Alieke, ah leuk dat je het behang gekocht hebt.. de zwart-witte? Morgen kunnen jullie ook eindelijk beginnen he ? Zo ik heb de meeste envelopjes geschreven, moet er nog een stuk of 15-20 maar daar heb ik nog even geen adres van wat is het maar rustig hier zeg! ik ga vanavond ook niet te laat slapen morgen weer poetsen en al in het huis Groetjess en fijne avond allemaal !
Mooie buik miep dreams veel plezier in je huisje rustig aan he meid oehhme meisje is weer ontzettend druk ga lekker chocolade melk maken
Mooi buikje hoor Miep! Bescheiden! Die van mij is echt gigantisch! We hebben gister op cursus een video gekeken van een geboorte en nu wil ik dus echt niet meer! Het was echt heel erg grafisch..... Nou ja, ik ga zo maar koken ofzo, heb eigenlijk niet zo een honger... Kus kus dames
miep....mooie buik... alieke...leuk hoor, behang gekocht... lindy....hier ook net warme chocolademelk op...hhmm...heerlijk... ik ga effe bijlezen!
Hay Lieve Meides! Zo Iloontje, je houd het vol, ik had wel n beetje babynieuws verwacht Ahhh, nee hoor schat, we zien wel wanneer het gebeurd he! Ben heel de dag op pad geweest, vanmorgen in huis rommelen, toen naar de Ikea, heb leuk zo'n schapenbontje gekocht en nog wat meer spulletjes. Toen naar het ziekenhuis voor de infomiddag, stelde eigenlijk niet zo heel veel voor, maar grappig om alles gezien te hebben. Ben jammer genoeg niet blijven liggen op de verloskamer Daarna nog boodschappen gedaan. Volgens mij moet ik Max 1 ding per dag doen, trek het niet meer zo, of toch tukken tussen de middag (nuh dat lukt me niet zo hoor..) Ff n poossie teruglezen.. xx
essebes: ja erg he,heb het nu ook hoor dat ik niet meer te veel op 1 dag kan doen.. en dat tukken in de middag kan ik niet .. zal straks wel moeten maar vind het moeilijk wat leuk een schapen bontje leuk dat je en fijne dag heb gehad
essebes...zo jij hebt idd veel gedaan vandaag.... wel leuk, shoppen bij de ikea... en idd jammer dat je niet op de verloskamer mocht blijven... lindy....tukken in de middag gaat hier ook erg moeilijk hoor...
de babykamer is ook naast onze eigen slaapkamer....en het ukkie gaat ook gewoon in de babykamer slapen.... tenzij er omstandigheden zijn dat het niet wil natuurlijk! lisette...mooie buikfoto's! elise...een camera kopen...leuk.... en gefeliciteerd met je 37 weken! nollie...een druk weekend? nou veel plezier dan maar meid! nannaf...jeetje nog een hoge bloeddruk? en vandaag weer het hele traject doorlopen... slopend voor je hoor...sterkte meid... lindy ook naar het ziekenhuis geweest....spannend hoor, ik ben blij dat je wat gerustgesteld bent.... waterlelie...fijn dat je je weekendboodschappen weer binnen hebt... en gezellig dat je ouders komen het weekend... dreams...goed van je hoor...om een lekker rustdagje in te lassen.... olga...gezellig thee drinken en bijkletsen met je vriendin... en ook nog vrienden op bezoek...gezellig hoor... juffie...wat ben ik superblij voor jullie dat het gesprek zo positief was.... en wat een mooie teksten... ik kan niet kiezen...vind ze beiden mooi... misskeita...mooi dat je intake goed gegaan is...en ervaring met parkeergeld hebben wij hier niet... wij hebben geen parkeermeters in de buurt... dus weet eigelijk niet of dat raar is... bipat...mooie kamer hoor! momhairy....ook alweer in het ziekenhuis geweest vandaag...wel fijn dat alles goed was meid! gerda...gaaf hondenbankstel! iloon...jaja...volle maan...ben benieuwd! en het is toch niet raar om nog mee te gaan naar de voetbal? zolang je het nog kan... miep...leuk een camera gekocht...en doet ie het goed?! pareltje...vervelend dat je je zo voelt... hier ook veel misselijk, hoofdpijn en diaree...ik denk dat er iets heerst ofzo...
Bedankt dames.. best nog een net buikje hè.. Elise..kan me voorstellen dat het iets wat je niet wilt zien.. Essebes..toch maar niet gebleven in het ziekenhuis.. Ik had ook gehoopt op nieuws van Iloon..maar nog niks..spannend hoor dat wachten..
ow ja dat is ook makkelijk lindy... hier kan ik nu geen tv kijken...mannetje zit achter de playstation....zo'n stom voetbalspel te spelen....