meiden...ikke ga dadelijk nog ff lekker tv kijken en dan nog een warme douche nemen en rond 21 uur ga ik mijn bedje opzoeken....tot morgen!
hey meiden vanavond weer babyboom!leuk!vraag me af of ie zn ajax-hoedje nog opheeft ze zijn wel zwanger als ik t goed heb gehoord hier rommeld t nog steeds aan, denk toch dat ik vanavond ff de vlos ga bellen t blijft nu toch wel steeds terugkomen, voel me alleen weer zo stom als er weer niets aan de hand is:s
Linny; beter 1 keer te veel dan te laat,, en als je he tniet vertrouwd gwoon bellen hoor dat zal ze heus wel begrijpen rustig aan he meid
lieve meiden heb hier net heel ongezond gegeten, frieten met spoetnick (ma wel lekker) nou ik ga op bed een dvd'tje kijken heb nog steeds wel last vooral mn rug en ben nu ook nog eens vol en misselijk van het eten sorry heb even niet alles bijgelezen wat ik wel nog in de vluchtigheid zag: misskeita, fijn dat alles in orde was, ja het begint nu spannend te worden Lindy, veel plezier met babyboom Aan alle meiden, bankhang ze hihi nou ik ga mn bedje in kruipen hopelijk gaat het morgen wat beter zodat ik alsnog de kleertjes kan doen etc en dan ga ik ook maar eens vroeg slapen ja om mama Lindy's raad op te volgen hihi groetjess
Linny; ik ga vanavond ook maar " het-ajax-petje" opzoeken hahaha vreselijk ding! Dreams; Goed plan. lekker rustig aan. *knuf*
Vooral 's nachts...echt van die ongiekrampen eindigend met een steek onderin en dan lijkt het ook nog alsof die kleine aan breakdancen is op d'r hoofd! Volgens de vk alleen maar goed...lekker aan het rijpen de bm mond!
Hihi grappig hoe je dat zegt.. van dat breakdancen.. nou meid hopelijk doet je kleintje zich snel komt melden Ja dreams: lekker naar bed meid zal je vast wel goed doen..
Happygirl lief hoor dat je je vriendinnetje zo verwent! Iloon spannend hoor..ik duim nog steeds.. Linny..leuk hè dat ze zwanger zijn!ben ook benieuwd of ie zijn petje op heeft..zal wel! En je kan beter de vlos een keer teveel bellen hoor! Dreams weltrusten hoor!lekker op tijd naar bed! Ik ga zo ook lekker tv kijken Heerlijk!
inge, bij een ks halen ze hier over het algemeen een week voor de uitgerekende datum, tenzij er echt een aanleiding is om het eerder te halen. misskeita, je doet nog even mee met afwachten dus meid. ach, zo blijf je wel van de straat gerda, ik begrijp je hele verhaal, behalve hoe je kleine ter wereld gaat komen (jaaaaaaa, de bloemetjes en de bijtjes en daarna ken ik ) wordt je straks ingeleid als ze het gaan halen of krijg je dan een keizersnede. een ks is niet licht natuurlijk, maar kan me ook voorstellen dat dat voor jouw lijf misschien rustiger is momenteel. en ze willen in principe wachten tot de beeb er zelf klaar voor is? dreams, doe rustig aan meissie! zo, had alleen even vluchtig bijgelezen, dus als ik iemand gemist heb: sorry! knuf! excuus!
Kon net een tijdje het forum niet opkomen, maar nu weer wel... Vreemd.. Lekker ongezond gegeten. Patat met een kwekkeboomkroket.. Mmmmmm. Ik weet wel het is zout, maar die dikke enkels gaan met zoutloos ook niet weg -> deze week geprobeerd. Ik hang nu over de rapporten, maar mijn ogen vallen bijna dicht. heb dan ook het hele huis vandaag aan alle kanten opgeruimd, gestofzuigd en gesopt. De kraamzorg is hier 3 kwartier geweest. Ze toverde heel veel formulieren tevoorschijn. Ook een soort logboek. Tijdens en na de bevalling wordt bijna alles opgeschreven en wij als ouders moeten dat ook doen... Pffffff daar ben ik wel zoet mee en de kraamzorg per dag ook wel een uur. Ik krijg 44 uur zorg verdeeld over 7 dagen. Het kamertje was in orde (ze keek heel snel) maar het molton zeiltje moest hier weg... Meteen opgeborgen dus. Verder heeft ze wat info gegeven over hoe of wat en wat spulletjes geinspecteerd. De 'krijger'kruik was niet goed meer. Maar omdat de Hema veranderd is van kruik kan ik dus niet meer alleen een dopje kopen. De hele kruik moet vervangen worden. Verder was ze tevreden. Ik heb aangegeven dat ik tijdens de bevalling geen stagiaire wil, maar tijdens de kraamtijd mag het wel. Ik voel me niet op mijn gemak met heel veel mensen om me heen. Vooral niet als ik bezig ben en iedereen naar mijn 'doos' zit te kijken. Ik ben een beetje preuts.. Nu val ik om van de slaap, maar dwing mijzelf om het schaduwrapport af te krijgen.
Ik ga straks lekker house en close to home kijken enne niet meer strijken. morgen maar weer. Huissie is wel lekker schoon nu. Net nog even bedjes verschoont en mannetje heeft de badkamer gepoetst. Truste en tot morgen waarschijnlijk. =;
Waterlelie...je hebt gelijk hoor..zonder of met zout..maakt niks uit.. Enne dat er nog zoveel papierwerk bij komt kijken... zonde van de tijd.. Jammer dat je kruik niet goed was...moet je nog een nieuwe halen.. enne je hebt gelijk hoor..ik ben ook best preuts wat dat betreft... Dus je bent niet de enige hoor! Enne ga nou lekker stoppen joh..doe die rapporten morgen.. Amber..fijn dat bedden weer schoon! en je badkamer! kan je man niet effe hier komen? weltrusten hoor!
Ik ga ook maar vast afsluiten... weltrusten alvast..... ben benieuwd of we morgen nieuws hebben van Iloon.... trusten....
Ohh ben weer misselijk haat dat.. heb me net vergrepen aan een koekje en meteenmoet ik daar voor boeten
Ik ga ook afsluiten voor vanavond.. Heb wel weer genoeg gedaan.... Ga maar weer eens met de beentjes omhoog.... Weltrusten iedereen
iloon maakt niks uit ik hoop dat het snel door zet slapen vanmiddag ook lekker 2 1/2 uur geslapen johanna dank je wel voor de info gerda sterkte en jij ook rustig aan dreams lekker in bad of onder de douche met een stoel of kruk kan helpen linny gewoon bellen claartje dank je wel voor de info dat zou bij mij 24-12 zijn dat is niet echt leuk voor de beeb maar ja we zullen wel zien lindy ik ben ook zo misselijk nou dames jullie hadden weer flink gekletst groetjes Inge