Gooi mij maar weer terug in de lijst, ben 8 december uitgerekend, een wonder hoor maar ons kleintje zagen we vandaag op de echo vrolijk ronddobberen.. Krijg nou over anderhalve week weer n controle ivm mijn dagelijks bloedverlies maar...er is hoop!
oooh Lentefee wat een heerlijk nieuws! echt ben zo blij! klopte het hartje ook goed? een vriendin van mij heeft ook veel bloedverlies gehad maar een gezonde zoon gekregen. ze moest wel een poosje plat liggen. hopelijk gaat bij jou verder ook alles goed!
dankje Loopy, ja hartje klopte duidelijk, baby was aan het springen, alles zag er goed uit! sta nu wel vaker onder controle natuurlijk, maar we hebben nu toch wel goede hoop! bedankt voor je lieve berichtje trouwens, ook op de andere site.
wow dit is echt een opluchting... we zijn namelijk even ver dus ik was er echt enorm van geschrokken. volgens de echo ben ik trouwens op 12 dec uitgerekend, maar ik hou het lekker toch gewoon op 9 december PS: zet je een foto van de echo in je album?
Loopy ik zal het vanmiddag proberen, krijg zo bezoek want onze jongste zoon stefano is vandaag 1 jaar! Dus volgens je echo op 12 dec uitgerekend? ik nu ineens 8 december, eerder de 9e, nou ja maakt niet uit, in december worden we mama!
@lentefee Joehoe wat een wondeer zeg! dit kleintje wil jullie niet verlaten en lekker blijven zitten...geweldig hoor @loopy De MMM is inderdaad met veel ups en downs die heb ik nu ook echt wel ondervonden, ben ook zo blij dat dit ons jaar mag zijn en een mooi eindjaars kado krijgen! (schiet helemaal vol ) het si gewoon zo onwerkelijke n bijzonder! Liefsss
wat leuk lentefee goed nieuws. Ik vind wel gezellig hoor dat je op de lijst komt op 8 decmber daar stond ik hlemaal alleen Ik heb morgem mijn tweede echo ik vind het echt heel spannend ofik weer de hartje ziet kloppen.... Veder voel ik me soms misselijk maar, niet zo erg als eerts. liefs Ayse
Hee Lentefee, wat een goed nieuws zeg! Harstikke goed. Ik ben vandaag maar thuisgebleven van werk. Ik kreeg vannacht buikpijn en voel me geradbraakt door die misselijkheid. Ik word er helemaal gek van. Ik vind het vreselijk want vandaag zou ik met de kinderen op schoolreis gaan. Morgen ga ik het mijn collega's vertellen. Ik kan het niet meer verborgen houden en straks denken ze nog dat ik me aanstel...
Goed nieuws lentefee,ben blij voor je. Ik word niet goed hier van dat weer,min dochter heeft twee weken mei vakantie,deze week nog,maar door dat fijne weer kan je weinig doen,ze kunnen niet naar buiten en dat is het liefste wat die van mij doet. Ik ben net ff achter de pc gaan zitten en nu krijg ik weer zo aanval van GAAAAAAP maar ik geef me er niet aan toe ik ga zo denk ik maar ff stofzuigen,en dan ff strijkralen met dochtertje lief doen en dan is het weer eten klaarmaken en dan is het weer bad tijd en dan is het weer slaap tijd en dan is het weer morgen! Ik geloof dat mijn buikje ook een beetje aan het uitzetten is mijn spijkerbroek zit namelijk niet al te lekker meer,die duwt heel mijn knuffelvet omhoog pfffffff. Ik ben dus gestopt met roken,ik raak dus wel af en toe even gefrusteerd en heb vanochtend dus 1 sigaretje gerookt Maar ik ga gewoon door met stoppen en doe men best,alles beter dan een pakje per dag toch? Nou allemaal een fijne dag nog en tot later. groetjes jeslin
Goed nieuws lentefee,ben blij voor je. Ik word niet goed hier van dat weer,min dochter heeft twee weken mei vakantie,deze week nog,maar door dat fijne weer kan je weinig doen,ze kunnen niet naar buiten en dat is het liefste wat die van mij doet. Ik ben net ff achter de pc gaan zitten en nu krijg ik weer zo aanval van GAAAAAAP maar ik geef me er niet aan toe ik ga zo denk ik maar ff stofzuigen,en dan ff strijkralen met dochtertje lief doen en dan is het weer eten klaarmaken en dan is het weer bad tijd en dan is het weer slaap tijd en dan is het weer morgen! Ik geloof dat mijn buikje ook een beetje aan het uitzetten is mijn spijkerbroek zit namelijk niet al te lekker meer,die duwt heel mijn knuffelvet omhoog pfffffff. Ik ben dus gestopt met roken,ik raak dus wel af en toe even gefrusteerd en heb vanochtend dus 1 sigaretje gerookt Maar ik ga gewoon door met stoppen en doe men best,alles beter dan een pakje per dag toch? Nou allemaal een fijne dag nog en tot later. groetjes jeslin
@jeslin: ik herken het die moeheid jeslin, erg he. moet jij ook nog werken? ik heb het erg zwaar met 40 uur en dan vooral als ik de afwas moet opruimen bah. maareuh: kap nou es met die stinksigaretjes! ben gelukkig minder sjaggo door het goede nieuws van lentefee! gefeliciteerd met stefano! @waterlelie: wat naar dat je nu niet mee kan met de schoolreis.. maar ik kan het me voorstellen dat dat nu echt effe niet gaat! ik ben al moe als ik er aan denk haha @ayse: succes morgen, ben benieuwd! @kreeftje: ik geloof het af en toe ook nog steeds niet hoor. moet dan gewoon even hardop tegen de kat zeggen: we krijgen een baby! alsof het dan echter is
Ja, heb er ook meer last van. Vooral als ik me inspan, wordt het meer.. Zolang het maar helder of wit uitslaat, is er niets aan de hand.
hallo allemaal hier weer een berichtje uit zwolle,,ben een paar dagen weer niet online geweest, ivm dat ik weer ontzettend ziek was en echt niets anders doe dan overgeven ,,,of gewoon misselijk zijn ,,ik heb totaal geenzin meer in eten wordt zo moe van het overgeven ik heb er een zere keel van maarja,ik moest weer veel bij lezen als eerste wil ik Wiets heel veel strekte wensen verder ben ik blij dat er meerdere zijn op dit forum die zich soms ontzichtbaar voelen,, maar we blijven gewoon reageren,,en vooral mee lezen( ik wasdus niet de enige die dit voelde) Johana en jettje: gefeliciteerd met jullie echo! en Loopy goed vanje dat je van ieder al drie namen hebt,,ik kan er nog niet een bedenken ik heb drie honden ik vond van de honden het al moeilijk om een leuke naam te bedenken ,maar een baby is toch heel anders en moet toch wel leuk klinken ik ben al bij de letter d in boek en ik heb in ieder geval nog niets passend kunnen vinden ,,dus mijn complimenten ,,het zijn trouwens hele leuke namen . Tess gefeliciteerd met je zwangerschap Misskeita fijn dat je weer thuis ben hoi Loopy leuk dat je een berichtje terug hebt ontvangen van de vader en fijn te horen dat er geen erfelijke ziektes voorkomen,,en goed van hem dat hij toch tijd vraagt wie weet,,en helemaal goed van jouw dat je er begrip voor op brengt en hem die tijd geeft,knap hoor Lentefee ,,wat leuk voor je ,,zie je wel je hoort er nog steeds bij ,,pas goed op jezelf en de beeb Sam ik heb geen last van afscheiding verder alle andere dames ook veel succes met het werken en de misselijk en moeheid hoop dat het snel beter wordt,, hier nog niet echt ,,ik heb echt zoveel moeite met werken niet normaal. en krijgen jullie allemaal ook al echt een buikje, ik wel niet normaal dinsdag 29 mei heb ik mijn tweede echo ik kan haast niet wachten fijne avond allemaal groetjes van gerda
Ben lekker lui vandaag...vanmorgen het huis ff door geracet met een stofdoek en stofzuiger en vanmiddag lekker languit op de bank Heerlijk is dat dan...morgen weer werken heb een ochtendienst van 7 tot 11 uur dus dat is lekker ben ik mooi op tijd weer thuis. Ben zoooooooo moe
Zijn er meer meiden die halve dagen werken of ziek thuis zitten vanwege hun zwangerschap? Ik dus wel. Ik trek de hele dgen werken echt niet. Ik hoef ook al geen nachtdiensten meer te werken dus dat is wel heel erg fijn. Groetjes Sam
hoi Sam, ik werk gewoon maar ben vorige week wel een keer eerder naar huis gegaan. Ik heb een kantoorbaan dus hoef geen zwaar werk te doen en ook niet ver te fietsen. Ben wel bang dat ik straks als beebje er is, gewoon 40 uur moet blijven werken... wat doe jij voor werk dat je ook nachtdiensten hebt?