Solly, heb n (hele korte) poging gedaan om bij te lezen & te reageren, maar ik ben moehoee (& n pietsie sacho ) Ik ga lekker afsluiten en vroeg naar bed. Tot morgen meides! Iloon, succes mocht het doorzetten. XX
Essebes..weltrusten meid! Loessie..misschien proberen zoveel mogelijk broeken erover heen te dragen zoals joggingsbroeken..dat is wat zachter van stof?
ja dat is het Nadeel nu he,.., hopelijk heb je je kindje snel inje armen dan is de druk van je buik af
ja eigelijk wel maar ja dat si dan weer niet zo lekker at het dan weer te warm is.. ik ga nog een bakje chocolademelk zetten tot zo
Nou dat is een feit..ik kan al maanden geen normale schoenen meer aan.. jassen is een probleem..draag een vest van me paps.. als het nu zomer was...tja dan had je dat niet hè.. enne ik hoop ook iets eerder te bevallen hoor..al is het alleen maar omdat het tussen kerst en oud en nieuw is..
ja schoenen is hier nog niet echt een probleem....jassen wel...ik draag een vest van mijn zusje...die is wat groter dan mij.... enuh...ik hoop ook iets eerder te bevallen hoor...