He he, ik ben weer helemaal bij met lezen! Vandaag lekker wat rommelen en misschien nog even met de kortingszak naar de Hema. Vanavond gaan we de box neerzetten, dus even wat andere dingetjes verplaatsen en achter de bank eens even goed stofzuigen en dweilen. (doe ik namelijk echt niet iedere keer...) Gisteren gezellig met vrienden, maar waren pas om 11.30 weg. Vond ik best laat, maar tooen ik in bed lag was ik opeens niet meer moe. Dromen jullie de laatste tijd ook zo veel en raar? Vooral vroeg in de morgen droom ik de gekste dingen en omdat ik zo licht slaap, kan ik ze me nog herinneren. Liefs olga
Johanna gefeliciteerd.. Iloon sterkte.. Pfff had zo'n leuke dag gister totdat het kinderdagverblijf ging bellen. Sta ik al eeuwen in geschreven melden ze nu even doodleuk dat ze pas in de zomer 2008 plek hebben. Ik snap echt niet waarom ze dat niet gelijk ff zeggen, dan kan ik er rekening mee houden. Nu moeten we waarschijnlijk uk naar een gastouder brengen en dat zie ik niet zo zitten. Bleeeegh baal echt enorm!
Olga, fijn als je even wilt kijken hoe het heet, toch echt aan te raden om er n boekje over te lezen? Is t niet zo dat het beter gewoon goed uitgelegt kan worden in de praktijk? Elise, heb voorlopig nog mazzel en geen straie op m'n buik, zit wel aan de onderkant van m'n borsten, ach jammer maar helaas.. Kreeftje, lijkt mij ook niet zo'n lekker gevoel, 2 van die billetjes! We blijven lekker af tellen meid! Inge thanks voor het doorgeven van Iloon, k hoop dat ze snel heeeeel leuk nieuws heeft, geef d'r maar n dikke kus hoor! En neem d'r zelf ook 1 8) Amber 37 w Yahooo!
Ik droom ook heel veel ja, en raar. Maar niet eng ofzo. En ik droom normaal helemaal niet veel. Nou ik ga douchen enzo, vriend is maandag jarig, dus morgen feestje. Moet nog een paar dingen kopen/inslaan. X
nannaf vervelend nieuws meid rustig aan doen hoor juffie wat een ontzettend goed nieuws meid ik zeg het je het is een echt vechtertje nummer 1 is mooi maar van nummer 2 springen me de tranen in mijn ogen
Olga, hier werkelijk de raarste & bizarste dromen, durf het echt niet uit te spreken. Augustus, belachelijk! dat kan toch niet?! wanneer heb je je daar ingeschreven dan? Xx
augustus vervelend meid kunnen je ouders niet een paar maanden inspringen ik weet niet om hoeveel dagen het gaat of een buur
Essebes, het boekje heet "Uit Volle Borst" en is volgens mij door de kraamzorg organisatie samengesteld. (De Waarden) Ik heb het nog niet gelezen, maar ik denk dat je in de praktijk inderdaad het beste leert en ervaart. Dan ga ik nu ook even douchen en wat huishouden doen... Kus Olga
gerda bij ons gaat het wiegje de eerste dagen ook bij ons op de kamer is ook makkelijker voor jezelf als je herstellende bent mamabeer ja ze schrijven zich wat af he ik kan het ook niet bijhouden maar ik heb ook nog geen zwangerschapsverlof
Goede morgen, Mijn schatje doet het nog steeds en dat zonder zuurstof JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEE! Verder ben ik 1.63m klein vandaar de bugaboo. Ik wilde eerst de Stokke maar dan verdwijn in er achter! Wat betreft de gedichtejes, uiteindelijk heeft gedicht nr 2 gewonnen en dat wordt hem... Wie kan mij aan 2 regels helpen over BEZOEK. Ik wil pas in januari, dus het neiuwjaar 2008 pas mensen over de vloer hebben. Wil na een hectische periode lekker de eerste tijd van Jayda en mn man genieten. Ik ga zo snel mn huisopruimen en ga met mamsie en mn 2lingzusjes winkelen. Ga lekker een nieuwe jas halen en nieuwe laarzen... Verder ga ik rond 15u bij Jayda langs en ga dr vertroetelen tot savonds.
BERICHT NAAR ILOON sterkte en knuffels en dikke kus van iedereen op het forum BERICHT TERUG VAN ILOON dank je, zodra er wat veranderd hoor je het van me
juffie wat goed meid ik heb ook de bugaboo. gedichtjes ben ik niet zo goed in ik laat er een maken door mijn schoonbroer
Ik droom de laatse tijd ook rare dingen en had dat in het begin niet. Zijn het de hormonen ofzo? Rond de uitgerekende datum? Dames als ik zo nar jullie dikke buiken dan heb ik heimwee. ik mis mijn buik. het si nu zo plat als een dubbeltje alsof ik nooit zwanger ben geweest! En ik heb 2,5 maand borstvoeding gegeven en mijn borsten zijn nog steeds in vorm. Geen hangende tieten ofzo... Moet dat nog komen ofzo?
dames ik zit met een klein probleempje tot 13.15 ben ik thuis daarna ben ik met mijn zoontje naar de sinterklaas en daarna heb ik een reveu van ons koor. Ik kan de sms'jes wel ontvangen en evt doorsturen maar heb eigenlijk vanaf 13.15 geen beschikking over internet. Zou het sneu voor iloon vinden als ik haar berichtjes niet meteen op het forum kan zetten.Wie wil mijn achterwacht zijn. Dan stuur ik het smsje gewoon door. Stuur even een pb alvast bedankt voor de hulp