ga voor je duimen. Gerda meid heel veel sterkte. Ik hoop dat er snel wat gaat gebeuren voor jou. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent om te bevallen liever vandaag dan morgen.
die 4 uur dat is in 2008.. vanaf dan krijg je 4 uur meer kraamzorg. vertelde ze aan mij.. ik snapte het ook niet echt helemaal maarja..
Sterkte miss keita iloon: ja mijn moeder hoopte dat ook dat de 3e sneller zou gaan.. maar toch heeft ze er best lang over gedaan.. Meid hoop dat het snel doorzet en dat jullie snel jullie 3e kindje in de armen kunnen sluiten gerda: sterkte meid Hier net lekker gedoucht.. kreeg ik toch weer last van kramp ..dus maar even gaan zitten.. ging wat beter.. ik had het idee dat me buik een beetje gegroeid is ..en hij gaat een beetje naar beneden zakken heb ik het idee. ik ga nu eerst maar eens wat lkkers te eten maken tot strks meiden..