December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    hoi iedereen, de tijd gaat inderdaad heel snel. 9 weken zwanger nu. Misselijkheid komt en gaat bij mij, de ene keer is het heftiger dan de andere keer. Ben vannacht wel opgestaan ik had zin in Vruchtenyogurt hahahhaha

Ayse ik hoop dat alles goed komt straks maak je geen zorgen...

Verder wens ik iedereen nog een fijne moederdag, geniet ervan

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

ik kom ook ff om het hoekje kijken :p ben al een poosje niet meer hier geweest dit me tweede berichtje wat ik hier post( bij december mama dan) Morgen eerste echo! vind het zo spannend. Ik hoop op een uitwendige echo. tjah is best idioot want als je gaat bevallen het ook door je doos naar buiten he haha. :)

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    dianne veel plezier morgen....spannend zeg!

Mijn ouders en schoonmoeder waren echt door het dolle....ze waren zo blij met het goede nieuws...ze hadden het alledrie wel doorgehad maar hun mond nog gehouden.....we hebben echt genoten van hun reacties :D

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Fijne moederdag allemaal!

Wij hebben vanmiddag nog een gezellig gesprekje gehad over de beeb :p , toen heb ik mijn mannetje laten weten dat ik graag thuis zou willen bevallen...de andere 2 zijn in Zh geboren, maar zou het toch ook eens thuis willen meemaken :)

hij gaat er over nadenken.....ben benieuwd of ik zijn mening heb kunnen veranderen :) :p

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @dianne

Veel plezier morgen met je echo...je zult vast iets geweldigs zien :D

@johana

Fijn dat ze allemaal door het dolle heen waren dat is zo leuk die reacties! dat geeft echt een heerlijk gevoel nu lekker allemaal genieten van de zwangerschap

@iloon

Kan me indenken dat je het nu thuis wilt meemaken..ben benieuwd of je je mannetje over de streep krijgt, gooi al die hormonen maar lekker in de strijd :oops:

Net even het stuk van Natio Geographic gezien ''in the womb'' wat geweldig allemaal en leuk om te zien hoe het allemaal zo snel kan vorderen..
    Met 3 weken was er al hart activiteit WONDERBAARLIJK en MOOI was helemaal aan het zwijmelen *zwijmel*zwijmel*
    Het wachten op de eerse echo wordt nu nog moeilijker :rolleyes:

Voel me verder wel aardig wel steeds moe en een ''hongerig''
    en ''misselijk'' gevoel, vandaag een lekker rustig dagje gehad HEERLIJK!
    Alleen is er geen peil op die misselijk te trekken :-k

Liefssss

6. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Ik voel me vandaag alleen maar :pale: moe en tot niets in staat...

Ook slaat :-& het vreselijke gevoel van misselijkheid constant toe. Ik word er helemaal gek van en wil er vanaf!
    Kleine beetjes eten helpt niet helaas.

Het enige wat ik kan doen is slapen.... Ik voel me een vreselijk lui mens die tot niets in staat is... :cry:

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Vreslijk he meid :(
    Het hoort er allemaal bij dat is op het moment gewoon even heel vervelend.
    Ik heb ook nergens zin in, als het goed zullen de klachten na de eerste 3 maand wat minder worden athans de misselijkheid.

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi meiden, hebben jullie een leuke dag gehad?

iedereen die moe en/of misselijk is: mijn moeder zegt dat het echt een keer over gaat en dat we geduld moeten hebben (ze heeft 5 kinderen maar is blijkbaar vergeten hoe super sjaggo ze was hahaha en ik weet het nog wel). vanmorgen kwam mijn zus me halen, en ze vroeg hoe het ging en toen moest ik spontaan janken omdat ik zo moe was...

ik heb een klein kadootje van mijn broer gekregen: een fopspeen met mama erop. lief he

dames doe binnenkort voor de echo moeten: succes! en niet vergeten je foto in je album te zetten!

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Vandaag ook wij het aan onze toekomstige opa's en oma's verteld. Ze reageerden geweldig!

Hebben jullie ook het idee dat als anderen het weten het ECHT wordt! Vind het nog steeds erg onwerkelijk wat er allemaal gebeurd.

Tja die misselijkheid he dames, nog eventjes!

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden
    ik ben een paar daagjes niet geweest
    maar was zo moe,,
    ben zaterdag van mijn werk ziek naar huis gegaan had toch last van migraine ,, werd er eh tniet lekker van ,. verder steken in me buik :(..
    echt flink last van bandenpijn deze week,,
    me darmen werken ook niet helemaal mee,.

en ook ik probeer te reageren op iedereens berichtjes.. maar het is gewoon moeilijk om op alles te kunnen reageren.
    sorry daar voor..

hoe is het met jullie "?

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik ben er weer! Moet volgens mij bijna 40 (!) pagina's bijlezen. Tja, dat krijg je als je een weekje in het ziekenhuis terecht komt. Al het overgeven had al snel zijn tol ge-eist. Nu thuis verder aansterken.

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Misskeita , ,wat vervelend meid..
    ik hoop dat je snel je wat beter voelt..

13. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    misskeita fijn dat je weer thuis ben.

hoop dat jullie allemaal een fijne moederdag hebben gehad ..moest weer even terug lezen maar zie (als ik t goed heb) dat t met iedereen wel gaat op wat kwalen e.d na nog ff volhouden meiden!
    Ben heerlijk verwend met moederdag heb een mooi zelf getimmerd "boodschappenbriefophangplankje"gekregen van me dochter :) en ze zong vol trots een liedje voor me!de kanjer!en van me mannetje heb ik switzal creme voor mama gekregen voor op me borsten en een voor me buik en douchegel heerlijk, echt lief van m!
    we moesten t alleen zaterdag vieren want vandaag was me dochter bij dr vader.
    net die mooie documentaire gezien op aanraden van iemand hier maar weet niet meer wie :oops: was super!

liefs lin

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @misskeita: welkom thuis, hopelijk knap je gauw weer op! pas goed op jezelf he!

@Linny, wat schattig van je dochter, echt lief!

@Lindy: gaat het al wat beter? migraine kon je er nou nog net effe bij hebben (niet dus)

aan iedereen: hopelijk hoeven jullie ook maar 3 in plaats van 5 dagen te werken: een lang weekend kunnen we goed gebruiken!

Morgen heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. ben heel benieuwd!

Ik heb eindelijk een reactie van de vader. hij weet niet wat hij wil, heeft bedenktijd nodig. en die geef ik natuurlijk. er spelen gelukkig geen erfelijke zaken in zijn familie!

hij weet ook dat ik anderhalve week na hem, met een andere jongen ben geweest. maar die is onvruchtbaar... en heb speciaal voor hem die andere man nog eens gevraagd of hij 100% zeker weet dat hij onvruchtbaar is. anders gaat het een ingewikkelde kwestie worden.... echt iets om wakker van te liggen.

15. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ Loopy Wat fijn dat de vader toch terug heeft gereageerd op je mail...en als je twijfelt over die andere jongen en je wilt toch zeker weten wie de vader is, dan kun je toch nog altijd een vaderschapstest laten doen ;)
    S6 meid!!

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden goede morgen,

Wat is het allemaal nog onwerkelijk zeg, soms heb ik echt nog een bevestiging nodig en heb ik zo de neiging een test te kopen maar dat DOEN we niet na al die testen is het gewoon iets wat ik moet gaan geloven de HA heeft het nog eens extra bevestigd :oops:
    Maar goed na die hormonen kuur en het hele ziekenhuis traject is dit gewoon zo onwerkelijk allemaal en realiseer ik me nu gewoon dat we toch al lang zijn bezig geweest. En ik heb gewoon zo'n last van die hormonen gehad ik ben gewoon super blij dat het voor ons nu raak mag zijn en ik die hormonen nu mag laten staan YES! :D :D

Sorry voor dit geklaag :oops:

@lizzy

Mooi dat de opa's en oma's zo reageerden dat voelt toch echt goed he.

@Lindy

Vervelend meid die migraine....ik heb ook af en toe van die steken in mijn buik dan ben ik toch erg alert en loop ik eteen naar de wc :oops:
    Misschien een tip voor je: omdat jij ook veel last van je darmen hebt kop eens ZEMELEN ze helpen mij erg goed!!!!!! smorgens 1 a 1,5 schepje in yoghurt, kwark o.i.d en je zult zien dat je snel resultaat hebt. ;)

@misskeita

Fijn dat je er weer bent meid! en nu goed aansterken hoor doe je best :thumup:

@loopy

Wat fijn een reactie an de vader, hij zal natruurlijk ook wel geschrokken zijn dat hij nu ineens een kind verwacht, snap ook best dat hij wat tijd nodig heeft...fijn dat je hem toch benaderd hebt en nu ook wat meer weet over erfelijke aandoeningen toch een hele geruststelling.

@andere meiden

Ook aan julie denk ik wel hoor ;)
    Groeien de buikjes al wat? ben zo benieuwd hoe snel dat allemaal zal gaan.
    Ik heb een opgezette buik al ben ik van mezelf niet slank toch zie ik dat mijn buik wat anders is nu en worden mijn kleren een GROOT Probleem :rolleyes:
    DE dagen vliegen voorbij en het gaat allemaal maar vlotjes als ik naar al die banners kijk..Heerlijk genieten!

Liefssss

17. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @kreeftje ik ken t gevoel..wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest en moesten er dus rekening mee gaan houden dat we hulp moesten gaan zoeken :( na veel tranen hebben we besloten omdat (nog) niet te doen, dus we moesten eigenlijk de hoop maar even opgeven..en toen was ik ineens uit t niets ZWANGER! :confused: ik heb wel 10 testen gedaan hihi maar t is echt zo en bij jouw ook.dit jaar word december onze feestmaand !geniet ervan!

@loopy t bleef steeds een beetje in mn hoofd zitten was zooo benieuwd naar zijn reactie.en deze is ook wel positief opzich.Door je goeie mail geef je m echt de kans om eerlijk te reageren en dat doet ie ook, dus dat lijkt me het belangrijkste nu, dat er in iedergeval over gesproken word.
    lekker nieuws dat er geen ziektes in zijn familie voorkomen dat had weer ff extra stress gegeven anders.

de rest van de meiden wens ik een prettige dag toe..ik voel me weer eens beroerd hhah maar ja dat is geen nieuws meer :)

liefs lin

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @linny

Fijn dat je me kunt begrijpen....december wordt zeker een feestmaand!
    Ik tel; nu de dagen af tot de eerste echo nog 2 weekejs wachten en dan zullen we zien of er 1 of 2 wondertjes zitten :rolleyes:

Hier hebben de tranen ook echt gevloeid toen ik met de behandeling bezig was en tegenslag na tegenslag kreeg te verwerken ik voelde me rot en zat echt in een dip!
    Natuurlijk ben ik die dip nu ver te boven en begin ik ook te gnieten maar het is echt zo onwerkelijk allemaal!
    Mijn vriedn zeg steeds na al die tetsen is het echt wel zo en de test van de HA is toch een bevestiging geweest.

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een leed moeten sommige mensen doorstaan om een kindje te krijgen. dat doet me echt wel verdriet. maar mijn MVM flessen staan weer vol te wachten hoor, hopelijk help ik er iemand mee.

mensen ik ben MOE. ik word er gewoon sjaggo van. bah

20. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @loopy
    vervelend he ik ben er ook echt klaarmee eigenlijk :p mijn eerse zwangerschap was zoooo heerlijk en had nergens last van en nu ben ik veranderd in een lijkbleke zombie :( kan niet wachten tot t beter gaat ik ben er klaar voor..wil ook zo graag genieten ik droomde er al zo lang van.

Deel Deze Pagina