Ja idd, ben alweer wat bezig met mijn huishouden, al doet mijn mannetje straks lekker stofzuigen voor me, dweilen doe ik zelf wel Beweging schijnt goed te zijn voor de ontsluiting hihi
Zow goedemorgen allemaal. Ik moet echt nog het slaap uit mijn ogen wrijven. Ik had me voorgenomen vroeg uit bed te gaan, maar op de een of andere manier ben ik weer in slaap gevallen... Ik ga nu aan de daadwerkelijke rapporten beginnen. Het schaduwrapport is af. Het lastigste vind ik om een stukje over de kinderen te schrijven. Ik wil het dan graag positief houden, maar dat is niet bij elk kind mogelijk... Nou ja, heb nog 3 dagen en dan moeten ze echt af zijn! Vanavond uit eten met een paar collega's, dus even energie besparen. Gelukkig is het huis aan kant... Voordeel van zo'n intakegesprek...
waterlelie... lekker toch...dat je weer in slaap bent gedommeld? en succes met de rapporten.... en vanavond lekker uit eten...hhmm....
Waterleliel....lekker toch dat je wat langer geslapen hebt enne kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om iets over je leerlingen te schrijven. Geniet lekker van het etentje vanavond
wauw! het is zo ver: één voor één zullen we nu echt mama worden! Proficiat Ayse! Iloon, je houdt ons toch op de hoogte hé! Zo spannend! Bedankt loesie voor de update! Liefs, Arka
Arka: zeker hou ik jullie op de hoogte...mijn buddy of mamabeer kunnen het hier doorgeven als ik hun sms
was ik weer meiden, huishouden weer aan kant, en de was draaid. straks komen mijn schoonzus en zwager op de koffie, en ga vanmiddag samen met haar studeren,(zelfde soort opleiding) mannetje komt lekker vroeg thuis die heeft een vrije middag. Ben blij dat de kinderwagen en de box komen, ik zal de kat ff een cursus hoe blijf ik uit de box geven en ff sjeesen met de kinderwagen haha!
Dianne, de kraamzorg had een tip wat betreft katten en de box, wiegje, wagen.... Leg er alluminium folie in en desnoods een paar hard opgeblazen ballonnen. Zodra de kat erin gaat een of meer ballonnen doorprikken...dan zullen ze er niet snel meer in gaan.
Zie je wel, was wat vergeten.... Amber, van harte gefeliciteerd!!!!! En Iloon, je houdt ons wel in spanning zo? Gaat alles nog een beetje?
Goedemorgen allemaal! Jeeh Vandaag 37 Weken! Amber; Gefeliciteerd! :-D Augustus; Ook gefeliciteerd met de 37 weken! :-D Iloon; Nogsteeds rustig bij je lees ik, rust voor de storm inderdaad. Wie weet!
Kon gisteravond ook niet makkelijk op de site komen, duurde in elk geval errug lang voor de volgende pagina kwam.. Maar intussen weer helemaal bij gelezen. Amber van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een hele fijne dag (met choco-taart) gewenst ! Juffie vandaag gesprek, hoop dat ze positieve berichten over Jayda hadden ? Claartje, Johana en Naf naf succes vandaag bij de gyn.